Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Det är det. Det är dessutom det enda.
Är man gentil men sionist som du är så är det förståeligt att du tycker det.
Citat:
Trams. Och vad skulle det göra dig om Israel attackerar Syrien. Du kanske är arab, då kan jag förstår det men jag bryr mig inte direkt. Jag tror för övrigt inte att Israel kommer att anfall Syrien. Du tramsar om Federal Reserve också. Trump och hans folk håller på att rikta om ekonomin mot Main Street istället för Wall Street. Det innebär att vad Federal Reserve gör blir irrelevant. Om du studerar ekonomiska data från USA kommer du se att detta är fallet. Att invandringen skulle vara "orkestrerad" är också trams. Tillåter man invandring så får man invandring. Det är inte svårare än så.
Javisst, och Paidea är ingen sionistisk organisation som förspråkar multikultur i Sverige och Europa, EXPO stöds inte av Bonniers och Sverigedemokraterna är inte kontrollerad opposition fast de viftar med Israels flagga när de tror att ingen ser. Soros har heller ingenting med det att göra och AFA/Antifa finns egentligen inte...
Citat:
Vidare har inget av detta med "sionism" att göra. Vänsterpartiet i Sverige är t.ex. inte sionister, snarare motsatsen.
Vänsterpartiet vet inte ens själva vilka de är. Ena dagen är de marxister och nästa dag Socialdemokrater från 80-talet. Att de är ett verktyg för sionisterna att förstöra det vita Europa märker de inte ens själva.
Citat:
Trams. Jag såg allt tydligt för över två år sedan. Det är bara det att du är efter. Med andra ord: efterbliven.
Du kan mycket väl ha rätt i att Trump är en fullfjädrad sionist, mycket talar för det. Jag väntar med den stämpeln till slutet av året. Men om du tror att det i sådana fall är något bra så är det snarare du som är efterbliven i och med att du som gentil kommer bli knullad av sionisterna och sedan slängd på tippen. Så som det oftast slutat sen slutet av 1700-talet.
Citat:
Jag vill se dig förklara varför du bryr dig om Assad. Det ska vara ett riktigt bra svar. Vet du vad... meddela mig när Israel invaderar Syrien...
Du som sionist skiter i varför Assad är bra för Syrien eftersom ni vill förstöra landet. Så det spelar ingen roll vad jag skriver. Sådana som du och Bannon är genomskådade för länge sedan. Du märker själv när IDF invaderar Syrien. Det kommer att föregås av en false flag.