Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-11, 16:36
  #181
Avstängd
JagVillBliSomFars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarlettstorm
Fyfan så vidrigt av dig att ligga med din kvinnas dotter. Och dottern är ännu äckligare.
Hoppas att du bara trollar för ingen förtjänar att råka ut för sån skit.


Jag tyckte inte att det var så vidrigt när det hände men det har kostat mig kontakten till ALLA henns kids.

En gång på fyllan så erkände minsta dottern (27År) DÅ vad vi höll på med men det lät så ofattbart så
mamman och dottern snackade inte på flera år. Jag stavar illa men trollar aldrig.

Sen så kan jag lägga till saker som ingen nämner när det gäller åldersskillnad.
Båda mina föräldrar vad döda före jag var 26år. Min tjej är 11år äldre.

Tjejen/dottern som låg med mig fast jag närmade mig 50år och hon var 26år.

Hennes pappa drog när hon var 4år. Dottern har i dag flera barn med en kille som är i min ålder.
Jag kunde säkert kommit bra överens med honom ifall vi fått träffats vi är ju runt 55år båda två..

Och Ja vi är Johansson familjer hela gänget.
__________________
Senast redigerad av JagVillBliSomFar 2017-08-11 kl. 16:41.
Citera
2017-08-30, 04:57
  #182
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarlettstorm
Du borde nog ta dig en funderare på varför din "bästa polare" dissade ditt förhållande. Förmodligen är det på grund av avundsjuka. Och låter inte som någon bra vän som dissar ditt förhållande på grund av en skitsak som ålder. När både du och killen är vuxna.

Skit i vad folk tycker och tänker. Njut och ta vara på varje sekund med honom istället.
Folk som säger något negativt om det är nog mera avundsjuka över att inte nån i 23års åldern finner dom attraktiv.

Sen är det ju så att dom flesta 22-30 åriga killar föredrar kvinnor i 35-40 års åldern. Dom är oftast trött på hur tjejer i deras egen ålder beter sig.
Och 35-40 åringarna är i sin tur trötta på hur tråkiga män i deras egen ålder är.
Det är verkligen inte alls ovanligt.

Tack för dom fina orden!
Citera
2017-08-30, 04:58
  #183
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagVillBliSomFar
Jag tyckte inte att det var så vidrigt när det hände men det har kostat mig kontakten till ALLA henns kids.

En gång på fyllan så erkände minsta dottern (27År) DÅ vad vi höll på med men det lät så ofattbart så
mamman och dottern snackade inte på flera år. Jag stavar illa men trollar aldrig.

Sen så kan jag lägga till saker som ingen nämner när det gäller åldersskillnad.
Båda mina föräldrar vad döda före jag var 26år. Min tjej är 11år äldre.

Tjejen/dottern som låg med mig fast jag närmade mig 50år och hon var 26år.

Hennes pappa drog när hon var 4år. Dottern har i dag flera barn med en kille som är i min ålder.
Jag kunde säkert kommit bra överens med honom ifall vi fått träffats vi är ju runt 55år båda två..

Och Ja vi är Johansson familjer hela gänget.

Om du inte trollar, så ber jag dej återkomma med en riktig redogörelse när du är nykter för jag fattar ingenting.
Citera
2017-08-30, 10:59
  #184
Medlem
swentons avatar
Jag tycker nästan att det är rent ut sagt lite vidrigt...

Anledningen är väl egna erfarenheter och att om man ligga/ha förhållande till någon som är så pass mycket äldre så ligger det nog en del mummy/daddy issues i grund och botten..

Jag skulle då inte vilja ligga med min mamma eller pappa, inte heller med deras vänner...
Citera
2017-08-30, 13:05
  #185
Medlem
Maydies avatar
Kör hårt om ni trivs ihop.
Citera
2017-08-30, 14:04
  #186
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thursdays-Girl
Japp, så här är det. Träffade en otroligt gullig kille på krogen för 1,5 månad sen. Vi har varit oskiljaktiga sen dess. Vi har även sagt "jag älskar dej".

Till grejen; min pojkvän är 23 och jag är 39. Vi har underbart sex och vi trivs otroligt bra tillsammans. Jag är själv lite nördig, filmtok och inga barn.

Hur ser ni på vår åldersskillnad? Är det läskigt?
Ålder är bara en siffra.
Jag är kvinna och har 10 år yngre sambo, hållit ihop i 10 år... så jag vet vad jag pratar om.

Så länge ni har gemensamma intresse, mål och värderingar, who cares vad andra tycker.

1,5 månad är OTROLIGT kort period att inse något av detta. Just nu har ni bara passion och förälskelse.
Om ni känner likadant om ett halvår eller mer då kan man prata om kärlek.
Citera
2017-08-30, 14:19
  #187
Medlem
Herr.Grabesmonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thursdays-Girl
Hur ser ni på vår åldersskillnad?
Hett!
Citat:
Ursprungligen postat av Thursdays-Girl
Är det läskigt?
Inte alls, jag är själv tillsammans med en äldre kvinna. Vi har hållit ihop i över ett decennium nu, och jag har ingen anledning att tro något annat än att vi kommer att fortsätta hålla ihop "tills döden skiljer oss åt".

Håller ni fortfarande ihop? (tråden är ju trots allt tre år gammal)
Citera
2017-08-31, 11:55
  #188
Medlem
StoffeSvenssons avatar
Ni har hållit ihop i 3 år. Det säger det mesta. Jag har haft säkert 10 förhållanden med jämnåriga kvinnor som höll ca 3-6 mån Det två bästa relationerna var med de tjejer där det var åldersskillnad och det var på båda hållen. När jag var 26 var jag tillsammans med en kvinna på 38. Vi hade det bra på alla sätt förutom att hon inte ville ha barn så vi bestämde tidigt att bara vara vänner och vi hade kontakt i säkert 10 år. När jag var 24 var jag tillsammans med en 18 årig tjej vilket höll i 1,5 år men hon ville inte stadga sig för evigt så tidigt vilket är helt normalt. Nu är jag gift sedan 14 år med en 8 år yngre kvinna. Det har gått jättebra. Jag ville utbilda mig, jobba, resa, köpa hus, bil etc och hon ville ha barn senast vid 28 så det gick perfekt med den åldersskillnaden. Nu väntar vi vårt andra.
Det låter klyschigt men åldern är bara en siffra. Det är mycket annat som ska stämma och uppenbarligen stämmer det för er.
Citera
2017-08-31, 11:56
  #189
Medlem
StoffeSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
Ålder är bara en siffra.

1,5 månad är OTROLIGT kort period att inse något av detta. Just nu har ni bara passion och förälskelse.
Om ni känner likadant om ett halvår eller mer då kan man prata om kärlek.

Tråden är 3 år gammal. De har varit tillsammans i 3 år nu ))))
Citera
2017-08-31, 23:02
  #190
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swenton
Jag tycker nästan att det är rent ut sagt lite vidrigt...

Anledningen är väl egna erfarenheter och att om man ligga/ha förhållande till någon som är så pass mycket äldre så ligger det nog en del mummy/daddy issues i grund och botten..

Jag skulle då inte vilja ligga med min mamma eller pappa, inte heller med deras vänner...
Ok, jag kan förstå den känslan. Fast min sambo kanske inte har mummy issues bara för att vi attraherades av varandra. Eller, vad tror du?
Citera
2017-08-31, 23:02
  #191
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maydie
Kör hårt om ni trivs ihop.

Tack, det gör vi!
Citera
2017-08-31, 23:06
  #192
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Grabesmond
Hett!
Inte alls, jag är själv tillsammans med en äldre kvinna. Vi har hållit ihop i över ett decennium nu, och jag har ingen anledning att tro något annat än att vi kommer att fortsätta hålla ihop "tills döden skiljer oss åt".

Håller ni fortfarande ihop? (tråden är ju trots allt tre år gammal)

Yup, fortfarande ihop! Kul att höra från dej med liknande erfarenhet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback