Citat:
Ingen aning. Som jag har förstått det så har alltså Jan Olsson av olika anledningar kommit fram till att det var två gärningsmän. Eftersom det bara fanns fotspår från en person i skoterspåret så gissade kanske Olsson på att den andre hade åkt skidor. Jag vet inte om det har kunnat konstateras några skidspår, men en annan möjlig förklaring skulle kunna vara att den ene släpptes av från bilen närmare gården, och att den andre sedan åkte och parkerade bilen längre bort. Vad tror du själv om det här? Tror du att det var en eller två gärningsmän?
Godkväll Draifos 》 Du har fortfárande inte svarat mig på min då , tidigare ställda fråga till dig. Här kommer min tidigare ställda fråga till dig på nytt 》Ljög Mord-Rotels-Teknikerna Caj Énqvist och Nils Nilsson samt även därtill Kriminal-Inspektören Bo Nórdlund om att det Fredagen den 16/4 År 2004 inte fanns några då gjorda SKID-SPÅR av gärningsmannen , eller var det Ján Ólsson som ljög om att det då Fredagen den 16/4 År 2004 skulle ha funnits SKID-SPÅR efter en av GÄRNINGSMÄNNEN som enligt hans påstående var två gärningsmän ? Draifos , var nu vänlig och svara mig på min tidigare ställda fråga till dig , utan att slingra in dig med argúment. Svara enkelt vem du (TROR) är (dom) eller han som farit fram med osannings-enliga uppgifter och påståenden. Draifos , faktumet är , att några har talat sanning redan i från första början , eller några har ljugit redan ifrån första början. Ján Ólsson har alltså antingen ljugit eller talat sanning.
The JokerMan.
Murder-Investigator of the case of KálaMark.