2017-09-02, 04:37
Medlem
R kelly pissa på en svart brud
Citera
2017-09-02, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HyllaTrump
Alltså det finns vissa mörka makter som håller folk i Rinkeby i ett hjärngrepp, men det är intenting de talas högt om, men man vet och man fruktar. Dessa mörka makter var dock inte inblandade i Jaffars sympatishow.
Jo så funkar det väll alltid i de tysta, men de känns ganska surialistisk att en liten grupp kan lyckas med det, men ja har aldrig ens besökt Rinkeby/Tensta/Hjulsta osv utan närmsta var väll när ja Bodde i kista.
Sen har man den informationen man kan läsa sig till o de är ju en bråkdel av vad som stämmer o händer o sen ska de sållas vad som är påhittad o sant, så noll koll o vetskap har ja.
Citera
2017-09-02, 05:59
Medlem
Dödspatrullen...Husbys delfiner,Lejonen..😂😂!!
Hade väl kunnat ha lite coolare namn om dom ska hålla på kanske?
Citera
2017-09-02, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Dödspatrullen...Husbys delfiner,Lejonen..😂😂!!
Hade väl kunnat ha lite coolare namn om dom ska hålla på kanske?
Du har rätt, det låter som dagisavdelningar.
Citera
2017-09-02, 07:17
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mupp08
Hur ska du ha det, din tragiska människa?
Ni som skriver likt den här killen är små människor som hatar er själva. Hatet ni bär inom er sprids tryggt bakom datorskärmen. Ni hatar egentligen bara er själva och är missnöjda med er livssituation. Hoppas ni inte röstar på SD. Ni passar i NMR.

vet att det är svårt för dig att förstå vad jag skriver men om du läser mitt förra väldigt sakta och tar pauser alternativt frågar nån som är läskunnig så ska du nog förstå din obildade horunge
Citera
2017-09-02, 07:52
Bannlyst
Rykten om att Jasin och Jaffar flyttat till Örebro.

Jasin ska tydligen ha blivit misshandlad i samma veva.
Citera
2017-09-02, 07:53
Medlem
Hur planerar man ett sånt här kissöverfall?Jag menar lockar man offret till platsen på något sätt?Har man förberett sig genom att halsa i sig en J-vla massa renat vatten för att sen stå och hålla sig tills offret var på plats?Tidsfönstret här måste ha varit väldigt pressande för dom nödiga gärningsmännen.Det här verkar vara pissigt värre svårplanerat om man säger så.Det är nåt som inte stämmer här...somalier säger ni.Det är det för välplanerad för vara..fake säger jag..men å andra sidan så är det nåt som barn kan hitta på och genomföra och inte vuxna män..
Senast redigerad av mijoow 2017-09-02 kl. 07:56.
Citera
2017-09-02, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlafRagnar
Hur kommer det sig att Jaffars bror gör offentlig hot, ändrar profilbild till Lejon för att förmodligen symboilsera Lejonen från Hässelby och även ändrar sin instabio till #närjagserjagkommer - Ingenting är löst, det är bara den som skjuter först nu.

Nej, det ska inte symbolisera lejonen från Hässelby. Och om man är redo att ha blod på sina händer så kladdar man inte ner hela sin instagram som en tolvåring. Hashtags med mordhot? Instagram stories? Grabbar som kör, dom kör. Videon med plastkallen såg också skrämmande ut-.- menar dom allvar borde de vara fullmunderade upp till tänderna, kampandes i en buske utanför någons port. Inte komma med hashtags och emojis.
Citera
2017-09-02, 08:00
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mijoow
Hur planerar man ett sånt här kissöverfall?Jag menar lockar man offret till platsen på något sätt?Har man förberett sig genom att halsa i sig en J-vla massa renat vatten för att sen stå och hålla sig tills offret var på plats?Tidsfönstret här måste ha varit väldigt pressande för dom nödiga gärningsmännen.Det här verkar vara pissigt värre svårplanerat om man säger så.Det är nåt som inte stämmer här...somalier säger ni.Det är det för välplanerad för vara..fake säger jag..men å andra sidan så är det nåt som barn kan hitta på och genomföra och inte vuxna män..

Och hur jäkla svårt är det att föreställa sig att de stötte på snubben, började mucka lite, gav honom några vändor däng, och eftersom det hela började dra ut på tiden kände sig lite kissnödiga av all Red Bull som det där klientelet drar i sig dagligen och därmed beslutade sig för att uträtta sina behov direkt på honom.
Citera
2017-09-02, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Det är exakt vad de gör.

Tror du verkligen det? Rinkeby torg har mer spanare än vita huset. Klart att dom klipper någon av DP för att muddra och hitta vapen som de kan koppla till mord. Tror inte att de köper en ny puffra efter varje klippning. Dessa grabbar rör sig i ett kollektiv, de gör gemensamma drag och håller ihop. Det är inte som att dom står utanför ATGn med varsin caprisun i handen. Tänk lite Mr Rinkeby
Citera
2017-09-02, 08:03
Medlem
Pungsnoppens avatar
Kallas han för P diddy nu?
Citera
2017-09-02, 08:33
Medlem
krisus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mijoow

Du får du hemsk gärna svara på en fråga.
Varför skulle någon frivilligt göra en fake video där han blir nerpissad och förnedrad av andra?
Speciellt med tanke på att Jaffar påstår sig vara gangsta och en tuffing.

Jag är idel öra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in