2017-06-01, 23:48
Medlem
Jag vet en, som hann med EN dejt med detta tragiska spektakel till människa.. blev drogad och vaknade dagen därpå utan både det ena och det andra, kreditkort blandannat, tömt naturligtvis. Sen följde hot och diverse annat otrevligt vid konfrontation en lång tid efter..
Hoppas ingen mer råkar illa ut. Lås in fanskapet! Sluten psyk vore nåt.
Citera
2017-06-02, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mey-mey
Jag vet en, som hann med EN dejt med detta tragiska spektakel till människa.. blev drogad och vaknade dagen därpå utan både det ena och det andra, kreditkort blandannat, tömt naturligtvis. Sen följde hot och diverse annat otrevligt vid konfrontation en lång tid efter..
Hoppas ingen mer råkar illa ut. Lås in fanskapet! Sluten psyk vore nåt.

Det låter fruktansvärt! Ingen polisanmälan?
Citera
2017-06-04, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biffig
Det låter fruktansvärt! Ingen polisanmälan?

Nej, det gjordes dessvärre ingen polisanmälan. Vederbörande tyckte det var tillräckligt jobbigt ändå och ville bara gå vidare.
Och jag är rätt övertygad att det speglar mörkertalet väldigt bra.
Citera
2017-06-04, 19:52
Medlem
Tycker det här börjar bli riktigt läskigt!
Mika måste ha ordentligt med psykkontakt, ngn som har koll på henne!
Det kommer bli många fler som hon kommer att lura framöver..Katja är bara en i raden, Mika behöver nånstans att bo och nu bor hon hos henne, medan hon skördar andra offer för att klara av att leva och "verka" ha pengar..är det nån som har en idé om huruvida man kan gå tillväga?
Citera
2017-06-04, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luranhulan
Tycker det här börjar bli riktigt läskigt!
Mika måste ha ordentligt med psykkontakt, ngn som har koll på henne!
Det kommer bli många fler som hon kommer att lura framöver..Katja är bara en i raden, Mika behöver nånstans att bo och nu bor hon hos henne, medan hon skördar andra offer för att klara av att leva och "verka" ha pengar..är det nån som har en idé om huruvida man kan gå tillväga?

Med tanke på att det i en av domarna står att hon högst ofrivilligt deltar i frivård tänker jag att det är högst osannolikt att hon kommer söka hjälp.

Men nu har hon deklarerat att hon tagit sitt straff och förstått alla fel hon gjort, vi får väl tro på det?

Närå.

Men att hålla den här tråden levande kan ju vara ett sätt.
Citera
2017-07-20, 21:02
Medlem
Jag träffade Mika via tinder för ungefär ett år sedan. Vi dejtade ett tag och precis som tidigare sagts så är ju denna brud otroligt manipulativ. Vid den här tidpunkten var hon gift med Kr*stina, men sa att de låg i skilsmässa. De bodde fortfarande ihop och det fick jag reda på i samma sekund som Kr*stina klev innanför dörren när jag var där hemma. Blev en VÄLDIGT märklig sits, som ni kanske förstår. Mika jobbade vid tidpunkten på en vårdcentral vid Liljeholmen och hade ett vik där i någon månad, som psykiatriker. De var givetvis inte medvetna om att hon inte har någon utb.

Vi slutade att ses efter att hon drogat mig och stulit extranycklar, plånbok, kläder m.m
Polisanmälde det och hon satt anhållen en vecka, eftersom de tog henne på bar gärning när hon försökte handla med mitt körkort.

Jag hoppas att ingen mer råkar ut för hennes vidriga beteende. Mika är en pillerknaprande psykopat och har alldeles för många personligheter för sitt eget bästa.
Citera
2017-07-21, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bisquit83
Jag träffade Mika via tinder för ungefär ett år sedan. Vi dejtade ett tag och precis som tidigare sagts så är ju denna brud otroligt manipulativ. Vid den här tidpunkten var hon gift med Kr*stina, men sa att de låg i skilsmässa. De bodde fortfarande ihop och det fick jag reda på i samma sekund som Kr*stina klev innanför dörren när jag var där hemma. Blev en VÄLDIGT märklig sits, som ni kanske förstår. Mika jobbade vid tidpunkten på en vårdcentral vid Liljeholmen och hade ett vik där i någon månad, som psykiatriker. De var givetvis inte medvetna om att hon inte har någon utb.

Vi slutade att ses efter att hon drogat mig och stulit extranycklar, plånbok, kläder m.m
Polisanmälde det och hon satt anhållen en vecka, eftersom de tog henne på bar gärning när hon försökte handla med mitt körkort.

Jag hoppas att ingen mer råkar ut för hennes vidriga beteende. Mika är en pillerknaprande psykopat och har alldeles för många personligheter för sitt eget bästa.

Intressant! Kan du berätta mer exakt i tiden detta händer? Om inte här, i PM?
Såg du henne själv i arbete på vårdcentralen eller var det hennes eget påhitt? Hennes syster har varit chef på en vårdcentral i Liljeholmen, kan hon ha låtsas vara henne?
Citera
2017-07-27, 23:25
Medlem
Har hört från säker källa att Mika begått Minst 2 bedrägerier till sen hon kom ut.
Det ena gäller en tandläkarmottagning som ska ha fixat (snyggat till) hennes tänder för en saftig slant.
Det andra är av privat natur. Ja, hon har Åter igen förfalskat en närståendes namnteckning!
Tycker att det är skrämmande att höra att hon även drogar tjejer hon träffar!
Hon ska även ha drogat sin exfru K vid flertal tillfällen men denne vågar inte anmäla då hon är rädd för följderna...
Kan ingen bara låsa in fanstyget och kasta bort nyckeln??
Citera
2017-07-28, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notorius11
Har hört från säker källa att Mika begått Minst 2 bedrägerier till sen hon kom ut.
Det ena gäller en tandläkarmottagning som ska ha fixat (snyggat till) hennes tänder för en saftig slant.
Det andra är av privat natur. Ja, hon har Åter igen förfalskat en närståendes namnteckning!
Tycker att det är skrämmande att höra att hon även drogar tjejer hon träffar!
Hon ska även ha drogat sin exfru K vid flertal tillfällen men denne vågar inte anmäla då hon är rädd för följderna...
Kan ingen bara låsa in fanstyget och kasta bort nyckeln??

Oh, hur länge hann hon vara ute från fängelset? 4 månader? Bra betyg för Kriminalvården!

Man undrar vad Mika har att hota med när det kommer till alla stackars människor som hon drogar & stjäl av! Är det hennes ex snubbe som verkar vara lite tvivelaktig han med?
Citera
2017-08-31, 20:44
Medlem
Mika är på gång igen. 170720 ändrade hon namn på sin enskilda firma till "Mobil psykiatri". Således verkar hon fortfarande lura människor att hon är terapeut...
Citera
2017-09-05, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeeBuzz
Mika är på gång igen. 170720 ändrade hon namn på sin enskilda firma till "Mobil psykiatri". Således verkar hon fortfarande lura människor att hon är terapeut...

Det låter synnerligen allvarligt! Detta måste undersökas närmare. Vem vet, hon kanske har tagit sin examen när hon satt inne?
Citera
2017-09-12, 08:48
Medlem
OssianOsanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffig
Det låter synnerligen allvarligt! Detta måste undersökas närmare. Vem vet, hon kanske har tagit sin examen när hon satt inne?
Något yrke som gör att man kommer åt läkemedel säkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in