2017-09-15, 01:42
Medlem
Sen hon kom ut i Mars har hon tagit län i sin pappa namn för 330 000!
Hon skiter i alla!
Skam ,smuts
Pappan har tydligen jobbat 50 år posten . nyss 😴😴😴😴😴
Citera
2017-09-15, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yingyang77
Hon skiter i alla!
Skam ,smuts

Men det måste väl ändå ge ett rejält minus till Kriminalvården om det första hon gör efter avtjänat straff att genomföra ett sånt bedrägeri?
Menar du att pappan har somnat in?
Citera
2017-09-15, 18:34
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffig
Men det måste väl ändå ge ett rejält minus till Kriminalvården om det första hon gör efter avtjänat straff att genomföra ett sånt bedrägeri?
Menar du att pappan har somnat in?

Ursäkta, men vad har Kriminalvården med det att göra???
Citera
2017-09-15, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Ursäkta, men vad har Kriminalvården med det att göra???

Jag utgår från att Kriminalvården erbjuder nån form av behandling när man är inlåst så man inte ska återfalla i brott.
Citera
2017-09-15, 19:58
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffig
Jag utgår från att Kriminalvården erbjuder nån form av behandling när man är inlåst så man inte ska återfalla i brott.

Om du lever i den villfarelsen så är det synd om dig.
Citera
2017-09-18, 22:22
Medlem
Mika, Anna, Alice...
Ingen kan nog förstå hur sjuk hon är. Hon går över lik, bokstavligt talat. Jag är en vän till familjen och vet hur hon trasar sönder allas tillvaro... Hon är riktigt sjuk.
Citera
2017-09-19, 21:27
Medlem
Om du är vän till familjen förstår jag om du inte vill svara men jag kan inte låta bli att undra: Är någon död? Är Mika så empatilös att hon inte ens känner något om en familjemedlem går bort?
Citera
2017-09-20, 09:17
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Om du lever i den villfarelsen så är det synd om dig.

Nåja, det var därför man ändrade det till "kriminalvården". Man skulle vårdas, inte straffas som det hette förr. Däremot så verkar inte det där med vårdandet gå så bra.

Men sådana där som den här kvinnan brukar inte gå att "vårda" alls utan kraftig medicinering då dom är rejält störda. Dom slutar inte heller av sig själva utan fortsätter i samma bana så länge dom lever.
Citera
2017-09-22, 18:01
Medlem
henki420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Nåja, det var därför man ändrade det till "kriminalvården". Man skulle vårdas, inte straffas som det hette förr. Däremot så verkar inte det där med vårdandet gå så bra.

Men sådana där som den här kvinnan brukar inte gå att "vårda" alls utan kraftig medicinering då dom är rejält störda. Dom slutar inte heller av sig själva utan fortsätter i samma bana så länge dom lever.

KV kan hjälpa den som vill bli hjälpt. Inte tvinga någon som inte vill.
Citera
2017-09-23, 09:08
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henki420
KV kan hjälpa den som vill bli hjälpt. Inte tvinga någon som inte vill.

Det ligger väl i deras natur att dom inte vill bli hjälpta gissar jag. Bristande sjukdomsinsikt kallas det.
Citera
2017-09-24, 17:09
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero

Jag skulle (som lekman) gissa på en personlighetsstörning likt narcissistisk eller antisocial. Då hjälper inga mediciner och andra behandlingsformer är väldigt ineffektiva.
Citera
2017-09-29, 11:18
Medlem
OssianOsanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yingyang77
Hon skiter i alla!
Skam ,smuts
Ingen som vet vad hon gör idag? Hon kan väl inte gått under jorden helt!? Vad ska hon med 330000 till? Leva på, investera, handla upp, gå på yasuragi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in