2017-09-01, 14:03
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryndagod
I låten guldrush eller vad den heter så drar han raden "33 skott på 3 sek" och det tyckte enligt rykten inte grabbarna grus i dödgrävargänget om, och dom kände tydligen Jaffas storebror också, så istället för att göra illa han på riktigt så gjorde dom detta. Frågan är av vilken anledning, vi kan ju bara spekulera.

"Guldrush ledde till gulddusch" hade varit en skoj rubrik i Aftonbladet.

Dåligt med info om Pisspatrullen i tråden. Vad heter de? Vilka är de 10 mord som de misstänks för och varför sitter de inte inne redan?
Citera
2017-09-01, 14:03
Medlem
321js avatar
Kan det vara marknadsföring? Tråden har fått stor uppmärksamhet.

De flesta föredrar att bli skjuten framför att bli förnedrad.

Innan detta så hade jag inte sett namnet vad jag kan minnas, om inte annat så har han blivit mer känd.

Nästa låt kommer att sälja mycket.
Senast redigerad av 321j 2017-09-01 kl. 14:09.
Citera
2017-09-01, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryndagod
I låten guldrush eller vad den heter så drar han raden "33 skott på 3 sek" och det tyckte enligt rykten inte grabbarna grus i dödgrävargänget om, och dom kände tydligen Jaffas storebror också, så istället för att göra illa han på riktigt så gjorde dom detta. Frågan är av vilken anledning, vi kan ju bara spekulera.

Det där är återigen skitsnack. Jaffar har s/o ett par namn som är fiender till dödspatrullen. Det där med 33 skott på 3 sekunder har någon fått det från sin rövhål.

Att någon mördas med 33 skott på 3 sekunder har inte hänt någonstans i Stockholm.

Man kan nog säga att dödspatrullen var på glatt humör och istället valt att på ett kreativt sätt förstöra någons liv istället för destruktiviteten genom att avfyra ett vapen mot någons huvud.

Detta partytrick var förmodligen droppen för de flesta... Och repressalier lär komma om dp fortsätter att visa sig så öppet
Citera
2017-09-01, 14:10
Medlem
BushwickBills avatar
Vad gör Jaffar idag, just nu? Någon som vet? Jag hoppas han är i studion och filar på några feta rhymes. Prio två är att skaffa sig en manager, det finns pengar att hämta i den här tragiken.

Edit: Han är ju en kreativare rappare än Yasin byn som ju har fått en hit. Jaffar, om du läser det här, du behöver bättre producenter och en jude som kan sköta resten, ut och leta nu för fan. Om du någonsin vill slippa en vardag där du riskerar att bli nerpissad i en buske mitt på ljusa dagen så har du nu fått en chans. En välproducerad hämndlåt med lite självdistans och humor skulle lyfta dig till förortshimmlen!
Senast redigerad av BushwickBill 2017-09-01 kl. 14:15.
Citera
2017-09-01, 14:17
Medlem
Någon med lite juridiska kunskaper som kan bedöma vad detta dåd hamnar under för brott?
Är det sexualbrott det hamnar under, eller är det någon form av misshandelsbrott? Våldtäkt?

Saxar beskrivning av våldtäkt från polisens hemsida:

"Den som med våld eller hot tvingar en annan person till en sexuell handling som är allvarligt kränkande döms för våldtäkt till fängelse i lägst två och högst sex år"

Vad tror ni sannolikheten att Jaffarbyn medverkar i en talkshow som Tyra Banks, Oprah Winfrey eller dylikt? Åtminstone Filip & Fredriks breaking news, ja menar med tanke på hon som spydde i svensk tv förut blev inbjuden till Tyra Banks show?
Citera
2017-09-01, 14:26
Medlem
negrofobens avatar
Hur vet man säkert att det var DP som pissade på niggern? Det kunde väl vara random negrer eller araber som lackat på hans usla rap?
Citera
2017-09-01, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aryan80
Till alla er som skriver att halvnegern Reinfeldt är den som skapade detta kaoz, dessa smuts är alla födda här under senare delen av 90-talet/början på 2000-talet. Sossarna bär största ansvaret till detta totalhaveri i våra förorter. Moderaterna kan beskyllas för de som kommit hit efter 2015 så vi har en ny våg av kriminalitet att se fram emot om några år.
Missförstå mig inte, jag tycker Reinfeldt och Löfven är samma skit paketerat på olika sätt och borde sätta på en båt och skickas ut i ett hajrikt hav.

Rösta rätt 2018

Runt 100 000 släpptes in per år under Reinfeldts styre, så M är skyldiga till en hel del. Det var under alliansens år som de första ghettona växte fram i min hemkommun.

I övrigt håller jag med dig.
Citera
2017-09-01, 14:29
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av housarN
Någon med lite juridiska kunskaper som kan bedöma vad detta dåd hamnar under för brott?
Är det sexualbrott det hamnar under, eller är det någon form av misshandelsbrott? Våldtäkt?

Saxar beskrivning av våldtäkt från polisens hemsida:

"Den som med våld eller hot tvingar en annan person till en sexuell handling som är allvarligt kränkande döms för våldtäkt till fängelse i lägst två och högst sex år"

Vadå? Hur har det här med sex att göra menar du, eller förknippar du pissning på folk direkt med sex personligen? Misshandel lär det nog snarare rubriceras som.
Citera
2017-09-01, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AX64
Vadå? Hur har det här med sex att göra menar du, eller förknippar du pissning på folk direkt med sex personligen? Misshandel lär det nog snarare rubriceras som.

Ofredande ryms ju med.
Citera
2017-09-01, 14:31
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Ofredande ryms ju med.

Jo, om man bortser från att snubben fix stryk innan han pissades på.
Citera
2017-09-01, 14:31
Medlem
Lennart.Bladhs avatar
Först tyckte jag synd om killen. Sen lyssnade jag på några av hans texter där han bl.a sjunger om att sälja droger.

Nu tycker jag inte lika synd om Piss-Jaffar längre.

Hohohohohohohoho!!! Skål!
Citera
2017-09-01, 14:33
Medlem
ArchJews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av housarN

Ofredande för urineringen. Det värre brottet är att han blev sparkad och slagen, d.v.s misshandel. Vilket kan te sig lite komiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in