Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
Spelar det någon roll vilket namn dom går under? Dom skriver ju bara om en enda sak och dom flesta tröttnar på skiten ganska snabbt.
Nej, här kommer några förslag på namnbyte
Misshandelsmagasinet med Kenta
Våldsnyheter
Förskingrarnytt med skattebrottskuriren
Stöld och hälerinytt
Förtalsnyheter
Kronofogdensmagasin
Bokföringsbrottstidningen
Fyllerinytt med järnrörsligan
Narkotikapolitiken.
Vad är det du inte förstår?
Avpixlat finns inte längre.
Den anonyma redaktionen har upplösta.
Kent Ekeroth har inte längre hand om pengarna.
Samhällsnytt är en helt ny webbsida med nytt koncept som ska ta sig an flera frågor än bara massinvandringsfrågan.