2017-08-31, 09:08
Medlem
alienfins avatar
Jävlar vad dessa ordrar kommer att bita bra med dagens OPEX och återkommande intäkter. Och Won sa tidigare om synergier med ADNA och pennan,tyckte jag hörde nån säga att pennan var död muahahahaaaaaaa..

Inget erkännande grattis än kära baissarvänner??
Citera
2017-08-31, 09:50
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Jävlar vad dessa ordrar kommer att bita bra med dagens OPEX och återkommande intäkter. Och Won sa tidigare om synergier med ADNA och pennan,tyckte jag hörde nån säga att pennan var död muahahahaaaaaaa..

Inget erkännande grattis än kära baissarvänner??

Billiga knapptelefoner är inte heller döda men det gör det inte mindre föråldrat eller något jag skulle investera i. Bara för att det finns en marknad så är det inte nödvändigtvis framtiden. Vänta tills du badar i pengarna istället för att ta ut tidig vinst.

Men du får ju stå ut med så mycket i den här tråden så grattis i vart fall
Citera
2017-08-31, 09:57
Medlem
+5 % var allt Won hade att leverera haha
Citera
2017-08-31, 09:57
Medlem
Citat:
https://www.avanza.se/placera/pressmeddelanden/2017/08/31/anoto-group-ab-anoto-receives-usd-2-million-order-from-smark-in-transaction-estimated-to-be-worth-at -least-usd-4-million-with-recurring-revenue.html

Verkar bli rally idag

+5 % = din definition av rally?
Citera
2017-08-31, 10:11
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wickedness
+5 % = din definition av rally?

Absolut i jämförelse med ditt ras på 1%😂😂😂 Mera kommer...
Citera
2017-08-31, 10:33
Medlem
Nu när nyheten börjar tas in hos marknaden inser den vilken besvikelse Anoto är och dumpar.
Citera
2017-08-31, 11:02
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Nu när nyheten börjar tas in hos marknaden inser den vilken besvikelse Anoto är och dumpar.

Besvikelse? Är du galen Första formella ordern och marknaden väntar bara på bekräftelse av nya ordrar.
Trodde inte att pennor skulle komma så här starkt men nu blir de att ta på allvar. Lägg till ADNA på det som jag trott mest på,phew..
Skönt med detta låga BV,har man en lång resa att se framemot om Indien och ADNA börjar leverera hehe.

Förövrigt så är jag enormt nöjd med några % åt gången,biter bra på depån ändå och Won har så mkt mer att leverera. Tänk sen när alla ordrar börjar ticka extra pengar varje år. Hängmattan i Thailand väntar på mig där jag kan ligga och räkna pengar senare medans jag beställer mat och kall öl från frugans fik
Senast redigerad av alienfin 2017-08-31 kl. 11:11.
Citera
2017-08-31, 11:48
Medlem
krigsoffrets avatar
Citat:
Besvikelse? Är du galen Första formella ordern och marknaden väntar bara på bekräftelse av nya ordrar.
Trodde inte att pennor skulle komma så här starkt men nu blir de att ta på allvar. Lägg till ADNA på det som jag trott mest på,phew..
Skönt med detta låga BV,har man en lång resa att se framemot om Indien och ADNA börjar leverera hehe.

Förövrigt så är jag enormt nöjd med några % åt gången,biter bra på depån ändå och Won har så mkt mer att leverera. Tänk sen när alla ordrar börjar ticka extra pengar varje år. Hängmattan i Thailand väntar på mig där jag kan ligga och räkna pengar senare medans jag beställer mat och kall öl från frugans fik

Inleder med att sæga att jag inte ær aktie ægare i Anoto.

Men alltså du, haha vilken snubbe. Du har fatt skit i dryga 2år och gett fan, hahah kollade in Anoto nu, før skojj skull.

Øver 100% i år and counting, vill bara sæga grattis! æven om ditt gav troligtvis(?) ær høgre æn dagens kurs, kul før dig.

Mvh
Citera
2017-08-31, 12:04
Medlem
Citat:

Ordern är mindre värd än min villa...
Citera
2017-08-31, 12:58
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krigsoffret
Inleder med att sæga att jag inte ær aktie ægare i Anoto.

Men alltså du, haha vilken snubbe. Du har fatt skit i dryga 2år och gett fan, hahah kollade in Anoto nu, før skojj skull.

Øver 100% i år and counting, vill bara sæga grattis! æven om ditt gav troligtvis(?) ær høgre æn dagens kurs, kul før dig.

Mvh

Haha tack! Har haft kul med alla som försökt prata ner ett kvalitetsbolag under utveckling.
Mitt gav är 0.275 och har nu 7.5ggr mer aktier än från start så det känns toppen. Sett bara möjligheter under hela tiden.
Citera
2017-08-31, 13:02
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ordern är mindre värd än min villa...

Nä dags att lämna dig i gyttjan lille wicke. Har inte tid att tjöta med dig längre för nu ger Won så mkt att grotta i
Bättre att lägga tiden på fakta och inte smutsa ner fina Anototråden med en tokrunkande snoris..
Citera
2017-08-31, 13:34
Medlem
Vad tycker ni kommer hända med Anoto efter spliten? Jag är optimist men vill gärna höra andras tankar

https://cabotwealth.com/daily/how-to-invest/reverse-stock-splits-shareholders/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in