2017-09-02, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CashMan-
Man behöver ej lyssna på jaffaebyn för att förstå det.
Bor själv i en storstad . Man har sett problemen sen liten . Å jag e ändå nära 40 år

Jag är oxå nära 40.

Men det som är intressant med denna tråd, som haft typ miljoner views sen igår morse är att det kan vara en ögonöppnare.

Detta är ju en värld våra vänsterliberala politiker vill "stasha" undan allt dom bara jävla kan. Förorten skall vara en delikat och pikant krydda till deras soppa av nyliberalism och värdegrund. Aldrig någonsin vara ett hot.

Sverigebilden uber alles, du såg ju själv vilken jävla uppslutning det blev från hela etablissemanget när Norskan var här och kaosa i tisdags.

Wanngård gick ju full retard.
Citera
2017-09-02, 22:47
Medlem
Citat:
Tycker du att det e mildare att hosta fram 100.000 än å få lite piss på sej ? Å vem fan har 100.000 liggandes hemma .
Ingen betalning = kula i huvet

Å det tycker du e mildare

Dessa killar bor väll ändå i förorten och ej i Hollywood

Alla springer runt med minst en kasse hash så 100k får de nog loss snabbt.
Citera
2017-09-02, 22:49
Medlem
Enligt säkra källor så har rapparen Yasin Byn (också ifrån Rinkeby) blivit filmad av samma ''dödspatrull'' där han dansar i en soptunna. De har även lyckats få tag på en annan rappare vid namn Biggie Juke, tvingat av honom kläderna, på med hundkoppel och tvingat honom att skälla som en hund. Video kommer nästa vecka.
Citera
2017-09-02, 22:50
Medlem
Citat:
Tycker du att det e mildare att hosta fram 100.000 än å få lite piss på sej ? Å vem fan har 100.000 liggandes hemma .
Ingen betalning = kula i huvet

Å det tycker du e mildare

Dessa killar bor väll ändå i förorten och ej i Hollywood
Kära vän,

Notera till att börja med citationstecken kring ordet mildare. Sen om man är en relativ offentlig person med ett par hundratusentals views på youtube, så tror jag de flesta väljer att hosta upp 100k än att bli förödmjukat inför alla sina fans och halva Sveriges ungdomar med internet.

Vem fan har 100.000 kronor liggandes hemma? Med tanke på att 1 av 10 vuxna svenskar har över 1 miljon kr på sitt sparkonto så är det nog ganska många svenskar som har pengarna.
Citera
2017-09-02, 22:52
Medlem
CashMan-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victortich
Jag är oxå nära 40.

Men det som är intressant med denna tråd, som haft typ miljoner views sen igår morse är att det kan vara en ögonöppnare.

Detta är ju en värld våra vänsterliberala politiker vill "stasha" undan allt dom bara jävla kan. Förorten skall vara en delikat och pikant krydda till deras soppa av nyliberalism och värdegrund. Aldrig någonsin vara ett hot.

Sverigebilden uber alles, du såg ju själv vilken jävla uppslutning det blev från hela etablissemanget när Norskan var här och kaosa i tisdags.

Wanngård gick ju full retard.

Jag förstår din poäng

Tycker ändå svensk hiphop bör förbjudas då den ej ger något mer
Än ett dekadent samhälle .

Svensk hiphop då när Petter kom va mer kreativt och folk ville rappa och släppa Cds . Lyckas
Arbets moral

Nu e det mest om å skjuta , skaffa svarta pengar osv .
Inte så insatt i alla deras låtar .
Men inte direkt man orkar lyssna när man ser deras videos .
Citera
2017-09-02, 22:54
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
Enligt säkra källor så har rapparen Yasin Byn (också ifrån Rinkeby) blivit filmad av samma ''dödspatrull'' där han dansar i en soptunna. De har även lyckats få tag på en annan rappare vid namn Biggie Juke, tvingat av honom kläderna, på med hundkoppel och tvingat honom att skälla som en hund. Video kommer nästa vecka.

Sen vill vi se Löfven i nån video också.
Citera
2017-09-02, 22:55
Medlem
Citat:

Om inte videon redan hamnat hos mellan händer så går det rykten om att folket som forfarande står bakom dp är ursinniga att saker blivit offentliga och att de helst håller det internt.
Citera
2017-09-02, 22:58
Medlem
Någon som tror att denna brottsutsatta niggers kan förvänta sig annat än nedlagt innan veckans slut?
Citera
2017-09-02, 23:04
Medlem
Citat:
Börjar ju nästan gilla den här dödspatrullen nu ju. Hoppas dom levererar en jävla massa mer filmer.
Citera
2017-09-02, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tequilasunrise123
Okej intressant. Sen tror jag det kan variera till hur man är som person. Skulle du möjligtvis kunna länka den forskningen? inte för att jag inte tror dig, är bara nyfiken.
Jag brukar alltid kunna leverera fakta för mina påståenden men just nu måste jag dessvärre ursäkta mig då jag inte har dom till hands. Men forskningen presenteras bland annat i boken Ras, evolution och beteende.
Citat:
Du kan ju dock inte förneka att miljön och människorna runt dig under ens uppväxt förutsätter till stor del hur du blir som människa.
Du har helt rätt och jag instämmer till fullo.
Citera
2017-09-02, 23:10
Bannlyst
Citat:
Jag förstår din poäng

Tycker ändå svensk hiphop bör förbjudas då den ej ger något mer
Än ett dekadent samhälle .

Svensk hiphop då när Petter kom va mer kreativt och folk ville rappa och släppa Cds . Lyckas
Arbets moral

Nu e det mest om å skjuta , skaffa svarta pengar osv .
Inte så insatt i alla deras låtar .
Men inte direkt man orkar lyssna när man ser deras videos .

Jag tror nog det är precis vad vi värdekonservativa måste göra, om vi ens skall vara kvar i vårt eget land om 35 år.

Vi måste kolla vad som händer i utkanterna på tuben, vi måste kika vad som sker i de mest segrerade grupperna i Facebook´s utkanter. Även här på Flashbakkk. Örat mot marken.

Jag tycker alla i tråden borde kolla på den artist som just nu är mest populär bland miljoner kids i sveriges utanförskapsområden. Så ni typ vet vad som kommer ske inom en tio år.

Sinan - Sthlm City

https://www.youtube.com/watch?v=v_1vUC11Ccg
Citera
2017-09-02, 23:11
Medlem
Triplefaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
De hade en film på en plastkalle uppe på insta så möjligen har de lite vasst lego med i byxfickan på mjukisbyxorna. De blöta byxorna ska tilläggas.

Hur vet du att det inte var äkta vara? Kunde du se det eller gissar du bara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in