2017-09-02, 16:16
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stune
Det är la kissungen som skall kallas R Kelly, den andre tycker jag inte man skall ge sig på. Det är fan kass stil med piss.

F.ö. Vad sägs om Duschpartullen som benämning GM?

Haha, DuschPatrullen måste det ju bli!
Citera
2017-09-02, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GuldBuddah
Kan du inte hålla dig till topic så håll käften snälla. Så jävla trött på "rösta SD" i varenda jävla tråd på det här forumet. Jag vill läsa om ämnet, inte om SD.

Och jag ledsnar på allt djävla gnäll om det ena eller det andra som slutar fungera i detta land. Hur fan kan någon vara förvånad? Vi såg början på detta redan på sjuttiotalet. Inte alla tydligen, men några. Och då blir man både förvånad och trött på allt gnäll om att landet håller på att spåra ur. De flesta i Sverige har skapat denna situation! Njut och håll käften!
Citera
2017-09-02, 16:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymkallas7
Gillar att många skrattar och tycker det roligt och sådant men skulle inte klara 24h i jaffar skor
Nej så små fötter har nog få här.
Citera
2017-09-02, 16:21
Medlem
Ge mig 30 sekunder med dessa horbarn, attackerar en ensam spinkig somalier. Fittorna rör sig inte utan vapen, det är det som är haken kuksugsre, blir fett lack
Citera
2017-09-02, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cybermorph
Ni som röstat på Löfven är det värsta som hänt Sverige. Utan er hade vi nog inte sett denna video, slynglar som försöker knivmörda poliser och en helt passiv poliskår. Rösta på SD du, något alternativ finns faktiskt inte.

Vad ska Åkesson göra?
Citera
2017-09-02, 16:23
Medlem
Har Jaffarbyn insta eller facebook? eller han kanske har inaktiverat allt för han skäms?
Och dessa DP ingen som kan säga vilka de är? Det låter som om dem vore Kayzer Soze
Senast redigerad av xxx999 2017-09-02 kl. 16:34.
Citera
2017-09-02, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Vart har du hört det & vem är källan?
Biggie Juke är från Tensta. Biggie Juke, Jaffar, Yasin, alla dessa rappare i förorterna känner varandra. Berätta om du vet mer

Det är allt jag hört, ryktet kommer från byn men vet inget mer..
Citera
2017-09-02, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxx999
Har Jaffarbyn insta eller facebook? eller han kanske har avaktiverat allt för han skäms?
Och dessa DP ingen som kan säga vilka de är? Det låter som om dem vore Kayzer Soze
Hans Insta är nedstängd, troligtvis han själv som valt att stänga ner eller inaktivera den
Citera
2017-09-02, 16:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av housarN
Precis, kan ingen med lite insiderinfo yppa va som pågår för tillfället. Vilka krokar håller DP till i, samt var är Jaffa?

Är både i rinkeby just nu eller? Har Jaffa sagt uttalat sig i hooden efter händelsen? Brukar Jaffa använda sig av någon socialmedia-plattform för att tala med sina följare? Har Jaffa manager/kontaktperson? Hur är Jaffa som person?

Väldigt många frågor nu och väldigt lite svar.

Har lite info.

En i DP ska tydligen gömma sig i Hjulsta nu. Han fick problem med polisen och bodde förut i Frankrike. Har också bild på han.
Citera
2017-09-02, 16:30
Medlem
lancxzev2s avatar
någon som vet hur det går för den fega fittan jaffar just nu? självmordstankar eller vad gör han?
Citera
2017-09-02, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Det där var en riktigt bra låt

Seriöst göteborg de finns G's där . Men sluta såga stockholm för ni har ingenting med rap o göra ni så jävla dåliga på det för det första kopierar ni våra ord och försöker låta som stockholmare när ni rappar. För det andra de låter bara inte bra , jag kan erkänna att 2 rappare somalie och eritrean från hk kanske kan va i närheten o när jag säger närheten måste du räkna med att de finns minst 20 rappare i stockholm som är bättre .... så ingen bryr sig hur äkta ni är när ni ändå inte kan rappa finns grabbar i stockholm som inte kan rappa som är äkta också
Citera
2017-09-02, 16:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lancxzev2
någon som vet hur det går för den fega fittan jaffar just nu? självmordstankar eller vad gör han?
På vilket sätt är han feg, din tuffing?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in