Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
*massa skitsnack*
senast jag såg liknande retards/troll som Merwinna var fan i Lisa Holmtråden

all heder till dig lol, men ontopic:
Det finns ingen, absolut ingen vettig förklaring till att bete sig som Madsen gjorde efter att han mördat Kim,
OK låt säga att hon snubblade av stegen och bröt nacken i ubåten eller liknande, "olycka" en normal oskyldig person styckar inte en människa och ljuger för polisen om att han redan släppt av henne, sänker ubåten med flit men ljuger om en trasig ballasttank, ljuger om att han varit ute på en vanlig tur, etc etc etc
lägg till de andra skumma grejerna han sagt och gjort efter att han blev gripen och det är solklart, det enda som oroar här är att han kanske inte ens döms för dråp/mord utan bara skändande av kroppen vilket bara ger typ 6 månader som jag förstått, men tror att alla indicier och lögner han ändrat på i efterhand bör kunna fälla för mord/dråp, det framstår som långt mer sannolikt att han gjort det än att han inte gjort det. I princip ställt utom rimligt tvivel om vi ska vara ärliga här va,
vi får ingen FUP efteråt antar jag förresten? någon form av detaljerad dom/rapport/åtal eller hur ser det ut på den biten och offentlighet i Danmark om nån vet?