2017-08-31, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Det-e-dunder
Okej vi ska låsa tråden och sluta visa intresse för kaozblattar för att du säger så. Du har ju all våran respekt eftersom att du pissar på oss annars? Visst funkar det så?

Nej du bestämmer inte här, så knyt åt dina adidasbyxor ordentligt annat rövkör jag dig med min FB-dase för detta är min arena, du kanske bestämmer på bensinmacken när du har en pistol och viftar med men här är intelligens det enda vapen som krävs och då förlorar du varje slag. Så var det med den saken.

Den skyldiga kommer att tystas säger du, vem är skyldig, skyldig för vad? Om du nu kommer från orten och bemödar dig att komma in tråden så kan du väl säga något istället för att bara leka som att du vet men inte vill säga.

Detta är din arena vad snackar du om allt du snackar om är fel du har aldrig haft rätt någonstanns din nolla den här arenan är min nu så stick härifrån eller bli nerpissad. Din intellligens är kass din påståenden är fel hela ditt liv är felknullat. Ska jag sitta här och gola mina egna polare va din nolla du kanske springer till polisen om någon går mot röd gubbe så är ni töntiga svennar. Enda jag säger din fattiga luffare som inte hör hemma på flashback är att Jaffar inte är den 100% skyldiga, förstår du något med din veka ointelligenta svennehjärna? Nu lämnar jag den här tråden, du är för rolig, din arena haha den är MIN nu! Du är kass på allt du gör.
Citera
2017-08-31, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Det är ju Aftonbladets term ifrån början.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dKAmJ/dodspatrull-tros-ligga-bakom-narmare-tio-mord

Verkar ju inte helt osannolikt heller med tanke på hur mycket mord och skit som begås...

Blir intressant att se hur detta slutar, hur mycket vedergällning vi får se...

Jag minns när den artikeln kom ut så fort jag läste den tänkte jag bara vad fan är det här får skit snack.
Jag förstår vad du menar det händer mycket skit idag mycket mord osv Göteborg,Malmö och Stockholm är dem städerna som drabbats värst. Polisen vet på ett ungefär vilka dessa individer är som begår dessa brott.Jag har svårt att tänka mig att den så kallade dödspatrullen skulle filma när dem pissar på en kille och sedan lägga upp det på nätet speciellt om dem ligger bakom 10 mord eller flera tror dem håller låg profil isf och inte lägger upp skit på nätet. Tror aldrig att vi kommer få reda på den riktiga orsaken som ledde till denna förnedring.Men det måste vara killar som är respekterade i förorten och dem är säkert beväpnade som jag har skrivit tidigare. Man ser verkligen att Jaffar är livrädd.
Citera
2017-08-31, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panelmannens
Detta är din arena vad snackar du om allt du snackar om är fel du har aldrig haft rätt någonstanns din nolla den här arenan är min nu så stick härifrån eller bli nerpissad. Din intellligens är kass din påståenden är fel hela ditt liv är felknullat. Ska jag sitta här och gola mina egna polare va din nolla du kanske springer till polisen om någon går mot röd gubbe så är ni töntiga svennar. Enda jag säger din fattiga luffare som inte hör hemma på flashback är att Jaffar inte är den 100% skyldiga, förstår du något med din veka ointelligenta svennehjärna? Nu lämnar jag den här tråden, du är för rolig, din arena haha den är MIN nu! Du är kass på allt du gör.

https://www.instagram.com/viarjaffarbyn/

du som är insatt är det här riktiga hot eller troll?
Citera
2017-08-31, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av housarN
Sammanfattning av tråden hittills:

- Jaffarbyn är en somalisk rappare från Rinkeby som blivit filmad samtidigt som han utsattes för förnedrande misshandel (fått sparkar, slag och blev urinerad på samtidigt som han tvingats rappa). Detta skedde under Augusti 2017 bakom en polisstation i Rinkeby. Förövarna ska tillhöra ett somaliskt gäng från Rinkeby på fyra personer som kallas "dödspatrullen" i området, dödspatrullen ryktas ha utfört 10 mord utan att polisen har tagit dem.

- Förövarnas motiv ska vara att jaffarbyn ha nämnt dem i en av sina raplåtar, eventuellt outat deras namn för något brott de gjort i sin raplåt. Dödspatrullen känner jaffarbyns bror och valde därmed att "benåda" jaffarbyn (dvs inte mörda) utan nöjde sig med att förnedra honom, därav videon. Videon har nu spridits på youtube, instagram och liveleak. Förnedringen blev för grov och nu har jaffarbyns bror uttryckt att hämnd kommer att komma på sin instagram.

- Nyheten har rapporterats nu i Aftonbladet och spekuleras ha fått ett uppsving efter att socialdemokratiska finansborgarråd Karin Wanngård häromdagen uttryckt att Rinkeby är ”en av våra fina stadsdelar i Stockholm” och strax efter hände den grova misshandeln på jaffarbyn. Karin Wanngård har inte kommenterat händelsen eller sitt uttalande än.

OBS, detta är enbart vad jag har sammanfattat av vad som har skrivits och spekulerats i tråden. Dvs inget jag kan styrka eller bevisa själv. Lägg till eller ändra om ni har andra uppgifter eller säg till om ni vill dementera något. .

Din sammanfattning är fel din nolla han och hans bror och hans vänner kommer aldrig glömma det här, om inte jaffar blir knäppt först efter alla hoten så kommer hans bror hämnas jaffar, du är en idiot, din sammanfattning är värdelös, det som hänt va han inte ens i närheten av. Lämnar tråden åt er värdelösa nollor. Inte undra på att snuten inte klarar upp några brott när det märks att ni svennar har fel om allt.
Citera
2017-08-31, 23:31
Medlem
Säkra källor har informerat mig att Jaffar i detta nu befinner sig i studion och spelar in en låt och skriver text. Samma källa har även vidimerat att det kommer ske en hämnd; denne vet inte när eller var eller av vem eller vilka, men det kommer att hända.
Citera
2017-08-31, 23:32
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revealeroftruths
Säkra källor har informerat mig att Jaffar i detta nu befinner sig i studion och spelar in en låt och skriver text. Samma källan har även vidimerat att det kommer ske en hämnd; denne vet inte när eller var eller av vem eller vilka, men det kommer att hända.

Låten ska tydligen vara klar enligt ghetto folk.
Citera
2017-08-31, 23:34
Avslutad
Citat:
Din sammanfattning är fel din nolla han och hans bror och hans vänner kommer aldrig glömma det här, om inte jaffar blir knäppt först efter alla hoten så kommer hans bror hämnas jaffar, du är en idiot, din sammanfattning är värdelös, det som hänt va han inte ens i närheten av. Lämnar tråden åt er värdelösa nollor. Inte undra på att snuten inte klarar upp några brott när det märks att ni svennar har fel om allt.

Hel rätt bror, dom fattar inte vad som händer i byn, det som händer därstannar där, dom fattar inte att det hela handlade om att en snubbe fångade jaffar i hans 16 åriga lillebrors rum, jaffar blev fångad när han sög hans kuk och han tillät avsugningen att avslutas men utlovade hämnd efter, vi kommer hämnas honom bror, wallahi.
Citera
2017-08-31, 23:35
Medlem
Citat:

från den instagramen jag länkade sa folk att nåns kalle är laddad och att mammor kommer gråta blod
Citera
2017-08-31, 23:36
Medlem
Zone69s avatar
Citat:

Citat:
Kan du inte passa på och lämna landet också när du ändå är på gång??
Citera
2017-08-31, 23:37
Medlem
Ni som så gärna försvarar P. Jaffar varför går ingen ut med namnen på de som utförde detta?
Folk skriver om en krets som kallar sig för patrullen, ut med namn och bild på dessa istället så ska ni få se hur hela flashback gör dem till åtlöje.
Det om något är en hämnd för P. Jaffar, låt patrullen får smaka på lite flashbackmedicin och tangentbordsterror.
Citera
2017-08-31, 23:37
Medlem
Citat:

Du har lämnat tråden två gånger, låt mig gissa att du fortfarande är kvar, ditt ögonbryn har blivit ett stort V i ditt bekymrade ansikte och frustrationen över att inte vara ett tillräckligt bra troll har gjort att du sakteliga glider över till failvideos eller nå spel du inte ens är duktig på.

Du är en lallare, sitter och LALLAR är vad du gör. Fråga folk vad en lallare är dom kommer säga "folk som lallar" och du lallar du, jävla lallare.
Citera
2017-08-31, 23:39
Medlem
Citat:

Sammanfattningen är över vad som spekulerats i tråden, vilket jag skrev i mitt inlägg, dvs inget är bekräftat som sant. Kika igen vad jag skrev.

Om du har mer info och insyn får du gärna säga till hur det egentligen står till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in