Citat:
Ursprungligen postat av
cellplast
Dra i troskanten??? Kläder är inte byggda för att du skall lyfta 56 kilo i dem - kvinnokläder är inte byggda som militära uniformer eller verstadsoveraller.
Nej alldeles riktigt, trosor är inte så värst starka att lyfta i, underkläder för kvinnor är ju av tunnare tyger än för karlar, Man kan ju inte lyfta någon karl i kalsongerna heller, sk wedgie-ryck,
Citat:
Ursprungligen postat av
intermittentexplosivitet
Ja, man får någonstans "hoppas" att hon hade gjort ett gräv så att det inte bara var en impulsgrej från Madsen: hon klättrade ner genom det smala tornet, han skulle hjälpa henne och ta emot och fick se trosorna under kjolen -> tafsade och bråk på det...
Citat:
Ursprungligen postat av
radbean
Kjol och ubåt är lite utmanande
Omöjligt utan visa trosorna vid nedgång om MADsen gick först
Hon kanske inte hade trosor på sig och var naken under kjolen då, för att spetsa till det då då ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Hon hade tights under kjolen om jag inte minns fel. Fast jag kan ha drömt.
Åhå så du har drömt om KW, hehe, -

- Nej jag har för mig att i Polisens efterlysning om hennes kläder så nämns bla tights, man har ju bett allmänheten om att titta efter hennes kläder, bla blus och kjol
Citat:
Ursprungligen postat av
matematiker
Om jag kommer ihåg rätt, läste nånstans att hon hade svarta långtrosor på sig? Hon var en riktig professionell och klok journalist. Då nej, hon hade tankar bara för att intervjua honom. Men den perverse Madsen kanske trodde att hon är en Se o Hör reporter!
Ja det eller tights under kjolen. Om det nu är så att hon sitter på stjärten hela dagarna ibland och skriver mycket på kontoret, eller skrivarstugan så är det ju klart att hon väljer de kläder som hon trivs att arbeta i, Vi vet ju inte om det var inplanerat att hon kanske skulle på någon fest efteråt och därför var lite mera uppklädd än vanligt