2017-09-01, 11:58
Medlem
"Dödspatrullen" är aftonbladet som har namngett gruppen för deras handligar. Gruppen startade med att göra rån och gjorde fina pengar i unga dar sedan spårade de ur när alla inte tänker samma.
Kan vi hålla oss till tråden istället för att skriva om hur vackert sverige är?
Vet nån vilka grabbarna är? Fb? Insta?
Senast redigerad av Kulturia 2017-09-01 kl. 12:13.
Citera
2017-09-01, 11:59
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturia
"Dödspatrullen" är aftonbladet som har namngett gruppen för deras handligar. Gruppen startade med att göra rån och gjorde fina pengar i unga dar sedan spårade de ur när alla inte tänker samma. Dom står för de flesta morden mellan 2016-09/05-14 och det var även då deras vän blev skjuten med 33 skott. Dom har inte vistas i Rinkeby på ett länge tag efter att mordet hände, dom kom tillbaka för att se om nån ville hämnas på dem, Ingen vågar göra något och då bestämde dem sig för att hämnas istället.
Det är yngre grabbar som har gjort karriär på brott och har status i orten och som inte har några gränser.

Varför skriver du som om du visste för att sedan fråga om deras insta/fb?
Citera
2017-09-01, 12:02
Medlem
Triplefaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
I ett område någonstans nära dina Svenska barn.

Det här får bara sluta på ett sätt.

Lyssna på den som är Pro och fet. Isa är din vän, mannen.

Ja, konstaterade bara ett faktum. Inte särskilt kul varken för de inblandade och eller oss andra att den här spiralen satts igång.
Citera
2017-09-01, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturia
"Dödspatrullen" är aftonbladet som har namngett gruppen för deras handligar. Gruppen startade med att göra rån och gjorde fina pengar i unga dar sedan spårade de ur när alla inte tänker samma. Dom står för de flesta morden mellan 2016-09/05-14 och det var även då deras vän blev skjuten med 33 skott. Dom har inte vistas i Rinkeby på ett länge tag efter att mordet hände, dom kom tillbaka för att se om nån ville hämnas på dem, Ingen vågar göra något och då bestämde dem sig för att hämnas istället.
Det är yngre grabbar som har gjort karriär på brott och har status i orten och som inte har några gränser.

Det har inte skett någon jävla mord med 33 skott. Lägg ner. Varje jävla tidning skulle haft med som rubrik. De kom tillbaka när majoriteten av deras fiender satt inne samt att de köpte sig alla som gick att köpa loss och de som forfarande är trogna deras fiender är antigen kvar, tysta och väntar på sina ledare eller så har de flytt för att vänta och se eller så har de tagut tydligställning som jaffar och yasin. Det första mordet de misstänks för skedde 2015...
Citera
2017-09-01, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Gängkulturen i västerort är väldokumenterad av både polis och olika författare så det är bara att kika på det. Sedan är det bara inte jag som kommer med teorier och påståenden.

Tror inte det där är MGM insta

Den är ju dock inte så dokumenterad som du utger den för att vara. Hade den varit det så hade vi haft publika källor. När du pratar om dp som du gjort i flera månader så förstår man att det är den innersta kretsen.
Citera
2017-09-01, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Varför har yasin fått ghettokicken?

fast jag vet inte så mkt så ska nog va tyst nu
Senast redigerad av hajdut123 2017-09-01 kl. 12:17.
Citera
2017-09-01, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Den är ju dock inte så dokumenterad som du utger den för att vara. Hade den varit det så hade vi haft publika källor. När du pratar om dp som du gjort i flera månader så förstår man att det är den innersta kretsen.

Det är allmänt känt går att läsa överallt.
Citera
2017-09-01, 12:07
Medlem
Triplefaces avatar
Citat:
Det här inte skett någon jävla mord med 33 skott. Lägg ner. Varje jävla tidning skulle haft med som rubrik. Och de kom tillbaka när majoriteten av deras fiender satt inne samt att de köpte sig alla som gick att köpa loss och de som forfarande är trogna deras fiender är antigen kvar, tysta och väntar på sina ledare eller så har de flytt för att vänta och se. Det första mordet de misstänks för skedde 2015...

Håller med om att det låter osannolikt. Hittar inget när jag googlar. 33 skott är värre än det man ser i filmer, personen hade knappt gått att identifiera med foto.
Citera
2017-09-01, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripleface
Håller med om att det låter osannolikt. Hittar inget när jag googlar. 33 skott är värre än det man ser i filmer, personen hade knappt gått att identifiera med foto.

Det är lite det jag menar också, det är knappast 33 skott på 3 sek eller liknande jag tror dom sneade ur på, antagligen något annat han haft med i någon låt. Who knows.
Citera
2017-09-01, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripleface

Sist jag läste om något sånt måste väl ha varit han som sköts i Gbg och ev var det någon annan som fick 20+ skott i Malmö. Media skulle ha skrivit om det.
Senast redigerad av Dinmamma001 2017-09-01 kl. 12:12.
Citera
2017-09-01, 12:10
Medlem
Triplefaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryndagod
Det är lite det jag menar också, det är knappast 33 skott på 3 sek eller liknande jag tror dom sneade ur på, antagligen något annat han haft med i någon låt. Who knows.

Ja, eller något helt annat som ingen här vet om.
Citera
2017-09-01, 12:12
Medlem
Citat:
Det är allmänt känt går att läsa överallt.

Fortsätt snacka om din dp. Ni kommer vara klistrade snart, gick det inte bra och sova inatt förresten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in