2017-09-01, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Det stämmer. Nu är denne rappare en orten-kille som inte fått varken (mig veterligen) stjärn- glans eller damm på sig, han är bara en pissråtta, även innan han blev pissad på, i samma kändisklass som labyrint-gossarna, i samma klass som kartellen m.m. - nötter som en svuren order lovat att hylla. Visst, båda två har gjort en del bra låtar men det är inte dem som håller deras fanbase kvar.
Note: Ja, jag har träffat alla i både kartellen och Labyrint, alla i grupperna verkar vidriga som personer, egobombade nötter.

Inte för att vara sån men om någon skulle stoppa dig på gatan och kissa på dig, hur många hundra sidor på Flashback skulle det bli då? Ren nyfikenhet, vilken status eller allmänintresse bär du? Nej just det, ingen jävel skulle bry sig om du blev nerpissad. Inte för att jag vet ett dugg om den här personen som tråden handlar om men tangentbordsryttare som du förtjänar tangentbordspisk. Anmäld för att föstöra tråden är du också.

On topic: Hörde på min lokala matbutik i onsdags att död är den enda hämden för det här, citat från snubbe på matbutiken "hur ska han annars kunna må bra efter något sånt här?!". Kan ju lätt varit några som bara snackade rykten etc etc, men shit… blev lite paff av att höra nån snacka om dödsåtergäldning på luren i matbutiken.
Citera
2017-09-01, 21:58
Medlem
krisus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Som vaddå? All ears!

ok.. du synade min bluff..

well played.. well played...
Citera
2017-09-01, 21:59
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delernen
Det är ju så klart Piss-Jaffa som de menar.
Aha

Jag lät mig förledas av att han utpekades som svensk i artikeln.
Citera
2017-09-01, 21:59
Medlem
BushwickBills avatar
Någon som är nära Jaffar måste ju skaka om hans krage och säga att detta är hans största chans hittills.
Citera
2017-09-01, 22:00
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Va? Snarare 90% minst som vet vem Jaffar Byn är bland sveriges "hiphoppare"...
Sverige är större än Stockholms kranskommuner.
Citat:
Ursprungligen postat av GeslotenCirkel
Inte för att vara sån men om någon skulle stoppa dig på gatan och kissa på dig, hur många hundra sidor på Flashback skulle det bli då? Ren nyfikenhet, vilken status eller allmänintresse bär du? Nej just det, ingen jävel skulle bry sig om du blev nerpissad. Inte för att jag vet ett dugg om den här personen som tråden handlar om men tangentbordsryttare som du förtjänar tangentbordspisk. Anmäld för att föstöra tråden är du också.
Skulle jag vara en känd profil vars marknadsmärke är en geografisk plats & blir nedpissad på nämnda plats, varpå det filmas & det hela blåser upp utav GM, skulle det troligtvis bli samma sak där.
Citat:
On topic: Hörde på min lokala matbutik i onsdags att död är den enda hämden för det här, citat från snubbe på matbutiken "hur ska han annars kunna må bra efter något sånt här?!". Kan ju lätt varit några som bara snackade rykten etc etc, men shit… blev lite paff av att höra nån snacka om dödsåtergäldning på luren i matbutiken.
Ja, att döda är ett tillfredsställande för egot. Då slipper man tänka så mycket på när man blev nedpissad & istället tänker mer på när man döda dem som pissade på en, således växer egot i en. En av alla vägar att gå för att finna tillfredsställelse i att bli nedpissad av fiender.
Senast redigerad av GoUoD 2017-09-01 kl. 22:06.
Citera
2017-09-01, 22:00
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Någon som är nära Jaffar måste ju skaka om hans krage och säga att detta är hans största chans hittills.

Exakt. Att pissa någon är största chansen.
Citera
2017-09-01, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ
Kan du få en beskrivning på DP-utseende? Har de något som står ut eller särskiljer dem? Längd, vikt osv?

Enligt den där blatten som recenserat pissvideon ser gärningsmannens penis ut som ett krökt pekfinger, om nu det kan vara till någon hjälp.

Se från 01:30:
https://www.youtube.com/watch?v=-YPxPqpgFhI&feature=youtu.be
Citera
2017-09-01, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill

Det har jag ju sagt hela tiden, men vissa förstår inte marknadsföring. Det här är hans absolut största chans att bli stor på riktigt. Gör han inget nu så måste han bli nedpissad igen men då blir det inte lika mycket skriverier eftersom det är andra gången.
Citera
2017-09-01, 22:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mg57
Han är inte förståndshandikappad, snarare hudfärgshandikappad. Du har helt rätt i hans iq att han är som en svensk förståndshandikappad helt klart, men det enda som rör sig i en sån där hybridapas är typ äta skita sova samt heder. Inte samma heder som hos en västerlänning där heder är när du ser en gammal tant tappa sin plånbok så tar du upp den och springer ifatt utan om en sån där hybridapa tex blir nerpissad så blir hybridapan tvungen att göra någonting värre mot sina artfränder.

Så det kan bli en intressant följetång och jag hoppas du laddat upp med popcorn.

#pissapåjaffa #hybridapa #pissneger

Hur ska du ha det, din tragiska människa?
Ni som skriver likt den här killen är små människor som hatar er själva. Hatet ni bär inom er sprids tryggt bakom datorskärmen. Ni hatar egentligen bara er själva och är missnöjda med er livssituation. Hoppas ni inte röstar på SD. Ni passar i NMR.
Citera
2017-09-01, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Sverige är större än Stockholms kranskommuner.

Är det? Berätta mer om Sveriges geografiska position. Fortfarande, alla som är insatt inom Sveriges hiphopscen vet exakt vem Jaffar är.
Citera
2017-09-01, 22:05
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FelGud
Är den verkligen äkta? Tycker den ser lite plastig ut.... Inte bara en soft airgun?

Förmodligen fejk. Rätt korkat att förvarna både myndigheter och rivalnegrer med att lägga upp det där om det var seriöst.
Citera
2017-09-01, 22:06
Medlem
Koyaks avatar
Är denna 'dödspatrull' någon typ utav hitmen som rings in från utlandet som i Sopranos/gudfadern?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in