2017-09-01, 01:05
Medlem
Så här löser man konflikter i klansamhällen. Någon eller några känner sig kränkta, och all form av rationellt tänkande/handlande slängs ner i avgrunden och ersätts med impulsiva och våldsamt motiverade handlingar för att återupprätta en sorts heder. Somaliern agerar bara utifrån sina våldsamma instinkter, för det var bara någon eller ett par generationer sedan som en förfader hemma i byn högg av ett huvud för att dottern råkat nicka till en förbipasserande pojke. Individer från dessa samhällen är ur en kulturellt samt biologisk grund mer benägna att bruka våld för att lösa konflikter och därmed mindre benägna att funktionera i en civiliserad rättsstat. Inte politiskt korrekt att använda som ett motargument gällande invandring från tredje världen, men det ligger trots allt något i det.

Denna hederskultur frodas i svenska förorter, och är här för att stanna långt framöver. Grattis Sverige.
Citera
Medlem
unknownxs avatar
Haha herregud.. Blev fan glad av dessa klipp.

Den här killen står och sjunger och hånar Sverige, Svenska polisen.
Genom hans texter vet vi också att han inte direkt följer den svenska lagen.

Nu står han och gråter och söker skydd hos polisen.

Rätt....Jävla...Åt...Han.
Citera
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orcinus-orca
Kommer det här få några konsekvenser? Mord eller kravaller i Rinkeby?

Mirror på de två klippen ifall de censureras på fler sidor. (11.68 MB)
https://minfil.org/Aagbsac3b0/Jaffar_Byn__Golden_Shower.rar

Dom övriga tre klippen då?
Citera
2017-09-01, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gheheje
säkert en jättefin kille de där, absolut!

Man måste inte va hemsk människa bara för man håller på med rap , jag känner inte jaffar personligen men tror vilken förortsunge som helst om de fick chansen skulle göra rap låtar som han... Ni fattar inte att desto grovare saker man sjunger om i ens videor desto mer uppmärksamhet och kändare blir man....

Folk vill höra sånna grova grejer.

Som sagt jag känner inte jaffar så jag vet inte om han e bra kille eller inte, men som jag tror är han inte mkt ondare en varenda förortsunge som hänger i centrum ....
Citera
2017-09-01, 01:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
Trådens bästa inlägg.

Varför man känner avsky för detta dåd är för att det är ett sånt jävla bitch-move.

Jag blev kränkt, jag pissar och spottar på den som kränkte mig i numerärt överläge under vapenhot.

Såg en video där två svarta amerikaner diskuterade problemet med afroamerikansk kultur. Att så många afroamerikanska mäns pappor lämnat sina söner så de växer upp ledsna och förkrossade pga det och uppfostras av kvinnor. Vilket är fallet i många amerikanska getthon. De agerar känslosamt som kvinnor, som deras mammor lärt dem, och börjar skjuta på den som kränkt en.

Kolla själv, dessa killar pissar på sitt offer och gör det offentligt för alla att se för att förstöra hans karriär. Det är ett bitch-move, ett kärringbeteende. En man slår sin fiende med nävar, om man inte är kapabel står man över.

Detta sammantaget får mig att tro att GM i detta fall är förkrossade, pappa-lösa individer eller har värdelösa fadersgestalter. Precis som fjantarna som sitter i forumet och hyllar handlingen.
Det är ett stort problem vi har med pappalösa män som blivit uppfostrade som kärringar.
Våldsamma kärringmän med uppmärksamhetsbehov och låg självkänsla.
Citera
2017-09-01, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UNPROFOR
Jag misstänkte detta och skrev det 30 sidor bak. Det kanske visar sig vara ett trick och isf kommer Kissjaffar lyftas fram och hyllas hos både hbtq-rörelsen och kulturvänstern (ni vet feministerna som smetar in sig med bajs och mensblod etc.)

Däremot ang. det fetade - jo, det låter inte alls orimligt att något sådant skulle kunna ske i Sverige anno 2017. Landet står bokstavligen i brand, ohyra löper fritt och ingen myndighet har koll på något (annat än judesäpo som spionerar på de oppositionella)

Vet inte vilken värld ni lever i men inte i min vildaste fantasi skulle jag kunna se att Jaffar skulle få någon att pissa på honom för fame. Skulle ni ställa den frågan till 100 personer i en förort så skulle ni få 100 lavetter.

Finns något som heter heder och självrespekt. Helt sjukt att ni kan tänka er att folk skulle gå med på sånt. Som Lavar Ball sa: Stay in yo lane.
Citera
2017-09-01, 01:10
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orcinus-orca
Kommer det här få några konsekvenser? Mord eller kravaller i Rinkeby?

Mirror på de två klippen ifall de censureras på fler sidor. (11.68 MB)
https://minfil.org/Aagbsac3b0/Jaffar_Byn__Golden_Shower.rar

Hoppas innerligt på det! Vill gärna se blodiga klankrig i förorterna nu, om polisen mot förmodan skulle gå in så får vi hoppas på att även de skadar sig.
Citera
2017-09-01, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av housarN
Det låter som ett rimligt motiv, dvs att jaffarbyn ska ha gjort en låt där han shoutoutar/hyllar en person som mördat deras vän, vilket blir en nagel i ögat för dem. Kan mycket väl få en kriminell person att vilja ha hämnd. Har du länk till låten?

Minns ej vad den heter tyvärr.. Han nämner dock #Free och namnet i texten.
Citera
2017-09-01, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Rövskägg
Var det inte Guldduschen? Den här:

https://soundcloud.com/ortensfinest/jaffar-byn-ft-silver-guldrushen

Den är inget mästerverk. Lite svårt att höra vad dom säger.

Ja precis det stämmer. Killen fick 33 kulor i sig och såg ut som en schweizerost mer eller mindre. Vännerna till honom som kissade på Jaffar är också den s.k "dödspatrullen".
Citera
2017-09-01, 01:15
Medlem
goodstuff123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unknownx
Haha herregud.. Blev fan glad av dessa klipp.

Den här killen står och sjunger och hånar Sverige, Svenska polisen.
Genom hans texter vet vi också att han inte direkt följer den svenska lagen.

Nu står han och gråter och söker skydd hos polisen.

Rätt....Jävla...Åt...Han.

Hahahaha din idiot du tror han har gått till polisen också riktig pungkula due
Citera
2017-09-01, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goodstuff123
Hahahaha din idiot du tror han har gått till polisen också riktig pungkula due

Vad har han gjort då?
Citera
2017-09-01, 01:18
Medlem
Monopolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaDuDu
Vet inte vilken värld ni lever i men inte i min vildaste fantasi skulle jag kunna se att Jaffar skulle få någon att pissa på honom för fame. Skulle ni ställa den frågan till 100 personer i en förort så skulle ni få 100 lavetter.

Finns något som heter heder och självrespekt. Helt sjukt att ni kan tänka er att folk skulle gå med på sånt. Som Lavar Ball sa: Stay in yo lane.

Det räcker med att koncentrera och analysera skräcken i ansiktet på denna Jaffar så förstår man att klippet är genuint (alla här inne som inte lider av Aspergers förstår nog vad jag menar). Som det redan spekulerats i tråden så är det med största sannolikhet vapen inblandat i händelsen som vi tyvärr inte får ta del av.

Dessutom snittar en somalier ett iq på 68, ett "mediatrick" av detta omfång skulle verkligen vara en bedrift för en somalier. Som "gangster" rappare så har Jaffar mycket mer att förlora på att förnedra sig själv så att han självmant ställer upp på detta finns inte med på kartan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in