Citat:
Ursprungligen postat av
pogba
Va? Snarare 90% minst som vet vem Jaffar Byn är bland sveriges "hiphoppare"...
Sverige är större än Stockholms kranskommuner.
Citat:
Ursprungligen postat av
GeslotenCirkel
Inte för att vara sån men om någon skulle stoppa dig på gatan och kissa på dig, hur många hundra sidor på Flashback skulle det bli då? Ren nyfikenhet, vilken status eller allmänintresse bär du? Nej just det, ingen jävel skulle bry sig om du blev nerpissad. Inte för att jag vet ett dugg om den här personen som tråden handlar om men tangentbordsryttare som du förtjänar tangentbordspisk. Anmäld för att föstöra tråden är du också.
Skulle jag vara en känd profil vars marknadsmärke är en geografisk plats & blir nedpissad på nämnda plats, varpå det filmas & det hela blåser upp utav GM, skulle det troligtvis bli samma sak där.
Citat:
On topic: Hörde på min lokala matbutik i onsdags att död är den enda hämden för det här, citat från snubbe på matbutiken "hur ska han annars kunna må bra efter något sånt här?!". Kan ju lätt varit några som bara snackade rykten etc etc, men shit… blev lite paff av att höra nån snacka om dödsåtergäldning på luren i matbutiken.
Ja, att döda är ett tillfredsställande för egot. Då slipper man tänka så mycket på när man blev nedpissad & istället tänker mer på när man döda dem som pissade på en, således växer egot i en. En av alla vägar att gå för att finna tillfredsställelse i att bli nedpissad av fiender.