Citat:
Ursprungligen postat av
Martasson
Kan han ha blandat ihop MR med PR?
Det var någon som sa att de var ganska lika
Nej, M.R var redan då en offentlig person genom vaktjobbet. Därför är det jäkligt synd att jag inte kan fråga bror min om M.R jobbade den kvällen. Har ju fått information om att han gjorde det. Av en väldigt övertygande man. M.R nekar. Han var hemma hela kvällen plötsligt. Innan pilot blev aktuell har M.R sagt att han var på stadt. Men det inlägget har han tagit bort. Eftersom bror sa det han sa, så utgår jag ifrån att M.R jobbade den kvällen. Den som erbjöd denna skjutsen var en person som syntes, fick blickar. Därför kan jag säga att han inte blandat ihop nån. MR hade ju vaktutstyrsel.
Sen har M.R sagt i tråden att "Nää, jag jobbade inte. Det var en vaktfirma från Jönköping. Visst. I ett tidigare inlägg långt bak, skriver han: "Polisen ringde dan efter och frågade om "mina gubbar" sett nåt?............. Inget av det han sagt stämmer. Han ljuger sämre än Löfven.
När jag framhöll detta en bit bakåt , sa nåt snille här: "Jamen M.R kan ju haft sina "gubbar" på Hembygden"...... Christ..... Så m.a.o frågar snuten M.R om hans gubbar sett nåt betr. Helena NERE PÅ UTESTÄLLET HEMBYGDEN. Såna här dumma bortförklaringar kommer så fort jag för M.R på tal. Alla troll som kommit in är inte för att försvara Klas. Utan M.R. Detta har pågått innan Klas namn kom på tal. Men ni märkte inte det, eftersom ni inte trodde en sekund på M.R som pilot.