2017-09-05, 16:17
Medlem
ForumApaches avatar
Nu ska hatets och förtryckets Jagärhär sättas dit! https://www.facebook.com/granskningsverige/posts/1647599715313430
Citera
2017-09-05, 16:22
Medlem
ForumApaches avatar
Outa varenda jävel som är med i gruppen och bemöt dem med samma hat, hot och förföljelse som de anser sig själva ha rätten till.
Citera
2017-09-05, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yrisens
Nu visar sig det riktiga hatet ser jag..
Får jag fråga dig en sak.
Ni påstår er vara "politiskt obundna" vilket borde betyda att det är ungefär likvärdigt med ageranden mot höger som vänster. Men kan du ge ett exempel när ni gett er på någon vänstermänniska eller en muslim som hatat?
Och k om för fan inte och säg att det inte förekommer.

(Ska bli intressant och se om jag får något svar)
Citera
2017-09-05, 23:31
Medlem
Koyaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ggaassgasgas
Får jag fråga dig en sak.
Ni påstår er vara "politiskt obundna" vilket borde betyda att det är ungefär likvärdigt med ageranden mot höger som vänster. Men kan du ge ett exempel när ni gett er på någon vänstermänniska eller en muslim som hatat?
Och k om för fan inte och säg att det inte förekommer.

(Ska bli intressant och se om jag får något svar)

Jag har aldrig sett nätaktivisterna storma in i ett kommentatorsfält där SD'are blir hatade, eller när invandrare hatar på Svenskar.

Coincidence?, I think not
Citera
2017-09-06, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForumApache
Nu ska hatets och förtryckets Jagärhär sättas dit! https://www.facebook.com/granskningsverige/posts/1647599715313430

Ägda blir dom.
Anders Magnusson är en av dom mest obehagliga där.
Citera
2017-09-06, 23:27
Medlem
Nu kommer hatet fram.. era inlägg visar att nu släpps hatet fram ni har diskuterat i min mening i väldigt bra ton hela tiden men så släpps spärren och då kommer känslorna fram. Ös på bara.
Vad var det jag hörde?? Hora?!osv..
Citera
2017-09-06, 23:36
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Nu kommer hatet fram.. era inlägg visar att nu släpps hatet fram ni har diskuterat i min mening i väldigt bra ton hela tiden men så släpps spärren och då kommer känslorna fram. Ös på bara.
Vad var det jag hörde?? Hora?!osv..
Med tanke på att du företräder ett "ni" med en historia av att bemöta meningsmotståndare med ord som "Precis det där sa din mamma igår innan hon ville att jag skulle runkbajsa henne i munnen" tycker jag att du ska ligga lite lågt.

Men det kanske är okej när "ni" gör det.
Senast redigerad av Tinuviel 2017-09-06 kl. 23:38.
Citera
2017-09-07, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Med tanke på att du företräder ett "ni" med en historia av att bemöta meningsmotståndare med ord som "Precis det där sa din mamma igår innan hon ville att jag skulle runkbajsa henne i munnen" tycker jag att du ska ligga lite lågt.

Men det kanske är okej när "ni" gör det.

Fortfarande, det är var och ens ansvar för vad man skriver i sociala medier..
men nu kryper hatet fram här.. var väl bara en tidsfråga kanske iof.
Citera
2017-09-07, 10:54
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Du företräder #jagärhär, en samling som på order marscherar i grupp, som signalerar efter hjälp internt när det blir jobbigt och som lockar till er understöd med er hashtag. Ni agerar som ett nätverk men som sagt... när "ni" gör det är det okej.

Men en konkret fråga, stämmer GS:s påstående att era medlemmar Marie-Louise Johansson och Josefin Lindell-Sjögren sprider en debattmanual internt?
Senast redigerad av Tinuviel 2017-09-07 kl. 11:32.
Citera
2017-09-07, 11:30
Medlem
Citat:
Nu tror jag att jag börjar förstå mig på er världsbild (då du väljer att använda begreppet "ni" så hamnar du numera också i ett fack). Ni är vana vid att alla auktoriteter i form av myndigheter ooch högt uppsatta offentliga personer står på er sida, så ni är totalt oförmögna att behöva bemöta konstruktiv kritik. Det gör att ni dels tar det som självklart att alla håller med er (trots att det är uppenbart att ni är extremt få) och att alla som inte håller med er måste vara dunma i huvudet. Det gör att det enda ni egentligen kan använda er av i debatter är invektiv. Förr var det "rasist", "fascist", "nazist" osv. Nu har t.o.m. ni börjat inse att dessa inte längre biter på någon motståndare så nu har ni hittat nya invektiv i form av "vita, kränkta män" och att allt era meningsmotståndare säger är "hat". På så sätt slipper ni ta i sakfrågorna.

Fortfarande, kan du svara på min fråga eller var den frågan för hatisk?

(Notera f.ö. att jag inte använder mig av personangrepp mot dig utan jag ställer bara en fråga)
Senast redigerad av ggaassgasgas 2017-09-07 kl. 11:37.
Citera
2017-09-07, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ggaassgasgas
Nu tror jag att jag börjar förstå mig på er världsbild (då du väljer att använda begreppet "ni" så hamnar du numera också i ett fack). Ni är vana vid att alla auktoriteter i form av myndigheter ooch högt uppsatta offentliga personer står på er sida, så ni är totalt oförmögna att behöva bemöta konstruktiv kritik. Det gör att ni dels tar det som självklart att alla håller med er (trots att det är uppenbart att ni är extremt få) och att alla som inte håller med er måste vara dunma i huvudet. Det gör att det enda ni egentligen kan använda er av i debatter är invektiv. Förr var det "rasist", "fascist", "nazist" osv. Nu har t.o.m. ni börjat inse att dessa inte längre biter på någon motståndare så nu har ni hittat nya invektiv i form av "vita, kränkta män" och att allt era meningsmotståndare säger är "hat". På så sätt slipper ni ta i sakfrågorna.

Fortfarande, kan du svara på min fråga eller var den frågan för hatisk?

(Notera f.ö. att jag inte använder mig av personangrepp mot dig utan jag ställer bara en fråga)
Just det, jag är beredd att säätta 100 kronor på att svaret kommer att utebli.
Citera
2017-09-07, 15:50
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladernacken
"Ursprungligen postat av ForumApache
Hon är bland de vidrigaste. En hyperfalsk individ. Hon har troligen psykiska problem. Som alla andra i gruppen."

Och du tycker att den skrivelsen inte uttrycker hat?

Jodå. Min mening är full av hat.

Hat är det enda jag känner mot människor som förföljer, trakasserar och ljuger.

Jag hatar gruppen Jagärhär därför att det är en mobb. Precis som de unga revolutionärer i kulturrevolutionens Kina, precis som ultrareligiösa i en församling, häxjägare, Tchekan, Gestapo, precis som alla andra totalitära och demokratihatande folksamlingar som lynchat och hatat alla som vågat stå emot rådande vansinne.

Jag hatar er feghet. Jag hatar att ni massanmäler folk endast för att de har rätt och vinner i debatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in