2017-10-04, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frejr
Är det nån som vet vad som hänt med Boyette ÅF för rapid? skulle förnya min sub så jag mailade för några dagar sen men har inte fått svar och nu kollade jag deras forum och där har han inte varit aktiv sen 21/8

Har ni nån annan ÅF att rekommendera?

"Boyette was last seen: 11 minutes ago" säger Rapid's forum när jag kollade, jag mailade med honom igår.
2017-10-04, 18:16
Medlem
Frejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av airex
"Boyette was last seen: 11 minutes ago" säger Rapid's forum när jag kollade, jag mailade med honom igår.

https://iptv.community/members/boyette.9959/

Samma person?
2017-10-04, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frejr
https://iptv.community/members/boyette.9959/

Samma person?

Jepp.
2017-10-04, 18:29
Medlem
Frejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av airex
Jepp.

Vart ser du att han var aktiv för 11 minuter sen? och har han svarat på ditt mail?

När jag kollar recent activetys så står det "No recent activity information is available for Boyette."
2017-10-05, 07:06
Medlem
Hej alla, jag har precis skaffat en Mag 254 Box men har lite problem, den laddar inte kanalerna. Epgn dyker upp och visar program, jag kan surfa på nätet och kolla youtube. Men inga kanaler eller vod fungerar.
Väljer jag nån film på vod kommer det upp "server unavailable".
Boxen fungerar perfekt hos en kompis.
Jag har Telia öppet fiber med viasat som leverantör, router är asus rt-ac68u
Nån som kan ha nåt tips?
Mvh
2017-10-05, 17:33
Medlem
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomor
Hej alla, jag har precis skaffat en Mag 254 Box men har lite problem, den laddar inte kanalerna. Epgn dyker upp och visar program, jag kan surfa på nätet och kolla youtube. Men inga kanaler eller vod fungerar.
Väljer jag nån film på vod kommer det upp "server unavailable".
Boxen fungerar perfekt hos en kompis.
Jag har Telia öppet fiber med viasat som leverantör, router är asus rt-ac68u
Nån som kan ha nåt tips?
Mvh

Du postade det här i morse och då var IPking nere, jag fick precis samma sak som du beskriver. Kanske har hoppat igång nu?
2017-10-05, 19:09
Medlem
Någon mer vars epg försvunnit på samtliga viasat kanaler?
2017-10-05, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Du postade det här i morse och då var IPking nere, jag fick precis samma sak som du beskriver. Kanske har hoppat igång nu?

Hej, det har aldrig fungerat för mig, skaffade det för några dagar sen. Har pillat lite med routern men får inte igång det. Verkar ju inte vara nåt fel med boxen då den fungerade när jag provade den hos en kompis.
Lite hopplöst just nu
2017-10-06, 18:22
Medlem
Alltså vilken version av svenska eurosport är det som vi har? Tv guiden med svenska eurosport 1 tex stämmer inte överens med det som visas, även om det är svenska kommentatorer... Fattar inte.
2017-10-06, 19:02
Medlem
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomor
Hej, det har aldrig fungerat för mig, skaffade det för några dagar sen. Har pillat lite med routern men får inte igång det. Verkar ju inte vara nåt fel med boxen då den fungerade när jag provade den hos en kompis.
Lite hopplöst just nu

Kan det vara att din ISP blockat trafiken? Det skulle kunna förklara varför det fungerar hos din kompis men inte hos dig. Testa att koppla upp mot mobilt bredband.
2017-10-06, 19:46
Medlem
IP kan vara bannat men det borde det inte vara om det aldrig har funkat.
2017-10-06, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artagnian
Alltså vilken version av svenska eurosport är det som vi har? Tv guiden med svenska eurosport 1 tex stämmer inte överens med det som visas, även om det är svenska kommentatorer... Fattar inte.
Eurosport HD SE som finns på Rapid är den nordiska versionen och är inte samma som svenska Eurosport.
Eurosport SE däremot brukar ibland vara den svenska versionen.
Man kan se skillnad bla på att den nordiska har 5.1 ljud medans svenska versionen bara har 2.0 ljud.
Senast redigerad av FreddyK666 2017-10-06 kl. 19:50.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in