2017-08-27, 01:50
Medlem
Sperssons avatar
.
Det är vanligt att vänster-tjejer knullat 50-60 pers innan de stadgar sig.

Ta en nationalistisk brud istället.
Mycket renare och har oftast högre utbildning och inkomst.
Citera
2017-08-27, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsan365
Detta har hänt innan vi blev tillsammans. Jag är 26 och hon 27.
Vi har varit tillsammans snart 5 år. Hon skall ha nuppat mellan 16-19 års ålder. Och sedan haft lite mer seriöst med 5 st.
Vi hade en diskussion om X för 3 års sen. Då sa hon att hon legat med 5 st med mig.
Jag blev väldigt trygg i detta och en pingla som henne var väll ändå relativt orörd. Väldigt snygg tjej detta vill jag gärna påpeka, så hon är ju som min pärla. Vi har ett barn tillsammans.

Men i lördags kväll kom det fram....40 pers, hela min värld raserade. Retroaktiv svartjsuka, depression. Äter ingenting. Jag känner mig lurad... Min pärla är ju ingen pärla längre.
Hon sa att hon hållt sånt privat hemligt...för att skydda mig, och jag förstår det. I diskussionen för ett par år sen sa klart o tydligt att jag inte vill ha en tjej som pippat halva stan. Jag klarar inte sånt. Klarar inte ex i den mängden. (I den diskussionen trodde jag aldrig i min vildaste fantasi att hon var en av dem som varit med så pass många)

Så hon gjorde mig trygg i att ge mig falsk trygghet med de exen. Hon har berättat att hon bara haft sex med de hon varit kär i etc. Men som nu inte stämmer.

Nu är jag död inombords, detta kom vid ganska fel tidpunkt. Hur skall jag ta mig ur detta? jag vet att hennes tidigare liv kan jag inte påverka, att jag inte borde ha nått med det att göra. Jag vill nu inte visa mig offentligt med henne. Och att ha sex med henne känns meningslöst, jag är så död. Jag stämmer in på 10/10 symptom på depression nu.

Någon som gått igenom något sådant? kan ge tips? Om detta skulle kommit fram i början av vårt förhållande kanske jag kunde accepterat det, men nu har de gått snart 5 år. Och jag vill inte att Gunnar på Ica ska ha knullat min tjej, eller vem som helst.

Numera är det så att om man bjuder på gratismat och dricka får man ligga. så är det när man träffar på luder på internet och krogen. Det heter prostitution. Raggar man där så blir det så. Jag har nog knullat fler kvinnor än de flesta knullar totalt under en hel livstid. Inget jag belastar min hjärna med. Det viktiga är att ha en vid sin sida som har hjärna och som drar sitt lass och som man kan lita på.
Citera
2017-08-27, 06:18
Medlem
Morot91s avatar
Citat:
Hon har iaf varit med runt 25 inklusive mig. Vi har barn och allt, har väl på något vis accepterat detta faktum mer idag.

En annan sak som gjort att de smärtat mer är att hon är så pass snygg och bra, intelligent, högutbildad, bra person, som en ängel. Det smärtar att hon blivit pumpad av massor av killar. Jag hade hoppats typ att hon gjort det av "dåligt självförtroende" eller "uppmärksamhet" men hon var visst bara "kåt eller nånting".
Det smärtar lite också är att innan jag träffade henne raggade jag på en tjej på en Finlandsbåt, då snackar vi om en snygg tjej med kort kort kjol, hon ville dock absolut inte ligga på en Finlandsbåt hur mycket jag en försökte. Vi hade sex 2 veckor senare hemma hos henne. Min tjej har haft sex på Finlandsbåten med någon hon träffat samma kväll, liksom WTF??

Så nej jag kommer aldrig kunna komma över detta och jag vill samtidigt ha henne. Jag kunde såklart lämnat henne och knullat snygga tjejer om och om igen. Men problemet är att jag träffat min gudinna, min älskling, mitt allt. Det låter sjuk, det låter absurd, hur kan man sätta en tjej på ett piedestal sådär?
Men när man är där... det är svårt att beskriva.

Jag vet att hon valde mig av alla tidigare, hon kunde välja vem hon ville (jag skojar inte) alltså vem hon ville. Vi snackar här om en 11 poängare. Jag skryter inte. När man träffar en sådan extremt jävla snygg och bra tjej så smärtar sånt här extra mycket. Jag pratar om Victoria Secret snygg fast egentligen snyggare, kanske en av Sveriges snyggaste tjejer? jag önskar att jag kunde visa bild men jag kan ju säga att hon är en snyggare lite mer blond version av https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...irls-girls.jpg Christina lindberg.

Jag menar, att gå ner på henne är som att befinnas sig i himmelriket i 10 min. Hon åldras för övrigt inte. Män blir kära i henne konstant. Ingen man har någonsin dumpat henne. En som hon dumpat tidigare åkte utomlands och tog livet av sig tyvärr.

Vi snackar om en förförerska utan dess like. en kropp som inte går att beskriva. Och henne får man se varje dag klä av sig och springa halvnäck hemma. Hon älskar mig, superprincipfast, skulle aldrig vara otrogen, lever för mig oavsett. Så jag behandlar henne bra.

För övrigt ser killarna ut allt från totalt skit, en jävla nörd till ren Svensson till muskelknuttar och kriminella.

Min tjej kan mycket väl vara Sveriges snyggaste tjej, kanske en av världens snyggaste tjejer, skulle skratta om jag ställde Adriana Lima bredvid henne .Jag tyvärr inte bevisa det jag skriver, jag önskar att jag kunde.

Hon är ingen vanlig liten tjock Svensson tjej jag är avundsjuk på. Jag vill för övrigt säga att jag överkommit det värsta och jag är extremt lyckligt lottad varje dag jag får andas nära henne,skratta, prata, ha sex, känns hennes kropp, känna hennes doft. Glömde säga att hon har helt perfekta naturligt fylliga mammatuttar, ett tight innandöme som känns totalt fullt med räfflor för att reta en direkt när man kommer in. Hon älskar även analsex. Så ja..man håller sig inte ens 30 sek hur manlig man än är, det går inte. Även efter många års träning. Jag glömde också säga att hon kan programmera vad som helst, har nog en IQ på 140+, samt har en så pass len röst som skulle kunna få vilken man att bli en liten pojke och ligga i hennes knä och få läst godnatt saga för sig.

Så det smärtar, det gör det. Det som känns bättre är att alla killar blivit totalt galna i henne och sedan superledsna när de blev dumpade.

Så där har ni, jag kan inte fatta att så många män fått ligga med henne. Hur de kunde få tillgång till en sådan drömtjej. Det är helt otroligt. Men oavsett vilket utseende man har är man väl kåt och bara människa?

Ältar du fortfarande det här efter 7 år!
Citera
2017-08-27, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angrygirlfriend
Numera är det så att om man bjuder på gratismat och dricka får man ligga. så är det när man träffar på luder på internet och krogen. Det heter prostitution. Raggar man där så blir det så. Jag har nog knullat fler kvinnor än de flesta knullar totalt under en hel livstid. Inget jag belastar min hjärna med. Det viktiga är att ha en vid sin sida som har hjärna och som drar sitt lass och som man kan lita på.

Så, vad skryter du om?

Det beror på varje lands kultur om man kan knulla fritt eller inte.

Är du självbelåten medans andra män, svensk eller utlänning, inte får knulla alls fast dom ihärdigt försöker? Hoppas du föds en gång till och då i Sverige under den tid det var dödsstraff på sex utanför äktenskap och också för äktenskapsbrott. Försök du då med dina självgoda bravader....
Senast redigerad av FakYuToo 2017-08-27 kl. 10:31.
Citera
2017-08-27, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Så, vad skryter du om?

Det beror på varje lands kultur om man kan knulla fritt eller inte.

Är du självbelåten medans andra män, svensk eller utlänning, inte får knulla alls fast dom ihärdigt försöker? Hoppas du föds en gång till och då i Sverige under den tid det var dödsstraff på sex utanför äktenskap och också för äktenskapsbrott. Försök du då med dina självgoda bravader....

Du är bara avundsjuk och det är alla de med liten kuk och liten hjärna, hade du haft någon typ av intelligens hade du bara hållt käft. Tycker du ska ta livet av dig.
Citera
2017-08-27, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angrygirlfriend
Du är bara avundsjuk och det är alla de med liten kuk och liten hjärna, hade du haft någon typ av intelligens hade du bara hållt käft. Tycker du ska ta livet av dig.

Liten har jag inte...är över medel...över 16 cm..

Dock har du rätt i att andra grabbar blir avundsjuka....utan tvekan.

Man är samtidigt dubbelmoralisk. Som kille så respekterar man andra killar som knullar runt mycket och samtidigt känner man förakt för denne person. Det är väl så....man gillar i grunden inte att andra har men inte en själv.....vare sig det är pengar, stor kuk, knullar runt mycket, etc., etc.. Alla människor har en egen strävan och önskan...man vill det bästa i livet.

Därför också är negrer ett ständigt hot mot vita samhällen....för de knullar sönder era gener. Negrer är ett biologiskt vapen. Heeeeeeh!
Citera
2017-08-27, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morot91
Ältar du fortfarande det här efter 7 år!

japp
Citera
2017-08-28, 12:34
Bannlyst
Låt tjejer knulla o bete sig bäst de vill.

Är du så jävla orörd själv?
Citera
2017-08-28, 12:37
Medlem
Hur kan hon komma ihåg alla? Har hon haft någon jävla dagbok där hon skriver ner alla eller?

Sen @TS, vem bryr sig?
Citera
2017-08-28, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alphaelite

Ja...det är så klart till killars förnöjelse om damer knullar runt.

Men det bekymret som uppstår är när killen vill bilda familj.

Utan tvekan är det så att en tidigare sexuellt frigjord dam är mer benägen till otrohet.

En otrogen dam är värre än en otrogen man, för oftast är det så att mannen är försörjaren och beskyddaren och vid en skilsmässa eller avslut med barn inblandade så brukar kvinnan få vårdnaden om barnen.

Detta är en utsatt situation speciellt om det finns småpojkar med i bilden, för det är accepterat bland bl.a. rättspsykiatriker från olika länder att pojkar utan en manlig förebild löper större risk till kriminalitet, droger, alkohol, mental ohälsa, etc.. Flickor klarar sig bättre utan vare sig mamma eller pappa....men inte grabbar.

Om nu någon överhuvudtaget ska vara otrogen och knulla runt..så är det mannen utav praktiska orsaker. Det finns ett bra skäl....läs ovan.

Inte undra på att fler och fler svenska män väljer utländska damer vid familjebildning p.g.a. osäkerheten med sina egna lössläppta damer...det är tid, ansvar och pengar att satsa på att bilda familj. Att ha barn är unikt och då vill man ej förlora dom pga en slyna.
Citera
2017-08-28, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alphaelite

Mannen ska vara en sädesspridare medan kvinnan ska vårda sin renhet, mödomshinnan hör ju trots allt ihop med giftermål.

/Din vän
Citera
2017-08-29, 00:35
Medlem
janus36s avatar
Citat:
Detta har hänt innan vi blev tillsammans. Jag är 26 och hon 27.
Vi har varit tillsammans snart 5 år. Hon skall ha nuppat mellan 16-19 års ålder. Och sedan haft lite mer seriöst med 5 st.
Vi hade en diskussion om X för 3 års sen. Då sa hon att hon legat med 5 st med mig.
Jag blev väldigt trygg i detta och en pingla som henne var väll ändå relativt orörd. Väldigt snygg tjej detta vill jag gärna påpeka, så hon är ju som min pärla. Vi har ett barn tillsammans.

Men i lördags kväll kom det fram....40 pers, hela min värld raserade. Retroaktiv svartjsuka, depression. Äter ingenting. Jag känner mig lurad... Min pärla är ju ingen pärla längre.
Hon sa att hon hållt sånt privat hemligt...för att skydda mig, och jag förstår det. I diskussionen för ett par år sen sa klart o tydligt att jag inte vill ha en tjej som pippat halva stan. Jag klarar inte sånt. Klarar inte ex i den mängden. (I den diskussionen trodde jag aldrig i min vildaste fantasi att hon var en av dem som varit med så pass många)

Så hon gjorde mig trygg i att ge mig falsk trygghet med de exen. Hon har berättat att hon bara haft sex med de hon varit kär i etc. Men som nu inte stämmer.

Nu är jag död inombords, detta kom vid ganska fel tidpunkt. Hur skall jag ta mig ur detta? jag vet att hennes tidigare liv kan jag inte påverka, att jag inte borde ha nått med det att göra. Jag vill nu inte visa mig offentligt med henne. Och att ha sex med henne känns meningslöst, jag är så död. Jag stämmer in på 10/10 symptom på depression nu.

Någon som gått igenom något sådant? kan ge tips? Om detta skulle kommit fram i början av vårt förhållande kanske jag kunde accepterat det, men nu har de gått snart 5 år. Och jag vill inte att Gunnar på Ica ska ha knullat min tjej, eller vem som helst.

Amen väx upp! Om du ansett henne vara hennes pärla hur kan den här informationen ändra något?!? Det hände ju innan? Har man inte större problem än så... Vill inte önska dig olycka men hoppas du nån gång blir upplyst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in