2017-08-31, 23:15
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Ganska oförsiktigt av överfallarna att urinförnedra.

DNA finns i URIN.

Dom kommer snart att vara identifierade bakom lås och bom.

Hans HellyHansenjacka kan sedan tvättas så att händelsen förintas och hamnar på historiens sophög.

Haha, är du på riktigt?

Ska Kissjaffar springa till snuten nu också, skämma ut sig ännu mer? Trodde inte det var något som tuffa gangsters gör. Som att snuten dessutom skulle bry sig om att kolla DNA?

Jackan luktar piss (blattar ska inte bära Helly Hansen f.ö) och han är förnedrad för all framtid.
Citera
2017-08-31, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Det-e-dunder
Vad menar du med Flashback i sitt esse? På en dag har flashback levererat helt okej för att "inte bo i orten". Plus vad är du så stolt över? Att leva år 2017 men bo på stenåldern? Det räcker med några tusenlappar i rånbyte för livslångs vänner ska mörda varandra i bakhåll. Bra område.

Ni har fel om allt, han borde hållas utanför men tyvärr funkar det inte så här. Den skyldiga kommer med säkerhet att tystas när han visar sig. Som jag skrev i annat inlägg han är inte den helt skyldiga men man tar den närmsta personen man hittar förstår du. Sluta spåna och lås tråden.
Citera
2017-08-31, 23:16
Medlem
DigiFlaxs avatar
Har gått igenom videon lite mer noggrant. Förutom att man hittar en del detaljer om gärningsmännens klädsel, så fann jag även detta.
http://imgur.com/a/EM58E

Kameran sveper vid ett tillfälle snabbt bakom ryggen på den som står och pissar på Jaffar. Spelar man upp den frekvensen i slow motion, då ser man att personen håller höger hand bakom sin egen rygg och greppar en pistol.
Citera
2017-08-31, 23:17
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betstar
Det var ändo en hyffsad analys.
Svenskarna har ju själva orsakat det här genom sin naivitet. Det är bland de dummaste folket (jag är bara ärlig mot er) jag pratat med. Man vill inte se verkligheten, utan man döljer sig bakom floskler och "allas lika värde" och annat nonsense som inte ens hör till. I vilket annat land skulle dessa människor ruttna i nån cell, men icke sa nicke,inte här inte, för att man är civiliserad?

Man är så civiliserad i Sverige att man inte vill bestraffa kriminella? Låter det förnuftigt:S?

Ni är ju bevisligen ännu dummare, kasta inte sten i glashus?

Det är många Svenskar som är naiva och har gått på myten att alla människor är lika. De har gått på myten som etablissemanget hamrat in i decennier, att dessa Orcher skulle få samma beteende som oss Svenskar & Européer bara de kommer till Sverige... det är dock mycket mer än bara utseende som skiljer oss åt.
Fler & Fler har vaknat senaste åren, och vid valet 2018 kommer SD vara Sveriges största partiet, då är det slut med saft & bullbjudning.
Senast redigerad av Mycatisonfire 2017-08-31 kl. 23:26.
Citera
2017-08-31, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDeputyyy
Är det polisens fel att en del ha problem med att anpassa sig i civiliserat samhälle? De få poliser som finns gör nog så gott dem kan.

Polisens jobb är väl att sköta såna som inte gör det. Vad är annasärs meninhen med att ha polis?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigiFlax
Har gått igenom videon lite mer noggrant. Förutom att man hittar en del detaljer om gärningsmännens klädsel, så fann jag även detta.
http://imgur.com/a/EM58E

Kameran sveper vid ett tillfälle snabbt bakom ryggen på den som står och pissar på Jaffar. Spelar man upp den frekvensen i slow motion, då ser man att personen håller höger hand bakom sin egen rygg och greppar en pistol.

Det ser mer ut som någon dagisbarn har ritat en pistol utan att ha sett en först. Troligen är det en pinne han håller i och inte pistol
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av levfordagen90
Menar du allvar? Jag hoppas verkligen att du skojar....
Allt detta snack om en "dödspatrull" alltså tror ni på fullaste allvar att det finns en grupp på 4 18-20 åringar som går runt och mördar folk utan att åka fast?
Det är ju Aftonbladets term ifrån början.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dKAmJ/dodspatrull-tros-ligga-bakom-narmare-tio-mord

Verkar ju inte helt osannolikt heller med tanke på hur mycket mord och skit som begås...

Blir intressant att se hur detta slutar, hur mycket vedergällning vi får se...
Senast redigerad av Blalotus 2017-08-31 kl. 23:20.
Citera
2017-08-31, 23:21
Medlem
Lennart.Bladhs avatar
Hi again!

Är den här Jaffarbyn kriminell?
Citera
2017-08-31, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panelmannens
Ni har fel om allt, han borde hållas utanför men tyvärr funkar det inte så här. Den skyldiga kommer med säkerhet att tystas när han visar sig. Som jag skrev i annat inlägg han är inte den helt skyldiga men man tar den närmsta personen man hittar förstår du. Sluta spåna och lås tråden.

Okej vi ska låsa tråden och sluta visa intresse för kaozblattar för att du säger så. Du har ju all våran respekt eftersom att du pissar på oss annars? Visst funkar det så?

Nej du bestämmer inte här, så knyt åt dina adidasbyxor ordentligt annat rövkör jag dig med min FB-dase för detta är min arena, du kanske bestämmer på bensinmacken när du har en pistol och viftar med men här är intelligens det enda vapen som krävs och då förlorar du varje slag. Så var det med den saken.

Den skyldiga kommer att tystas säger du, vem är skyldig, skyldig för vad? Om du nu kommer från orten och bemödar dig att komma in tråden så kan du väl säga något istället för att bara leka som att du vet men inte vill säga.
Citera
2017-08-31, 23:23
Medlem
Zone69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
Undrar om detta kommer att sprida sig och bli en fluga bland svenska småbarnsfamiljer? Om barnen sköter sina läxor så blir det söndagspromenad med kiss på neger?
Citera
2017-08-31, 23:24
Medlem
Sammanfattning av tråden hittills:

- Jaffarbyn är en somalisk rappare från Rinkeby som blivit filmad samtidigt som han utsattes för förnedrande misshandel (fått sparkar, slag och blev urinerad på samtidigt som han tvingats rappa). Detta skedde under Augusti 2017 bakom en polisstation i Rinkeby. Förövarna ska tillhöra ett somaliskt gäng från Rinkeby på fyra personer som kallas "dödspatrullen" i området, dödspatrullen ryktas ha utfört 10 mord utan att polisen har tagit dem.

- Förövarnas motiv ska vara att jaffarbyn ha nämnt dem i en av sina raplåtar, eventuellt outat deras namn för något brott de gjort i sin raplåt. Dödspatrullen känner jaffarbyns bror och valde därmed att "benåda" jaffarbyn (dvs inte mörda) utan nöjde sig med att förnedra honom, därav videon. Videon har nu spridits på youtube, instagram och liveleak. Förnedringen blev för grov och nu har jaffarbyns bror uttryckt att hämnd kommer att komma på sin instagram.

- Nyheten har rapporterats nu i Aftonbladet och spekuleras ha fått ett uppsving efter att socialdemokratiska finansborgarråd Karin Wanngård häromdagen uttryckt att Rinkeby är ”en av våra fina stadsdelar i Stockholm” och strax efter hände den grova misshandeln på jaffarbyn. Karin Wanngård har inte kommenterat händelsen eller sitt uttalande än.

OBS, detta är enbart vad jag har sammanfattat av vad som har skrivits och spekulerats i tråden. Dvs inget jag kan styrka eller bevisa själv. Lägg till eller ändra om ni har andra uppgifter eller säg till om ni vill dementera något. .
Citera
2017-08-31, 23:27
Medlem
Att detta kunde hända utanför en polisstation är fan otroligt. Vart i helvete var polisen samt hur kan denna neger patrull gå fria?

Osmaklig video, däremot är det svårt att känna empati när en kackerlacka förnedrar en annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in