2017-08-27, 21:17
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelgas
Just det där betyder ju inte att PM var så otrolig fantastisk på navigering och simultanförmåga att det endast var han som kunde åka med den ensam. Kan ju helt enkelt ha med att göra att PM var en risktagare och inte tyckte att det var så farligt att åka ensam, medan de övriga i ubåtsteamet ansåg att det var för stor risk att ge sig ut ensam, utan att PM av den anledning var mer kompetent än de övriga på ubåtsnavigeringen.
Jag har också funderat i de banorna.
Citera
2017-08-27, 21:20
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oelek
Därför har inte Madsen några skador eller blod på sig eftersom den tredje personen styckat.

Fast Madsen har eventuellt skador och blod på sig:

https://timedotcom.files.wordpress.com/2017/08/peter-madsen.jpg?quality=85

(zooma in t.ex näsa och naglar)
Citera
2017-08-27, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oelek
Nu kan man läsa att ett vittne sett en tredje person stå filma madsen och Wall.
Jag tror en tredje person var med på ubåten och det är denna person Madsen sedan släpper av.
Kläderna har tredje personen tagit med sig och eldat upp.
Kroppen var för besvärlig ta med sig och riskabelt pga vittnen så den sänktes och skulle aldrig mer se dags ljus.
Tredje personen styckar wall det är uppgjort i förväg man har räknat med att wall kommer eftersökas och att man kommer höra Madsen, så tredje persoen släpps av så fort all skit är klart som man haft för sig därför nekar oxå Madsen till mord.Därför har inte Madsen några skador eller blod på sig eftersom den tredje personen styckat.

Varför kommer det inte med på bild när denna tredje person släpps av? Tänker du att det inte skulle gjorts vid restaurangen isf?
Citera
2017-08-27, 21:21
Medlem
Liberty75s avatar
Undrar fortfarande om det inte är så att Madsen är gay? Han är ju ihop med transor, d v s män, samt i ett öppet äktenskap. Bra för fasaden.

Om Kim ville skriva om det - hon har ju tidigare skrivit om queers och transor - och ställde en väldigt oskyldig fråga för att se om Madsen var villig att prata, så kan det säkert ha gjort honom galen. Många saker kunde han snacka om, men att hans macho attityd med u-båtar, raketer och nakna tjejer, riskerade att hamna i en artikel. Nej, absolut inte!
Citera
2017-08-27, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det släpptes inte av någon. Platsen där det skulle ha skett har kameraövervakning, den turen har aldrig hänt.

Just på den platsen ja men finns väl andra ställen?
Citera
2017-08-27, 21:25
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Teorin om att han har blivit så arg på henne att han har slagit ihjäl henne på grund av en fråga/artikeln är löjlig.
Tror GW det är han dummare än vad jag trodde.
Hej GW om du läser här

Jag håller med, Kims överlägsna förträfflighet ligger på en sådan nivå att den möjligen bara kan ha överträffats av feministen Saida Kaplan. Inga paralleller i övrigt ..
Citera
2017-08-27, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Undrar fortfarande om det inte är så att Madsen är gay? Han är ju ihop med transor, d v s män, samt i ett öppet äktenskap. Bra för fasaden.

Om Kim ville skriva om det - hon har ju tidigare skrivit om queers och transor - och ställde en väldigt oskyldig fråga för att se om Madsen var villig att prata, så kan det säkert ha gjort honom galen. Många saker kunde han snacka om, men att hans macho attityd med u-båtar, raketer och nakna tjejer, riskerade att hamna i en artikel. Nej, absolut inte!

Jeg leste er sted at Madsen var opptatt av fetisjer, det ble spekulert i BDSM.
Og at Wall hadde skrevet en artikkel om fetisjer.
Vet ikke om dette stemmer eller har noen sammenheng.
Citera
2017-08-27, 21:27
Medlem
TheFortresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Fast Madsen har eventuellt skador och blod på sig:

https://timedotcom.files.wordpress.com/2017/08/peter-madsen.jpg?quality=85

(zooma in t.ex näsa och naglar)

Exakt! Tack för bild!

Tittar man lite noggrant på hans händer, särkilt naglarna så kan man undra ifall det inte rör sig om levrat blod... nu spekulerar jag föstås, men det är vad som slår mig vid en första anblick. Undrar ifall polisen har tagit prover under/runt hans naglar?
Citera
2017-08-27, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFortress
Exakt! Tack för bild!

Tittar man lite noggrant på hans händer, särkilt naglarna så kan man undra ifall det inte rör sig om levrat blod... nu spekulerar jag föstås, men det är vad som slår mig vid en första anblick. Undrar ifall polisen har tagit prover under/runt hans naglar?
Det gjorde dom så fort de kunde på polisstationen.
Citera
2017-08-27, 21:29
Medlem
[quote=Goran2012|61625724]Varför kommer det inte med på bild när denna tredje person släpps av? Tänker du att det inte skulle gjorts vid restaurangen isf?[/QUOTE

Var som helst där ubåten kan lägga till.
Madsen kanske hävdar han är oskyldig för denna tredje person slog ihjäl henne.
Nånting stämmer inte hon är styckad alltså mördad och Madsrn har ljugit flera gånger hur kan man då i det läget neka till mord? Olycka är det definitivt inte för då styckar man inte kroppen så jävla dum kan man ju inte vara.
Madsen vägrar erkänna mord för tredje personen slog ihjäl henne och Madsen vill inte berätta hur allt gått till av orsaker vi inte känner till kanske skam tex så därför hävdar han stenhårt en olycka skett.
Citera
2017-08-27, 21:31
Medlem
Citat:
Exakt! Tack för bild!

Han har tydeligvis blod rundt neglene og blod i skjegget (barten) og blod på nesen.
Citera
2017-08-27, 21:33
Medlem
Citat:
Exakt! Tack för bild!

Han åker väl i militär kläder är inte det samma kläder han kommer iland med? Eller har han flera såna militär arbetsoveraller?
Det är ju inte en blodfläck på den overallen han tas med antingen har han bytt om eller så har någon annan gjort styckningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in