Citat:
Ursprungligen postat av
BushwickBill
. Han är också duktig på att bygga trovärdiga scener och han använder känslostämningar på ett ganska raffinerat sätt. Han är bra mycket bättre på hantverket än många andra förortare som jag lyssnat på i alla fall! Jag är helt för att vi utnämner Jaffar Byn till hedersflashbackare!
Haha klockren, instämmer! Lätt min nya favoritrappare
Hans texter är kreativa och roliga.
"Elitskyttekungar la ner för baxx och jollen dom brinner idag för jag svär dem kunde nå den."
"Benim har fastnat bre gick från kicka boll till luva damma upp fyrtaktare. Han va lovande talang nästa Zinedine Zidane försvarade sitt mål nu försvara med sin gun"
"Rs6:a falskskyltad go fast fransk maffia om du lägger upp det vita 99 procent är från Rinkeby och Tensta"
"Vi växte upp för snabbt allt var nattsvart mammor duckar skatt och farsor becknar khat
Begick stora synder vi blev jappt av världen trodde svarta para skulle ta oss från misären"
Citat:
Ursprungligen postat av
solarisX
Det bästa utfallet hade varit om Jaffar blev socialt portad från den undre världen, orten, rappscenen pga detta och istället tvingades hitta en riktig identitet och en plats i det verkliga samhället.
Det värsta hade varit självmord eller en svag hämnd som permanent cementerar hans plats i historien som musikens motsvarighet till Theon "Reek" Greyjoy.
Haha yes, bästa jag läst idag