Citat:
Ursprungligen postat av
BushwickBill
Vad gör Jaffar idag, just nu? Någon som vet? Jag hoppas han är i studion och filar på några feta rhymes. Prio två är att skaffa sig en manager, det finns pengar att hämta i den här tragiken.
Edit: Han är ju en kreativare rappare än Yasin byn som ju har fått en hit. Jaffar, om du läser det här, du behöver bättre producenter och en jude som kan sköta resten, ut och leta nu för fan. Om du någonsin vill slippa en vardag där du riskerar att bli nerpissad i en buske mitt på ljusa dagen så har du nu fått en chans. En välproducerad hämndlåt med lite självdistans och humor skulle lyfta dig till förortshimmlen!
jo slå på stort, kör en rs6/amg festival mitt på "centan"... ring in alla gymbrudar från city med storrumpor som får dansa på targataken med yogapants..
sen slo-mo tagning där random thug (i anonymous mask så klart) laddar in snygga wheelies med en lite sliten Kawasaki Ninja från -07.
Sen rippar du självklart dom första 35 sekundrarna med klickljud från Still D.R.E, sen bara vräker du på med tunga artelleriet mot dina arch enemies i dödskvadronen. Freestyle då ev. lite klaviatur i bakgrund.
Följ nu mitt och buschwick bill´s råd så är det allsång med en höggravid Sanna Nielsen till sommaren.
I bakgrunden sitter dina nya managers bert och ken ring och håvar in penkisarna.
(jo dom två har teamat upp nu
https://www.youtube.com/watch?v=3JGg1-u76LI)