2017-09-01, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vargtrojan
Trodde aldrig jag skulle skriva det, men detta i kombination med polisattacken har fått mig att rösta på SD i nästa val.

Tycker fanimej denna video är mer vidrig än det mesta som jag sett i mondo, gore och bizarre. Mycket p.g.a. av att det händer i Sverige. Fy fan.

Löfvén, du är det värsta som hänt Sverige.

Det är inte löfvens fel, lol. Skyll på Reinfeldt.
Citera
2017-09-01, 18:30
Medlem
Ducadreams avatar
Jag skulle gärna vilja intervjua någon eller några av dessa gangstrar för att få insyn i deras värld. Varför vill man frivilligt leva såhär? Hur tänker de? Pengar och makt säger ni, men allt det där är bara temporärt. Det slutar förr eller senare med att de antingen blir mördade eller hamnar i fängelset. Är det värt det? Även om vi är helt olika och lever helt olika livsstil, så kan vi relatera varandra på ett plan - nämligen att vi både har invandrarbakgrund. Men jag skulle nog inte våga vara själv med dem, så en livvakt skulle vara på sin plats.
Citera
2017-09-01, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mg57
Det är jävligt bra för hans streetcred att få jackan nerpissad från första början lovar alla kommer kolla snett på han efter detta varje jävla 10 åring man ser nu för tiden har en smartphone 😂😂😂😂

Och du hade såklart hellre dött än att bli nerpissad?

10/10 hade gjort vad som sagts om någon hotar en med pistol å man vet att man dör om man inte lyssnar...
Citera
2017-09-01, 18:31
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexex
Det är inte löfvens fel, lol. Skyll på Reinfeldt.

Strömmade in kaosblattar under ledning av Bildt, Ingvar Carlsson och Göran Persson också. Dom är i princip lika stora landsförrädare som Reinfeldt och Löfven.
Citera
2017-09-01, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siass
DU är ju totalt iq befriad.... Läs en bok eller res utanför detta land.

Grejen är ju den att jag numera inte behöver resa någonstans för att lära mig om omvärlden.

Ni reser ju hit från praktisk taget hela jordklotet och uppvisar er kultur och beteenden. Som tex den här snart rikskända kiss ritualen.
Citera
2017-09-01, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
Någon som har lust att skicka den där till Wanngård och Listhaug?

Wanngård, Stockholms finansborgarråd, som för endast två dagar sedan ansåg att norska integrationsministern Listhaug borde be om ursäkt för sina "osanna poänger" om fina Rinkeby...
https://mitti.se/nyheter/borgarrad-ursakt-minister/

Sedan kom negerpissgate.

Kan vara svårt att skicka info direkt till politikerna. Tror mer på att skicka till norska motsvarigheten till Aftonbladet. Vet någon vilken tidning det är??

Kan redan se rubriken framför mig:

"Wanngård kräver ursäkt från Listhaug, att folk blir pissade i ansiktet bakom en polisstation i Rinkeby gör inte det till ett dåligt område"

Kan någon hjälpa med tips på rubriker till dem, eventuellt koka ihop ett bra mail så kan vi skicka iväg till norska aftonbladet.

edit: allt man egentligen vill är att politikerna får ett uppvaknande. Man kan inte låta människor leva såhär och att de i deras omgivning leva under sånna omständigheter. Hemskt
Senast redigerad av housarN 2017-09-01 kl. 18:42.
Citera
2017-09-01, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Bra stråle gm har. Kan ju annars vara lite svårt och stressande att pissa så där på beställning men han verkar ha förberett sig bra och behåller lugnet.

Kan tänka mig att dessa personer knarkar mycket. Man blir nog rätt iskall när ens frukost består av tramadol, hasch och khat.
Citera
2017-09-01, 18:39
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Jaffar skulle aldrig prata med polisen, då är hans rykte i förorten helst kört i botten.
Citat:
Ursprungligen postat av UNPROFOR
Haha, är du på riktigt?

Ska Kissjaffar springa till snuten nu också, skämma ut sig ännu mer? Trodde inte det var något som tuffa gangsters gör. Som att snuten dessutom skulle bry sig om att kolla DNA?

Jackan luktar piss (blattar ska inte bära Helly Hansen f.ö) och han är förnedrad för all framtid.
Han behöver nog inte skämmas om han går till en erfaren Dialogpolis.

En sådan kan lyssna under full sekretess och då får blåskatarrsgangstrarna inte reda på att han golat.

Vid en senare rättegång kan han beviljas målsägarbiträde.

Att han verkar som kompositör och uttolkare av den "svenska" musikskatten gör nog att han har beundrare även inom SD-leden. En rakryggad kulturgärningsman.
Senast redigerad av Lao Tzu 2017-09-01 kl. 19:03.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 31415926535
Kan tänka mig att dessa personer knarkar mycket. Man blir nog rätt iskall när ens frukost består av tramadol, hasch och khat.

Hur blir strålen då?
Citera
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Nu är det krig. https://www.instagram.com/p/BYfvCGLFLad/
Är den verkligen äkta? Tycker den ser lite plastig ut.... Inte bara en soft airgun?
Citera
Medlem
Bushhunters avatar
Det enda rätta är att kalla dessa svartkukade gängparasiter för pisspatrullen.

Det är väl det enda dom kan ha dasen till här i Sverige, finns väl inte en levande käft som skulle vilja ha en sån smittrisk i något annat hål. Möjligtvis en annan svarting, fast vad vet jag?
Citera
2017-09-01, 18:45
Medlem
Varför är det ingen som plockar bort dem? Alternativt snuten plockar in dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in