Beställde ett 12 månaders abb hos IPTVKING igår kväll runt 18.30, har inte fått något besked ännu, någon som vet hur lång tid det kan ta? vet ju att det kan ta 24h, men har andra polare som beställt som sagt att dom fått länken inom någon timme.
Om två veckor släcks mitt Tivo ner så hoppas man inte köpt grisen i säcken nu. Men jag har ju kört testperiod hos några stycken och för priset tycker jag det håller jäkligt bra kvalitet.
Det enda negativa var att jag mailade å frågade om kvaliten på Via Sat kanalerna skulle komma att förbättras och fick till svar : NEJ ....
Visserligen har jag ett viaplay abb gratis så mig drabbar det ju inte på så sätt men tycker det låter konstigt att bara iptvking ska ha problem med viasat?
Varför inte RapidIPTV, då det är bekräftat att IPTVKing endast är en reseller av Rapids tjänster? Är ju nära dubbelt så dyrt. Ser inga som helst argument till att gynna King öht.
Tips på box för iptv, läst att många verkar gilla boxar med Android TV, men tyvärr säger det mig inte så mycket när man tittar i djunglen på aliexpress/ebay
Varför inte RapidIPTV, då det är bekräftat att IPTVKing endast är en reseller av Rapids tjänster? Är ju nära dubbelt så dyrt. Ser inga som helst argument till att gynna King öht.
Är jag ute och cyklar när jag inte hittar någon hemsida för RapidIPTV annat än http://rapidiptvsweden.b*/ eller är det den helt enkelt?
Senast redigerad av yroll1234 2017-08-29 kl. 12:09.
Beställde ett 12 månaders abb hos IPTVKING igår kväll runt 18.30, har inte fått något besked ännu, någon som vet hur lång tid det kan ta? vet ju att det kan ta 24h, men har andra polare som beställt i som sagt att dom fått länken inom någon timme.
Om två veckor släcks mitt Tivo ner så hoppas man inte köpt grisen i säcken nu. Men jag har ju kört testperiod hos några stycken och för priset tycker jag det håller jäkligt bra kvalitet.
Det enda negativa var att jag mailade å frågade om kvaliten på Via Sat kanalerna skulle komma att förbättras och fick till svar : NEJ ....
Visserligen har jag ett viaplay abb gratis så mig drabbar det ju inte på så sätt men tycker det låter konstigt att bara iptvking ska ha problem med viasat?
Ska du ha bra kvalité på Via så är det Camdserver du ska välja. Jag har provat lite olika nu och dem är hittills outstanding på Viasat.
Ska du ha bra kvalité på Via så är det Camdserver du ska välja. Jag har provat lite olika nu och dem är hittills outstanding på Viasat.
Kan du eller någon annan som har Camdserver kolla ifall de finska viasat kanalerna Jalkapallo, Urheilu och Jääkiekko har kommit tillbaks? De fungerade inte tidigare.
Kan du eller någon annan som har Camdserver kolla ifall de finska viasat kanalerna Jalkapallo, Urheilu och Jääkiekko har kommit tillbaks? De fungerade inte tidigare.
Har inte Camdserver just nu då jag utvärderar annan leverantör för tillfället.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!