Citat:
Ursprungligen postat av
1Party
Bara för att jag skapade det här kontot betyder inte att jag är ett "lite barn", lol. Jag är ledsen för dem som har uppvuxit dig. Allt jag skriver är en lögn? Pojke. Jag bor i Tensta. Låt oss mötas och vi kan lösa problemer istället för att snacka som vi är bästa kompisar.
Jag litar inte på google, online sök engine som du svenne. Varför snackar ni om Västerort om ni vågar inte ens komma till Västerort. Haha
Kan garantera dig jag vet mycket mer än vad dessa svenskar-har-polo-på-sig vet.
Inget här betraktas som "rykten", det är direkt fakta från orten. Men för människor som dig, som ej bor här, de utomstående, verkar det se som ett "rykten" ... nog av mig
Menade inte direkt för att du skapade kontot gör dig till ett barn. Sättet du skriver på gör det. "Jag är ledsen för dem som uppvuxit dig" Hur gammal är du egentligen?
Vadå ska vi träffas och vadå? Lösa problemet? Vad är ett problem? Att du inte kan skriva eller att du skriver en massa som kan betraktas som lögner? Du har ju inte bevisat något utan bara skrivit en massa och folk ska tro på det? Du kan garantera? Ok vad säger du om andra säger likadant? Att dom kan garantera dig att det dom skriver är sanning?
Förklara nu, känner du jaffar? Känner du nån som han känner? Isåfall vem?
Vars eller vem har du fått höra dessa saker ifrån? Förklara.
Bara för att du bor i Tensta bevisar ingenting. Det bor en jävla massa människor i Tensta betyder det att dom också vet en massa om just jaffar och hans bror?