2017-09-04, 14:12
Medlem
AKKo-Itachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Vad kommer hända med honom nu. Efter en sådan offentlig förnedring är det nog inte många som skulle ens vilja existera.

Är det bara jag eller har det varit väldigt tyst i media om det här? Hade det varit några NMR aktivister så hade det ju varit svarta rubriker i Aftonhoran och landets samtliga kröniker och debattledare hade skrikit sig hesa över att förbjuda allt höger om VPK.

Hade asgarvat då.
"NMR pissar på mångkulturen"

Det stog på Aftonbladet, bara att googla.
Vad verkar du tro att luffarbarnen i NMR skulle kunna göra mot kriminella från förorten egentligen?
Citera
2017-09-04, 14:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rubixkuben
Nej det är de inte, en kriminell våldsam blatte från förorten som rånar, mördar och lever på olagliga pengar blir nedpissad och gråter i en video är ju helt rätt fattar du väl, han förtjänade det

Kiss och bajs lockar samt det dolda begär många har att få vräka ur sig n-ordet i verklighet .

Jag tar ett exempel: löptråden där man ägnade flera sidor åt att kalla en känd svart idrottare för annat än tilltalsnamn .
Framstod som vansinnigt tills jag insåg att de flesta i tråden inte är intresserade av själva idrotten. Utan.. Hudfärg.
Citera
2017-09-04, 14:37
Medlem
vdgs avatar
Citat:
''kriminell våldsam blatte från förorten som rånar, mördar och lever på olagliga pengar''

Wow, har du några belägg för dina påståenden? Framförallt att han mördar folk ?
Citera
2017-09-04, 14:43
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AKKo-Itachi
Det stog på Aftonbladet, bara att googla.
Vad verkar du tro att luffarbarnen i NMR skulle kunna göra mot kriminella från förorten egentligen?

Jag läser inte sopor jag bränner dem.
Gå och säg det till NMR nästa gång du ser dem utan snuten i närheten. I dare you
"Kriminella i förorten", jo tjena. Enda anledningen till att de får så fritt spelrum de har är för att politikerna gullar med dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Napalmen
Varför är Flashbacks autismpatrull så himla fascinerade av det här? Det är helt orimligt att den här tråden fått så pass mycket uppmärksamhet.

Skitsnack. Klart ett brott där en blatte för en gångs skull är offer för mångkulturen skall uppmärksammas.
Citera
2017-09-04, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Över en miljon views o streams på vissa låtar och features med bla Kartellen är inte en nobody. Jaffar har fler lyssnare i Sverige än vad Markoolio hade under sina glansdagar.

Fast på det sättet går det inte att jämföra. På Markoolios tid så körade man repeat på hans skiva och lånade ut den, kopierade den och så vidare. Nu går alla in på Youtube via sin egen mobil bara vilket registrerar alla gånger enskild spelare spelat upp låten. Det fanns inget sådant register förr.
Citera
2017-09-04, 14:51
Medlem
1Partys avatar
Låt mig säga någonting om detta..

Yasin Byn, en nära vän till Jaffar Byn, "Byn/Rinkeby". Yasin Byn har lämnat landet mellan 16-19. Inte säker på om han är tillbaka... Och inte säker om han planerar att återvända till Sverige, men detta hände några veckor tillbaka. Bara känt för allmänheten nu. Ja.

/1Party
Senast redigerad av 1Party 2017-09-04 kl. 14:54.
Citera
2017-09-04, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party
Låt mig säga någonting om detta..

Yasin Byn, en nära vän till Jaffar Byn, "Byn/Rinkeby". Yasin Byn har lämnat landet mellan 16-19. Inte säker på om han är tillbaka... Och inte säker om han planerar att återvända till Sverige, men detta hände några veckor tillbaka. Bara känt för allmänheten nu. Ja.

/1Party

Yasin låg väl på akuten misshandlad för inte så längesedan, ungefär samtidigt som detta hände Jaffar, och sen var det nåt med acey och biggie juke också va?

du har inga mer detaljer? :P
Citera
2017-09-04, 15:06
Medlem
Citat:
Nej det är de inte, en kriminell våldsam blatte från förorten som rånar, mördar och lever på olagliga pengar blir nedpissad och gråter i en video är ju helt rätt fattar du väl, han förtjänade det
Man märker på sådana individer som dig att saker inte står rätt till, och ni är inte en eller två personer heller vilket jag tycker är synd. Erat självhat lyser igenom.
Citat:
Ursprungligen postat av Arboga-Conny
Kiss och bajs lockar samt det dolda begär många har att få vräka ur sig n-ordet i verklighet .

Jag tar ett exempel: löptråden där man ägnade flera sidor åt att kalla en känd svart idrottare för annat än tilltalsnamn .
Framstod som vansinnigt tills jag insåg att de flesta i tråden inte är intresserade av själva idrotten. Utan.. Hudfärg.
Ja det ligger något i detta.
Citat:
Jag läser inte sopor jag bränner dem.
Gå och säg det till NMR nästa gång du ser dem utan snuten i närheten. I dare you
"Kriminella i förorten", jo tjena. Enda anledningen till att de får så fritt spelrum de har är för att politikerna gullar med dem.

Skitsnack. Klart ett brott där en blatte för en gångs skull är offer för mångkulturen skall uppmärksammas.
Individer med invandrarbakgrund skjuter ihjäl varandra dagligen, det om något är värt att att uppmärksamma - på ett ordentligt sätt. Inte genom autismvägen att grina på flashback och skriva blatte och neger (11!!!oneoneone11!!). Jag tycker det är dags att rensa upp bland den patetiska sandlådan som flashback har blivit, nivån är för jävla låg.
Citera
2017-09-04, 15:07
Medlem
Citat:
Vad kommer hända med honom nu. Efter en sådan offentlig förnedring är det nog inte många som skulle ens vilja existera.

Är det bara jag eller har det varit väldigt tyst i media om det här? Hade det varit några NMR aktivister så hade det ju varit svarta rubriker i Aftonhoran och landets samtliga kröniker och debattledare hade skrikit sig hesa över att förbjuda allt höger om VPK.

Hade asgarvat då.
"NMR pissar på mångkulturen"

Synd om grabben, ingen utbildning. Står och pratar, som han kallar rap, om orten och gangsta o hur hårda dem är. Den bilden har nog flagnat när han satt med skräcken lysande i ögonen och blev nerpissad. Hans image som gangsta har onekligen fått sig en rejäl törn.
Citera
2017-09-04, 15:10
Medlem
1Partys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex123456
Yasin låg väl på akuten misshandlad för inte så längesedan, ungefär samtidigt som detta hände Jaffar, och sen var det nåt med acey och biggie juke också va?

du har inga mer detaljer? :P

Så klart jag har mer detaljer, men det kul att se personer här prata om någonting som dem inte vet om.

/1Party
Citera
2017-09-04, 15:13
Medlem
1Partys avatar
Citat:
Säger personen som reggade sig för flera år sen och har en handfull inlägg.

Är du ledsen över att din idol blev nerpissad eller? Du kanske borde ta reda på vad Flashback är istället för att tro att det här är Facebook.

Tänk om det va en svensk tjej som blev nerpissad och det gjorde över 1 miljon visningar på flashback eller på nätet i huvud taget. Inte så kul.

/1Party
Citera
2017-09-04, 15:14
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Star Witness
En av Flashbacks absolut sämsta trådar befolkad av några av Flashbacks absolut sämsta skribenter, allt p.g.a. en icke-händelse om en för de flesta helt okänd person. Hoppas att den försvinner från aktuella ämnen snart. Jag ångrar redan att jag i och med detta inlägg bidragit till eländet.

Det stämmer att tråden har funnits i "Aktuella ämnen" för länge, den är inte alls aktuell och det var knappast Henrik Dorsin eller nån annan megakändis som fick en golden shower.
Senast redigerad av Mackan52 2017-09-04 kl. 15:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in