2019-02-18, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Ja ni ser vad jag menar😂 Om man fortfarande efter att ha tjatat om samma frågor 100 ggr inte fattat att ingen har direkta svar så är man nog mer ute efter nått annat.
Jaja, han får fortsätta spamma forumet, inget som stör mig men jag tar ingen diskussion med det.

Själv väntar jag in ytterligare info när det är dags och låter Won göra sitt ypperligt fina jobb ifred 😁
Vad är det folk ska se? Att jag ställer relevanta frågor som du undviker?

På vilket sätt spammar jag? Du menar att frågeställningarna kring Cevahir samt påpekandet hur Anoto gör när de släpper PM, dvs nämner siffra som inte betyder något, inte är relevant att belysa?

Jag tror däremot att folk ser ganska tydligt vad du försöker göra.
Citera
2019-02-21, 18:34
Bannlyst
Den här pajasen Won skulle jag vilja sätta mig öga mot öga och snacka om ett och annat. Aldrig haft en Aktie som lyser så rött, men 12kr var ju "billigt" sa han..
Citera
2019-02-21, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrP3
Den här pajasen Won skulle jag vilja sätta mig öga mot öga och snacka om ett och annat. Aldrig haft en Aktie som lyser så rött, men 12kr var ju "billigt" sa han..
Det kanske vänder 2019? Kan ju knappast sjunka mycket mer, det är flera intressanta projekt igång.

Alla inblandade, inklusive Won, har nog underskattat tidsramen för stora tekniska paradigmskiften. Ljugits har det ju också gjort en del, kanske i syfte att rädda företaget efter den norska skurken.
Citera
2019-02-21, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Det kanske vänder 2019? Kan ju knappast sjunka mycket mer, det är flera intressanta projekt igång.

Alla inblandade, inklusive Won, har nog underskattat tidsramen för stora tekniska paradigmskiften. Ljugits har det ju också gjort en del, kanske i syfte att rädda företaget efter den norska skurken.
Cevahir är kanske den största lögnen i Anotos historia och den kan vi knappast skylla Norrbaggen för, spännande, om en vecka vet vi, eller inte?
Citera
2019-02-21, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bibendum8877
Cevahir är kanske den största lögnen i Anotos historia och den kan vi knappast skylla Norrbaggen för, spännande, om en vecka vet vi, eller inte?
Jag tror tyvärr på inte, ytterligare ett förlustkvartal och kanske en NE. Vi får se, lite spännande är det.
Citera
2019-02-21, 20:52
Bannlyst
Citat:
Jag tror tyvärr på inte, ytterligare ett förlustkvartal och kanske en NE. Vi får se, lite spännande är det.

Tror tyvärr samma.
Citera
2019-02-21, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrP3
Tror tyvärr samma.
NE är nog inte aktuellt riktigt ännu, Nerthus brukar storsälja när det är på G om det är en riktad NE,oftast via mäklaren INT
Citera
2019-02-22, 07:40
Medlem
alienfins avatar
Won och Anotos partners levererar😁 https://www.avanza.se/placera/pressmeddelanden/2019/02/22/anoto-group-anoto-receives-additional-major-pen-order-from-kyowon.html
Citera
2019-02-22, 07:43
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Fundelilurar om man inte ska köpa en post till för 40k iaf... Får se hur aktien rör sig kommande veckan om cashen hinner ramla in på kontot innan nån större rörelser.

Känns som att nyheter kan ligga bakom hörnet,har inte släppts nått på ett tag nu men det kan bero på att man har mkt med befintliga avtal att jobba emot. Krävs kapital för att växa snabbare och gott så om man tar små steg och slipper ta in mer pengar men det visar sig. Jag är beredd på att täcka upp en utspädning till om så vore fallet, vore synd att ge upp vid mållinjen

Skönt iaf att vi har Toppan framför oss med ADNA,världens möjligen största inom tryck och vem vet vad det kan leda till. Jobbas på lite annat visst där med än de 10 miljoner tejpen man gått ut med tidigare.

Din känsla om nyheter var helt rätt😁
Citera
2019-02-22, 10:06
Medlem
Citat:
Din känsla om nyheter var helt rätt😁
Ja. Men tyder inte denna nyhet nu på ett rätt dåligt q4? Vilka förvämtningar har du på q4? Cevahir nej, Trata nej. Pennorna skänker man ju i princip bort så intäkterna blir ju mer på sikt. Tror du Anoto kommer klara sig utan kapitaltillförsel?
Citera
2019-02-22, 12:01
Medlem
Med tanke på dagens PM och Anotos historia är en negativ rapport säkert att vänta. Några gissningar?

Det här med Cevahir .... Om inte Won kommunicerar något om detta, är det inte direkt kriminellt då? Dvs visst borde företaget bötas?
Citera
2019-02-22, 12:07
Medlem
Citat:
Med tanke på dagens PM och Anotos historia är en negativ rapport säkert att vänta. Några gissningar?

Det här med Cevahir .... Om inte Won kommunicerar något om detta, är det inte direkt kriminellt då? Dvs visst borde företaget bötas?
Instämmer, med tanke på Anotos historik kan man ana en viss desperation från Wonnie
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in