2014-09-23, 22:31
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Japp, så här är det. Träffade en otroligt gullig kille på krogen för 1,5 månad sen. Vi har varit oskiljaktiga sen dess. Vi har även sagt "jag älskar dej".

Till grejen; min pojkvän är 23 och jag är 39. Vi har underbart sex och vi trivs otroligt bra tillsammans. Jag är själv lite nördig, filmtok och inga barn.

Hur ser ni på vår åldersskillnad? Är det läskigt?
Citera
2014-09-23, 22:33
Bannlyst
Så länge ni trivs ihop.... who cares?
Citera
2014-09-23, 22:35
Medlem
Bisarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thursdays-Girl
Japp, så här är det. Träffade en otroligt gullig kille på krogen för 1,5 månad sen. Vi har varit oskiljaktiga sen dess. Vi har även sagt "jag älskar dej".

Till grejen; min pojkvän är 23 och jag är 39. Vi har underbart sex och vi trivs otroligt bra tillsammans. Jag är själv lite nördig, filmtok och inga barn.

Ja, det är läskigt att du säger "jag älskar dig" till honom och beskriver er som oskiljaktiga och att ni har det otroligt bra tillsammans, samtidigt som du tvekar på att fortsätta träffa honom för att han är yngre. Eller? Jag är osäker.
Citera
2014-09-23, 22:36
Medlem
Ja det är konstigt...vad ser du i en 23 årig kille är frågan?
Citera
2014-09-23, 22:40
Bannlyst
det finns alltid folk som kommer döma, vad man än gör i livet. Så länge det du gör gör dig lycklig, så ska du skita i dem som dömer. (håll det relativt lagligt bara)
Citera
2014-09-23, 22:41
Bannlyst
Vill du ha barn med honom?
Citera
2014-09-23, 22:41
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Tack för era snälla svar.
Citera
2014-09-23, 22:42
Medlem
Polyklorfenols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thursdays-Girl

Inte alls läskigt, men risken är att han vill göra annat i livet och inte har slagit sig till ro. Så era odds ser inget vidare ut rent statistiskt, men kör så länge det håller.
Citera
2014-09-23, 22:43
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bisarro
Ja, det är läskigt att du säger "jag älskar dig" till honom och beskriver er som oskiljaktiga och att ni har det otroligt bra tillsammans, samtidigt som du tvekar på att fortsätta träffa honom för att han är yngre. Eller? Jag är osäker.

Jag tvekar inte att fortsätta träffa honom, inte alls. Det var en vän till mej (och mitt ex)som tyckte det var läskigt.
Citera
2014-09-23, 22:44
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polyklorfenol
Inte alls läskigt, men risken är att han vill göra annat i livet och inte har slagit sig till ro. Så era odds ser inget vidare ut rent statistiskt, men kör så länge det håller.

Det är det jag är lite rädd för...
Citera
2014-09-23, 22:44
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoWassberg
Så länge ni trivs ihop.... who cares?

Tack :-D
Citera
2014-09-23, 22:47
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IzzBells
Ja det är konstigt...vad ser du i en 23 årig kille är frågan?

Ärligt talat kom aldrig åldern upp direkt. Han ser äldre ut, fast fattade ju att jag är äldre. Lite skumt är det ju... Det är därför jag ändå är lite osäker på det hela även om jag älskar honom. Aaaargh, jag vet inte vad jag har gett mej in på, men vet att jag inte vill förlora honom nu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in