2017-05-14, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Ser ut som om dom har gift sig redan...kollade på ratsit:

https://www.ratsit.se/19800218-Alice_Mika_Ethel_Stefansdotter_Stockholm/qzJGYy1KLkKdwg8h_25_HYnu2QtYbvezh4_41gSYv7I

Hon har det senaste året varit gift med Kr*st*na W*nrup. Det äktenskapet verkade inte ha stått pall för Mika, förlåt, Alice volta i finkan.
Senast redigerad av Biffig 2017-05-14 kl. 20:02.
Citera
2017-05-14, 20:19
Medlem
Alltså borde ingen varna denna stackars katja, det här låter ju helt bedrövligt ?
Citera
2017-05-14, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falabello123
Alltså borde ingen varna denna stackars katja, det här låter ju helt bedrövligt ?

Tanken har slagit oss men tänker att Katja kanske vet och tycker det är ok? Förhoppningsvis har hon googlat...
Citera
2017-05-20, 00:37
Medlem
Jag matchade med Mika på Tinder idag.
Hon föreslog ganska snabbt att vi skulle ses och vill att jag ska komma till Sthlm redan nästa vecka.
Jag har fått hennes nummer som jag självklart kollat upp och när jag googlade hennes namn är det första som kommer upp den här tråden😧
Funderar lite på hur hon tänkt få ihop det, att träffa mig när hon tydligen redan har en tjej😄
Citera
2017-05-20, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mexxander
Jag matchade med Mika på Tinder idag.
Hon föreslog ganska snabbt att vi skulle ses och vill att jag ska komma till Sthlm redan nästa vecka.
Jag har fått hennes nummer som jag självklart kollat upp och när jag googlade hennes namn är det första som kommer upp den här tråden😧
Funderar lite på hur hon tänkt få ihop det, att träffa mig när hon tydligen redan har en tjej😄

Gift och förlovad och med ett starkt stöd av en fd flickvän som nu klargjort för allas beskådan att K*tja minsann vet allt. Du borde satsa 😄
Citera
2017-05-20, 21:55
Medlem
JaredLetos avatar
Den här tråden kan bli spännande som fan.
Citera
2017-05-21, 18:22
Medlem
Jag har haft en relation med Mika när tiden begav sig..det var otroligt läskigt och de saker som pågick under förhållandet som jag efter fick reda på var helt horribla..det finns knappt ngn diagnos till Mika tyvärr..intressant att följa denna tråd..
Citera
2017-05-21, 20:12
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luranhulan
Jag har haft en relation med Mika när tiden begav sig..det var otroligt läskigt och de saker som pågick under förhållandet som jag efter fick reda på var helt horribla..det finns knappt ngn diagnos till Mika tyvärr..intressant att följa denna tråd..
Får gärna berätta mer. Du är anonym här.
Citera
2017-05-21, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luranhulan

Intressant! Dela gärna med dig av mer.

Nu har Mika meddelat att hon gjort fel, bla bla, avslutar sin Facebooksida där hon ju tidigare lagt upp en helvetes massa lögner.

https://minfil.org/t4k5H6babb/IMG_1651.PNG
Citera
2017-05-21, 21:22
Medlem
Gift med Kr*st*na och förlovad med ka*j*. Det går bra för henne. Undrar vad som gör att dom inte skiljer sej?
Vill Mika eller Alice menar jag åt lägenheten på Kungsholmen som kr*st*na vad jag förmodar äger ?
Citera
2017-05-27, 16:34
Medlem
Mika, Anna, Alice... Wimund, Af Wimund, Stefansdotter, Avenstråle, Björklund, Krusenstierna...
Det finns nog inte många som haft så många olika namn som hon.
Några av dem har hon hittat på själv, andra tagit i samband med de olika partner/äktenskap hon ingått.

Har också personlig erfarenhet av henne, och svaren på många av era funderingar är att hon är en mästare på att manipulera!

Hon kan uppvakta som få, och få just dig att känna dig som den mest betydelsefulla människan på vår planet. Mitt i det uppvaktningsruset kan det ibland vara svårt att tänka logiskt. Som människa njuter man ju själv av att känna sig värdefull, behövd och uppskattad. Och just det är hon expert på - tills korthuset rasar och det ena efter det andra uppdagas...

Jag umgicks med henne, hennes familj och hennes vänner. Det som slog mig var att hon aldrig hade några "gamla vänner". De som hade känt henne längst, hade känt henne ca 1 år.
Och det är nog så, sedan genomskådar många henne.

Att hon skriver att hon haft det jobbigt och "gått igenom ett helvete", men nu mår bättre och har lämnat det gamla bakom sig, att hon har ändrats och inte är samma männiksa - det sa hon även för 8-10 år sedan. D.v.s. långt innan hon genomförde sina bedrägerier.

Som vi alla förstår är hon sjuk. Men inte i cancer som hon hävdat ett flertal gånger (vet inte hur många gånger hon "varit på väg att dö"). Här handlar det im någonting helt annat. Och frågan är om hon någonsin själv kommer inse det och ta emot hjälp?
Enligt henne är det alla andra som beter sig illa...
Citera
2017-05-29, 15:18
Medlem
Blir bara mer om mer intressant..jag hoppad nånstans att denna tråd alltid ska få vara kvar så detta kommer upp om man googlar henne..vill verkligen inte att någon ska fastna i hennes charm och bli lurad både på pengar och falsk kärlek.
Denna kick som hon är ute efter är helt galet. Hon har som sagt inga gamla vänner eller kontakt med sina ex. Allt är bränt och hon lyckad alltid övertyga nästa tjej att allt är gröna skogar.
Hon har säkert hållhakar på K..Tina och övriga fruar så de inte vågar gå ut och varna..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in