2017-09-04, 23:09
Medlem
RutledgeWoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party
Det kostar 30 000 för att boka dessa två/en show, tänk dig, 30 tusen på en natt. Och dem delar pengarna därifrån. Detta ensam säger till mig att de gör ganska bra i deras liv.

Jag kan säga det här, jag bor ganska närmare Rinkeby än vad ditt svensk google-huvud gör.

/1Party

Wow, han är tät.
Citera
2017-09-04, 23:14
Medlem
kan någon berätta ifall det är sant att dom även gick på biggié j.û.k.ê och förnedrade honom på klipp? tog en titt på hans musik, diggar honom fan, riktig grym.
Citera
2017-09-04, 23:15
Medlem
lagcatss avatar
Citat:
Jag bor närmare Rinkeby än vad du gör, så klart jag får höra sanningen mer än dig.
Har du någonsin varit i Rinkeby? Bor du ens i Stockholm?

Mannen prata inte när du har en man som väger mer än 200lbs som din profilbild LOL!

/1Party

Ja jag har varit i Rinkeby flera gånger. Nu snackar du en massa igen. "Jag bor närmare Rinkeby än dig" Hur vet du det? Du pratar rätt mycket men har så lite koll.

Sen vad har min profil bild med något att göra? Du har inte gett några somhelst bevis på det du sagt om något. Bara spekulationer och enligt mig lögner på allt.

"/1Party" LOLx2
Citera
2017-09-04, 23:15
Bannlyst
Citat:
Jag bor närmare Rinkeby än vad du gör, så klart jag får höra sanningen mer än dig.
Har du någonsin varit i Rinkeby? Bor du ens i Stockholm?

Mannen prata inte när du har en man som väger mer än 200lbs som din profilbild LOL!

/1Party

är ju under nittio kilo...och du vill ha sagt exakt vad med det???
Citera
2017-09-04, 23:19
Medlem
nolewa0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getmoney
Det här är så grovt och kränkande vad dom gjorde. Är han inte från byn som de påstår? Hänger dessa g.m öppet i Rinkeby efter det här? Vad lever dom på om är efterlystna? Vart gömmer dom sig?

Såg något kort på en av g.m liknade väldigt mycket en snubbe som jag såg hängades utanför grillkiosken närheten av Rinkeby tunnelbana, hänger dom där öppet? Någon som sitter på alla korten på g.m här?

Min slutsats vad jag vet vad som händer i orten av sådana här kränkningar, att dessa gärningar aldrig glöms och hämnd utkrävs en dag från nu eller flera år senare.

Yes dom hänger där öppet. Dom verkar må bra hittills.
Citera
2017-09-04, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiegoCosta
Jag vet inte så mycket, men uppenbart mer än de flesta inom den här tråden.
Det andra blir bara tröttsamt att besvara.
Det blir bra så.
Alltså jag menar bara att om de har gjort allt som sägs i div trådar, och alla skriver att det är hårda grabbar så är det väl lite konstigt att de kan strosa runt på stan som inget hänt? Rätta mig om jag har fel!
Citera
2017-09-04, 23:23
Medlem
lagcatss avatar
Citat:
Lyssna du svenne horunge som sitter hemma hela dagen och spelar CS GO. Tror du att jag själv bor inte i orten?

/1Party

Nu har du bekräftat att du är en liten pojke med skriv svårigheter. Du kanske ska lära dig skriva och gå tillbaka till skolan? "Horunge" "Svenne" Du har precis skapat kontot också. Antar att du är en arg liten pojke som måste hävda sig på internet?

Spelar ingen roll om du bor i orten eller inte. Du måste förstå att allt du skriver låter som ren lögn, dvs att du hittar på allt bara för att skapa chaos i en tråd.

Bekräfta istället saker du säger så folk kan tro på det istället för en massa text där du inte förklarar eller bevisar något.

Bättre att tala sanning om personerna i fråga istället för att ljuga.
Bara för att du bor i "orten" behöver ju inte betyda att du vet något. Sen kanske du vet att bor man i orten så snackar folk en massa skit som oftast aldrig är sant för att dom har bara "hört rykten" Men vet egentligen ingenting.
Citera
2017-09-04, 23:29
Medlem
nolewa0s avatar
Det är somalier, inte araber.
4 st, en sitter inne = 3 ute (ligger bakom videon)
Ja de existerar, nej de kallar inte sig själva dödspatrullen, folk har hittat på alla möjliga namn till dom här grabbarna.
Nej, de sköter inte saker genom att pissa på folk. Det blev så bara.

Bilder kommer ni nog inte få tag på då de här grabbarna kan sin grej och syns aldrig på sociala media.
Polisen vet allt och skiter i.
De är inte efterlysta varken av polisen eller av folk, ingen bryr sig om va de gör. Ingen bryr sig om Jaffar, det är bara massa 12 åringar på insta. Hans bror som yttra sig kommer bli klippt, ge det några dagar.

Yasin har flytt landet, sluta diskutera han. Han är ej inblandad och han kommer inte göra ett skit för Jaffar.
Citera
2017-09-04, 23:30
Medlem
nolewa0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meddler22
kan någon berätta ifall det är sant att dom även gick på biggié j.û.k.ê och förnedrade honom på klipp? tog en titt på hans musik, diggar honom fan, riktig grym.

Det hände, men det var inte inspelat.
Citera
2017-09-04, 23:31
Medlem
1Partys avatar
borttagen
Senast redigerad av 1Party 2017-09-05 kl. 00:24.
Citera
2017-09-04, 23:38
Medlem
Citat:
Lyssna du svenne horunge som sitter hemma hela dagen och spelar CS GO. Tror du att jag själv bor inte i orten?

/1Party

Självklart bor du i orten, alla förlorare gör ju det!
Citera
2017-09-04, 23:39
Medlem
lagcatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nolewa0
Det är somalier, inte araber.
4 st, en sitter inne = 3 ute (ligger bakom videon)
Ja de existerar, nej de kallar inte sig själva dödspatrullen, folk har hittat på alla möjliga namn till dom här grabbarna.
Nej, de sköter inte saker genom att pissa på folk. Det blev så bara.

Bilder kommer ni nog inte få tag på då de här grabbarna kan sin grej och syns aldrig på sociala media.
Polisen vet allt och skiter i.
De är inte efterlysta varken av polisen eller av folk, ingen bryr sig om va de gör. Ingen bryr sig om Jaffar, det är bara massa 12 åringar på insta. Hans bror som yttra sig kommer bli klippt, ge det några dagar.

Yasin har flytt landet, sluta diskutera han. Han är ej inblandad och han kommer inte göra ett skit för Jaffar.

Hur vet du allt detta? Förklara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in