2017-09-02, 16:37
Medlem
Skulle du kunna posta den bilden?
Citera
2017-09-02, 16:37
Medlem
lancxzev2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mupp08
På vilket sätt är han feg, din tuffing?
låter sig själv bli pissad på, skiter i om det var vapen bakom kameran jag skulle aldrig tillåta mig själv bli pissad på, sen rappar han om gangsta livet i orten och så blir han helt vettskrämd när han ställs till rätta och börjar gråta som man kan se i slutet av videon, han är säkert halv jude också JÄVLA OFFER...nää det håller inte Jaffar är en feg jävla fitta
Citera
2017-09-02, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lancxzev2
någon som vet hur det går för den fega fittan jaffar just nu? självmordstankar eller vad gör han?
Feg? Du hade inte gjort något annorlundare i den situationen din fega råtta. Kom ner på jorden och sluta lek så tuff bakom skärmen.
Citera
2017-09-02, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lancxzev2
låter sig själv bli pissad på, skiter i om det var vapen bakom kameran jag skulle aldrig tillåta mig själv bli pissad på, sen rappar han om gangsta livet i orten och så blir han helt vettskrämd när han ställs till rätta och börjar gråta som man kan se i slutet av videon, han är säkert halv jude också JÄVLA OFFER...nää det håller inte Jaffar är en feg jävla fitta
Din horunge, hotad med vapen, av dessa grabbar, så väljer man inte att göra motstånd.
Och klart han är vettskrämd och förtvivlad, han har blivit totalt förnedrad.
Snarare du som är Jude och hoppas du blir lika förnedrad så får vi se hur stor & tuff du är. Jävla tönt logga ut och inte in igen.
Citera
2017-09-02, 16:42
Avslutad
Har bild på en av de. Verkar som att en av de är i Hjulsta och gömmer sig. Skulle kunna ladda upp bilden men vet ej hur man gör.
Citera
2017-09-02, 16:46
Medlem
Han skulle ha gjort motstånd, först och främst för att han är man och inte kunde tillåta en sån förnedring, sen för att han målar upp en bild av sig själv som en riktig gangsta, ingen gansta i gistorian hade tillåtit det som hände Jaffar. Man kan inte spela hardcore och sedan stå på knä och bli pissad på även om dem hade vapen. En riktig krigare en riktig gangster hade hellre blivit skjuten än låtit det hända. På ett sätt hoppas jag att detta blir en trend att alla gangstrar börjar förnedra varandra på liknande sätt, så hela världen får se vilka töntar dem flesta av dem är på riktigt. Han jaffar är en riktig tönt somtillät detta ske, han är ingenting utan sina bruuushor och vapen, kvar återstår bara en tanig somalier som hade brutit på mitten bara man blåst på han
Citera
2017-09-02, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorSprutKant
Har bild på en av de. Verkar som att en av de är i Hjulsta och gömmer sig. Skulle kunna ladda upp bilden men vet ej hur man gör.
http://bayimg.com
Ladda upp där
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hajdut123
Seriöst göteborg de finns G's där . Men sluta såga stockholm för ni har ingenting med rap o göra ni så jävla dåliga på det för det första kopierar ni våra ord och försöker låta som stockholmare när ni rappar. För det andra de låter bara inte bra , jag kan erkänna att 2 rappare somalie och eritrean från hk kanske kan va i närheten o när jag säger närheten måste du räkna med att de finns minst 20 rappare i stockholm som är bättre .... så ingen bryr sig hur äkta ni är när ni ändå inte kan rappa finns grabbar i stockholm som inte kan rappa som är äkta också
De är båda två Gay vänliga städer
Citera
Medlem
Abalams avatar
Kan inte låta bli att tycka synd om snubben även om han försökt utmåla sig som en riktig tuffing.
Man kan ju alltid hoppas på att han släpper det där livet, kammar sig och skaffar ett jobb istället.
Men det lär ju inte hända...

Citat:
Ursprungligen postat av RutledgeWood
Till och med raggarna på 80-talet höll på med sånt här, detta är inte på något sätt invandrings-/muslimrelaterat.
Inget att se här,gå vidare.

Jo tjena. Troligt att raggarna pissade på varandra under vapenhot. Tre mot en dessutom.
Fylla och rallarslagsmål med nävar, absolut. Men dom var knappast kända för att förnedra en ensam snubbe på det här sättet.

Att jämföra raggarna med dagens förortskriminella skitungar som inte drar sig för ett skit, är helt verklighetsfrånvänt.

Dessutom var det snarare på 60-talet som raggarna höll på som mest så du har fel i allt du skriver.
Senast redigerad av Abalam 2017-09-02 kl. 16:51.
Citera
2017-09-02, 16:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snufs
Skulle du kunna posta den bilden?

Ja om jag visste hur man gör.
Citera
2017-09-02, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Snälla. Logga ut, och logga inte in igen, pojkunge

Om du inte tror mig sök på Z.E, Denz, 24k, yasin byn, dree low, a-key , adel , blizzy, Zaza , Näbil , Mert, Blackie , Monti b, kartellen, Latin kings, ayo

sen de som e populärast men som inte är bäst enligt mig : Labyrint , Abidaz,Nääk, Malcolm B, Adam kanyama, Ken ring, Petter , Linda pira , Ison o fille

och de finns fler rappare från stockholm men nämde bara några jag kom på nu
Senast redigerad av hajdut123 2017-09-02 kl. 17:37.
Citera
2017-09-02, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajdut123
Om du inte tror mig sök på Z.E Denz, 24k, yasin byn, dree low, a-key , adel , blizzy, Zaza , Näbil , Mert, Blackie , Monti b, kartellen

sen de som e populärast som inte jag ens gillar men som folk skulle säga är bättre är : Labyrint , Abidaz

och de finns fler rappare från stockholm men nämde bara några jag kom på nu

https://www.youtube.com/watch?v=qiTrsaJ3S9g

Haha herregud. Hur kan man tycka att det är bra? Rinkebysvenska at its finest

"Mannen vem är mannen alla dras med kammen
Även han som kan den och han som inte kan den "
Senast redigerad av Intellectuo 2017-09-02 kl. 16:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in