2017-09-01, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Fortsätt snacka om din dp. Ni kommer vara klistrade snart, gick det inte bra och sova inatt förresten?
På tal om trollet...
Citera
2017-09-01, 12:17
Medlem
Konstigt att detta inte får mer uppmärksamhet i MSM. Känd artist (har de ju skrivit för nån med biroll i nån dockusåpa och denna finns ju på youtube, så han borde ju kvala in) brutalt överfallen (pissattack skulle ju kunna vara en bra rubrik) av seriemördare. Intressant på så många plan.

Kultursidorna skulle ju kunna skriva om artisternas utsatta läge. Då det var en repressalie för hans konstnärskap. Alla medier borde ju ha sina grävande reportrar på plats för att bena ut vad som hänt. För rinkeby är väl ingen speciellt farlig plats om man ska tro tidningarna. Enda problemet är väl arbetslösheten.
Citera
2017-09-01, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryndagod
Det är lite det jag menar också, det är knappast 33 skott på 3 sek eller liknande jag tror dom sneade ur på, antagligen något annat han haft med i någon låt. Who knows.

En fullauto glock har faktiskt 33 skotts magasin. Och jag tror den skjuter 600 skott i minuten. Borde ju bli cirka 33 skott på 3 sekunder. Jag vet att glock 18 är extremt ovanliga, men en vanlig glock går att fullauto konvertera, bara att söka på glock fullauto på youtube. Så rent tekniskt så är ju det inte omöjligt att skjuta nån på det sättet.
Citera
2017-09-01, 12:27
Medlem
Är ju inte säkert att han samarbetar med polisen. Säger han att det var en reklamgrej så blir det ju svårt för dem att gå vidare med detta.
Citera
2017-09-01, 12:28
Medlem
Firewaias avatar
Hur kan ett tonårsbråk mellan ligister från förorten där den "Kända" faktorn i det hela har 4 tusen views på youtube generera 50+ sidor på flashback? Fradgar folk så enormt över invandringsvåld?
Citera
2017-09-01, 12:31
Bannlyst
Ett fruktansvärt brott och ett regelrätt övergrepp på den personliga integriteten. En kognitivt resurssvag individ som utsätts för sexuella perversioner mot sin vilja och hängs ut på nätet är att likställa med våldtäkt.
Citera
2017-09-01, 12:35
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantone297C
Min tidigare post togs bort?
Undrar fortfarande om detta är rätt tråd?
Eller är det okej att pissa på, samt förnedra valfri neger utan att det är brottsligt?

Bara om du är neger själv. Eller hur blir det i det här fallet? Hmm... knepigt för snuten. Neger som pissar på neger. Kan man åtala någon neger utan att kränka denne?
Senast redigerad av GuldBuddah 2017-09-01 kl. 12:45.
Citera
2017-09-01, 12:37
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Hur kan ett tonårsbråk mellan ligister från förorten där den "Kända" faktorn i det hela har 4 tusen views på youtube generera 50+ sidor på flashback? Fradgar folk så enormt över invandringsvåld?

Han har några låtar över miljonen på Youtube. Definitivt "kändis" för den yngre generationen..
Citera
2017-09-01, 12:38
Medlem
Triplefaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia

4000 views? Vad snackar du om?

1,5 miljoner visningar: https://m.youtube.com/watch?v=n2iHtMtYV0E

1,2 miljoner:
https://m.youtube.com/watch?v=h2kQG1xPTpI

Är absolut inte något fan av honom men det är logiskt att det skrivs mycket om en person som är så pass känd, iallafall i många invandrartäta områden i Sverige.
Citera
2017-09-01, 12:38
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Det behövs kraftfulla åtgärder, armband. Armband där det står "kissa inte på mig".

äsch det spelar väl ingen roll att jaffar byn blev nedpissad, ärligt talat vem bryr sig om en jävla blöjrappare från nån no-go zone blir nerpissad? alla som bor där ska ha piss på sig.

ps jävlar vad ful han var hahahaha satt helt skamsen o skämdes med piss på hela jackan *skratt-kiss*
Citera
2017-09-01, 12:39
Medlem
Och folk ser upp till dom här grabbarna. Kollar man på bilder av några av dom så ser dom ju ut som allmänt korkade individer med någon form av störning. Alla sitter förmodligen med sprutan i armen för att ens orka med sitt skit liv.
Citera
2017-09-01, 12:40
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tripleface
4000 views? Vad snackar du om?

1,5 miljoner visningar: https://m.youtube.com/watch?v=n2iHtMtYV0E

1,2 miljoner:
https://m.youtube.com/watch?v=h2kQG1xPTpI

Är absolut inte något fan av honom men det är logiskt att det skrivs mycket om en person som är så pass känd, iallafall i många invandrartäta områden i Sverige.

över miljonen views på en sån där negerrappare snacka om att det här landet är på väg rakt ner i en avgrund.

tack ni som pissade och valde att ladda upp videon jag tycker det var jättekul utan att veta vem niggern är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in