Citat:
Ursprungligen postat av
Rubixkuben
Nej det är de inte, en kriminell våldsam blatte från förorten som rånar, mördar och lever på olagliga pengar blir nedpissad och gråter i en video är ju helt rätt fattar du väl, han förtjänade det
Man märker på sådana individer som dig att saker inte står rätt till, och ni är inte en eller två personer heller vilket jag tycker är synd. Erat självhat lyser igenom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arboga-Conny
Kiss och bajs lockar samt det dolda begär många har att få vräka ur sig n-ordet i verklighet .
Jag tar ett exempel: löptråden där man ägnade flera sidor åt att kalla en känd svart idrottare för annat än tilltalsnamn .
Framstod som vansinnigt tills jag insåg att de flesta i tråden inte är intresserade av själva idrotten. Utan.. Hudfärg.
Ja det ligger något i detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mackan52
Jag läser inte sopor jag bränner dem.
Gå och säg det till NMR nästa gång du ser dem utan snuten i närheten. I dare you
"Kriminella i förorten", jo tjena. Enda anledningen till att de får så fritt spelrum de har är för att politikerna gullar med dem.
Skitsnack. Klart ett brott där en blatte för en gångs skull är offer för mångkulturen skall uppmärksammas.
Individer med invandrarbakgrund skjuter ihjäl varandra dagligen, det om något är värt att att uppmärksamma - på ett ordentligt sätt. Inte genom autismvägen att grina på flashback och skriva blatte och neger (11!!!oneoneone11!!). Jag tycker det är dags att rensa upp bland den patetiska sandlådan som flashback har blivit, nivån är för jävla låg.