2017-09-02, 01:31
  #97
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Det var väl först då man kom på Kenta som det kom fram att han hade med Avpixlat att göra.
Politiskt Inkorrekt, Avpixlat , och nu Samhällsnytt. Ja,men du tror väl på tomtar och troll också då.

Och du tror på FAKE NEWS.
Citera
2017-09-02, 01:33
  #98
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Hur ska man få de ekonomiska musklerna att leva upp till det nya man vill göra?

Förhoppningsvis får dom reklamerbjudanden.

Sen gäller det för gamla som nya läsare att ta sig i kragen lite. Särskilt nu till en början.
Citera
2017-09-02, 01:57
  #99
Medlem
Avpixlat är skräp tyvärr.
Det är tjockisen Mats Dagerlind som sitter och skriver i princip alla "nyheter", och hans egna åsikter presenteras som fakta. Påhittade citat och click bait rubriker.
Han ser en nyhet och skriver bara ner hur han ser på saken och presenterar skiten som fakta.
Ofta är faktan fel, vilket knappast hjälper kampen mot MSM.

Missförstå mig rätt, Avpixlat har fyllt en mycket viktig funktion och allt som slår mot MSM är bra.
Avpixlat har dock bara blivit Dagerlinds megafon.

Namnbyte är väl smart, men varför skall man ha Erik Almqvist som ansikte på sidan?
Den mannen är ju total paria hos Svensson efter alla turer. Jag själv har absolut ingenting emot Erik alls, men jäkligt otaktiskt att byta namn för att white washa sig själv och ha med Almqvist.
Citera
2017-09-02, 02:33
  #100
Medlem
Vaftrudners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landos
Namnbyte är väl smart, men varför skall man ha Erik Almqvist som ansikte på sidan?
Den mannen är ju total paria hos Svensson efter alla turer. Jag själv har absolut ingenting emot Erik alls, men jäkligt otaktiskt att byta namn för att white washa sig själv och ha med Almqvist.

Du har helt rätt - idiotiskt att byta namn för att bli mer PK och samtidigt anställa Almqvist. Dock är han inte enbart paria hos Svensson; man kallar inte tjejer för "hora" även om man är packad. Och man är inte så korkad att man inte ser till att den som filmat det hela, inklusive att man går omkring med ett "järnrör" efter att ha pratat med Soran Ismail, hanterar filmen off-line utom räckhåll för hackare och andra.

Jag skulle aldrig någonsin ta ordet "hora" i min mun och än mindre kalla en tjej/kvinna som står framför mig för det. Om jag nu ändå en fyllekväll hade kallet en tjej "hora" och dessutom spankulerat omkring med ett "järnrör" och samtidigt blivit filmad, så hade jag nästa morgon sett till att den där filmen raderades omedelbart. Dessutom hade jag inte umgåtts med folk som filmar mig på stan och allra minst med sådana som inte kan låta bli att läcka omkring filmen på internet. Uppenbarligen är Almqvist och Ekeroth kompisar ännu.

Almqvist. Skulle inte han utveckla SD:s media och PR? Det har han i alla fall inte lyckats bra med hittills. Det är ju komiskt att SD inte har lyckats skaka fram någon ordentlig mediasatsning efter sju år i riksdagen.

Nä, det var ett nedköp.
Citera
2017-09-02, 02:43
  #101
Medlem
Ja svenskar kommer antagligen att sluta läsa på sajten och gå in på aftonbladet eller expressen för nyhetsinhämtning , eller not
Citera
2017-09-02, 02:57
  #102
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaftrudner
Det är ju komiskt att SD inte har lyckats skaka fram någon ordentlig mediasatsning efter sju år i riksdagen.

Det håller jag med om. Och folk har sett Avpixlat som SDs officiella media pga Ekeroth-kopplingen. Tyvärr har det inte varit till SDs fördel, om man säger så.

Almkvist och den där ryssen lär inte göra det bättre med den nya sajten. SD-kopplingen är stor, trots att man kommer att hävda att man är oberoende.

Det bästa vore om SD gör en egen rejäl satsning. Då får man full kontroll. Varför har man misslyckats med det?
__________________
Senast redigerad av Hurt-Åke 2017-09-02 kl. 03:00.
Citera
2017-09-02, 03:26
  #103
Medlem
Frejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Avpixlat har ett uselt rykte. Sprider i princip bara massa skit. Hänger ut människor. Hittar på nyheter. Namnbytet är väl till för att försöka reparera sitt dåliga rykte. Kanske kan funka till en början men snart så fortsätter dem med sin skitrapportering och är tillbaka på ruta ett.

Citat:
Ursprungligen postat av Frejr
Har du nått exempel på påhittade nyheter och uthängningar av oskyldiga personer?

Hur går det för dig? Är det svårt att hitta nått eller finns det nån annan anledning till att du inte postat några länkar?
Citera
2017-09-02, 03:56
  #104
Medlem
UNPROFORs avatar
Ingen förlust, Avpixlat är ingen vidare hemsida. Visst avslöjar de våld mot svenskar och är kritiska mot Systmet (till viss del) men det är egentligen bara en klubb för SD-fjantar. Avpixlat censurerar och vågar inte ta upp bakomliggande orsaker till problemen. Riktiga regimkritiker läser Nordfront.se

Citat:
Ursprungligen postat av rostigamazon
Moderaterna. Nya Moderaterna
Folkpartiet. Liberalerna

Gillar dessa namnbyten, samma med Socialdemokraterna, tidigare arbetarpartiet, nu "framtidspartiet".

Moderaterna har degenererats till den grad att de inte står för något värdigt längre, utan de tjafsar om meningslösa småborgarfrågor som ROT-avdrag och vinster i välfärden. Det passar att de visar med namnbytet att de inte längre är samma högerparti som de var för 30+ år sedan.

Folkpartiet - har aldrig någonsin varit folkliga eller representerat folket. Det är ett anti-folkligt parti, vilket de visar bra med namnbytet då Liberalism = Cancer.

Socialdemokraterna Arbetareparti - Står inte längre för arbetarklassen utan sviker den konstant, säljer ut sig till globalister och den internationella kapitalismen. Passande med "framtidspartiet" då detta signalerar att allt de vill ha är en mörk och tragisk framtid.
Citera
2017-09-02, 03:57
  #105
Medlem
Avpixlat och andra hatsajter är ett stort samhällsproblem. Dessa kloaksajter och pissrännor uppviglar och sprider falsk information på daglig basis. Man hoppas ju någonstans att folk är smarta nog att inte läsa propagandan. Sen att dessa skräpsajter har sin lilla skara av beundrare det får vi stå ut med.
Citera
2017-09-02, 04:14
  #106
Medlem
Frejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UNPROFOR
Ingen förlust, Avpixlat är ingen vidare hemsida. Visst avslöjar de våld mot svenskar och är kritiska mot Systmet (till viss del) men det är egentligen bara en klubb för SD-fjantar. Avpixlat censurerar och vågar inte ta upp bakomliggande orsaker till problemen. Riktiga regimkritiker läser Nordfront.se



Gillar dessa namnbyten, samma med Socialdemokraterna, tidigare arbetarpartiet, nu "framtidspartiet".

Moderaterna har degenererats till den grad att de inte står för något värdigt längre, utan de tjafsar om meningslösa småborgarfrågor som ROT-avdrag och vinster i välfärden. Det passar att de visar med namnbytet att de inte längre är samma högerparti som de var för 30+ år sedan.

Folkpartiet - har aldrig någonsin varit folkliga eller representerat folket. Det är ett anti-folkligt parti, vilket de visar bra med namnbytet då Liberalism = Cancer.

Socialdemokraterna Arbetareparti - Står inte längre för arbetarklassen utan sviker den konstant, säljer ut sig till globalister och den internationella kapitalismen. Passande med "framtidspartiet" då detta signalerar att allt de vill ha är en mörk och tragisk framtid.

lol nordfront? det är en del av afa så dom på ett enkelt sätt kan registrera sina motståndare.

Fundera lite på den tanken
Citera
2017-09-02, 04:15
  #107
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Den svenska befolkningen är ett hjärntvättat släkte. De största Avpixlathatarna har förmodligen aldrig varit inne på sidan överhuvudtaget. Det känns bara rätt som godhetsknarkare att spy galla över denna sida. Om Aftonbladet, DN och SVT anser att de sprider hat, jamen då är det väl så.

Det ser man bland Fria Tiders kommentarsfält #jagärhär skriver ofta fake news när Fria Tider inne i artikeln länkar till msm eller som senast polisen. En kvinna ansåg att FT hittade på när FT skrev om polisen som blev attackerad av ett marockanskt gatubarn länkarna gick till Aftonbladet och polisen
Citera
2017-09-02, 04:20
  #108
Medlem
kuntakinte55s avatar
Jag förväntar mig en jojkande same i folkdräkt och renar när jag går in på "samnytt.se".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in