Hahaha
Håller ni fortfarnade på att diskutera Lyones/lyconect/cashbackworld, kallar det Lyoness för enkelhetens skull, variationerna har endast att göra med kompplaner och compliance för att blåsa nytt syre på den brinnande sophögen man byggde för en massa år sedan.
Ska göra det simpelt för ni tycks snöa in er på kompplaner och bolagets (psudo)compliance, "bolaget" har och förbehållersig rätten att ändra dessa närhelst de önskar, så även om ni tror att ni förstår dem så hjälper det er föga, tro mig ni fattar ingenting.
-Lyoness är en usel affärside för alla utom "toppen" av pyramiden.
-Det krävs En STOOOR marknad för att det i praktiken ska lönas sig för flertalet att pyssla med lyoness öht, Jordens befolkning räcker ingenstans, så jag skulle skippa att beblanda mig med lyones på någon nivå tills man funnit lite nya marknader...i Jymnde...eller i underjorden kanske...eller varför inte på havets botten.
-MLM ,och dit räknas även skummisbolag som tex lyoness. för många domar, för mycket dålig publicitet, för absurd affärside. är överlag en dålig ide för det stora flertalet. Ni kommer inte tjäna bra, om ni nu tjänar nått öht
- Ni blir rikare och har avsevärt mycket högre odds att bli ekonomisktoberoende/passiva inkomsttagare (oavsett inställning,tro,positivt tänk,coching osv) om ni tar ett 9-5 jobb i 3år och därefter köper trisslotter för det sparade kapitalet.
Här har ni lite info hur det ser ut för lyonessklappmongon på en avsevärt mycket större marknad änden svenska, (från 2013, det finns fler att titta på)
http://cdnlarge.lyoness.net/download...lyo-ids-us.pdf
i usa finns där fler av er klappmongon än i sverige, så där tvingas "mlm skummis bolagen" svart på vitt visa halvidioter vilken dålig ide det är att gå full retard och bli ett lyoness-klappmongo.
Det finns goda skäl till att det i USA står, Dont touch chain/blade while operating chainsaw.....
När jag ser vissa av er klappmongon desperat blåsa på den svagt glödande sophögen som är lyoness så känns det som även vi snart är där .