2017-09-01, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monopoli
Så sant som det är sagt. Klimatet blir allt hårdare i Sverige, det innebär att även rättsväsendet bör göra sitt jobb innan folket tröttnar och tar lagen i egna händer. Det finns ingen poäng med tilltro till rättsväsendet om inte man får någon sorts rättvisa skipad. Jag förutspår ökad vigilantism inom en snar framtid.

Den andra rubriken som stack ut idag var att Eliasson åkte på utryckning efter 70-åriga män som inte ville lämna en bastu eller hur det nu var. Sånt finns det utrymme för, men arrestera en jävla dödspatrull som kissar ner en fullgod HH jacka på Polisens egen bakgård finns det inte kapacitet till att lösa.
Citera
2017-09-01, 00:49
Medlem
IceEyess avatar
Vad har Heléne Fritzon för kommentarer till detta tro?
Citera
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddeCM
Jag såg vissa delar av spektaklet på youtube. För mig känns det, utan att ha sett hela klippet, som ett klassiskt mediatrick. Skådespeleriet har således lyckats i och med uppståndelsen i media och inte minst flashback.

Jag får inte ihop ekvationen att några kids på ljusa dan riktar en pistol mot den här hobbyartisten. Att det enligt viss rapportering skett utanför polishuset gör ärendet än mer suspekt.
Är dock öppen för motbevisning.

Jag misstänkte detta och skrev det 30 sidor bak. Det kanske visar sig vara ett trick och isf kommer Kissjaffar lyftas fram och hyllas hos både hbtq-rörelsen och kulturvänstern (ni vet feministerna som smetar in sig med bajs och mensblod etc.)

Däremot ang. det fetade - jo, det låter inte alls orimligt att något sådant skulle kunna ske i Sverige anno 2017. Landet står bokstavligen i brand, ohyra löper fritt och ingen myndighet har koll på något (annat än judesäpo som spionerar på de oppositionella)
Citera
Medlem
Jävla piss att råka ut för något sådant.
Citera
2017-09-01, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Finns videon som ljud någonstans?

Så är det alltså så att de pissar på honom för att han utförde oralsex på en annan man?

Ljudet har antagligen tagit bort för att gm's namn sägs i den. Så inte troligt att det kommer upp. Gällande oralsex spekulationen så skulle jag enbart avfärda det som en trollkommentar.
Citera
2017-09-01, 00:54
Medlem
Monopolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Rövskägg
Den andra rubriken som stack ut idag var att Eliasson åkte på utryckning efter 70-åriga män som inte ville lämna en bastu eller hur det nu var. Sånt finns det utrymme för, men arrestera en jävla dödspatrull som kissar ner en fullgod HH jacka på Polisens egen bakgård finns det inte kapacitet till att lösa.

Så länge det ser bra ut i "statistiken" med brottslösning så är väl polisen nöjda. Vi är verkligen på väg mot en avgrund...

Sverige är verkligen dårarnas land.
Citera
2017-09-01, 00:55
Medlem
En av deras vän fick 33 skott i sig i byn o jsffsr nämner de i en av sina låtar, "33 skott på 3 fucking sekunder"

Killen som blev skjuten e vän t dom hör killarna, dörföe hände detta idag. Igentligen skulle dom skjuta jaffar men han klara sig undan me denna smutsiga förnedringen.

Men dessa grabbarna kommer inte gå fritt Länge. . Folk har oxå sett nör de hände så dom ver vilka dom är..
Citera
2017-09-01, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ynke
Så en hälsning renderar en nedpissning, spännande värld. Är det en och samma negerstam som ligger i krig eller är det olika grupperingar?

Btw hiphop är inte min musik så tack för upplysningen.
Lyssnade igenom låten nu som ska vara den som innehöll shoutouten, där nämner de bara nått i stil med "33 skott på tre sekunder" .. Imo det återberätta vad som hände under mordet på patrullen, inte med någon speciell vinkling tyckte jag. Känns inte som det bör vara så starkt motiv. Det var inte ens jaffarbyn som sa det av vad jag kan höra.
Senast redigerad av housarN 2017-09-01 kl. 00:58.
Citera
2017-09-01, 00:57
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Finns videon som ljud någonstans?

Så är det alltså så att de pissar på honom för att han utförde oralsex på en annan man?

Inte en omöjlighet då homofila tendenser är rätt vanligt förekommande ute hos tuffa killer i förorten

Citat:
Ursprungligen postat av Finns.inne
En av deras vän fick 33 skott i sig i byn o jsffsr nämner de i en av sina låtar, "33 skott på 3 fucking sekunder"

Killen som blev skjuten e vän t dom hör killarna, dörföe hände detta idag. Igentligen skulle dom skjuta jaffar men han klara sig undan me denna smutsiga förnedringen.

Men dessa grabbarna kommer inte gå fritt Länge. . Folk har oxå sett nör de hände så dom ver vilka dom är..

Nu skriver du som en babbe, ingen förstår vad du menar.
Citera
2017-09-01, 00:59
Medlem
Monopolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finns.inne

Läser man kommentarerna på instagramkontot så ser man verkligen hatet flöda mot dessa avskräde till människor. Det glädjer mig att det fortfarande finns människor med lite vett i skallen kvar. Jag kommer då inte fälla några tår om dessa apor blir avrättade i "orten".
Citera
2017-09-01, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligOrt
Fattar inte Hur man kan tycka det är roligt han är en bra kille

säkert en jättefin kille de där, absolut!
Citera
2017-09-01, 01:03
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Kommer det här få några konsekvenser? Mord eller kravaller i Rinkeby?

Mirror på de två klippen ifall de censureras på fler sidor. (11.68 MB)
https://minfil.org/Aagbsac3b0/Jaffar_Byn__Golden_Shower.rar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in