Citat:
Ursprungligen postat av
NinaBe
Kräv, att få se övervakningsfilm ifrån den aktuella dagen!
Ja, Du kan nog inte kräva, att få se den, men polisen KAN - fast de kanske inte vill eller orkar bry sig om "Världens Story" längre!
Så ! ,nu skrev jag till polisen Syd ,om att kolla övervakningskamerorna ,konstigt att de inte gjort det redan kan man tycka ...
fick det bekräftat nu ,men sen hur lång tid det tar innan det görs är ju en annan femma ....orkar snart inte bry mig mer för det är så otroligt jobbigt när alla sett honom än här och än där ,och det hela tiden är i ett för sent läge för att hämta upp honom ,så det här kommer gå till historien som :Världens konstigaste historia ...
Stackars stackars Patrik ,inte skulle han behöva uppleva de här hjärnspökena i så många dagar ...han är nog helt förstörd nu ....
här kommer nytt citat :
"Ja, visst är det så. Väldigt sorgligt. Tror att det tyvärr är försent men att familj behöver visshet och besked. Jag tycker bara det är konstigt att ingen, varken polis, MPS eller FIKK eller"hitta Patrik" gruppen har diskuterat Malmö. Alla administratörer i HP, FIKK och MP fick denna info den 1 juli. Men man har hållt sig till Hallsberg."
Exakt tid för observationen var: söndag 28 maj kl 1748-1753 ca.
Plats: perrong 1, Malmö central"