Hon har iaf varit med runt 25 inklusive mig. Vi har barn och allt, har väl på något vis accepterat detta faktum mer idag.
En annan sak som gjort att de smärtat mer är att hon är så pass snygg och bra, intelligent, högutbildad, bra person, som en ängel. Det smärtar att hon blivit pumpad av massor av killar. Jag hade hoppats typ att hon gjort det av "dåligt självförtroende" eller "uppmärksamhet" men hon var visst bara "kåt eller nånting".
Det smärtar lite också är att innan jag träffade henne raggade jag på en tjej på en Finlandsbåt, då snackar vi om en snygg tjej med kort kort kjol, hon ville dock absolut inte ligga på en Finlandsbåt hur mycket jag en försökte. Vi hade sex 2 veckor senare hemma hos henne. Min tjej har haft sex på Finlandsbåten med någon hon träffat samma kväll, liksom WTF??
Så nej jag kommer aldrig kunna komma över detta och jag vill samtidigt ha henne. Jag kunde såklart lämnat henne och knullat snygga tjejer om och om igen. Men problemet är att jag träffat min gudinna, min älskling, mitt allt. Det låter sjuk, det låter absurd, hur kan man sätta en tjej på ett piedestal sådär?
Men när man är där... det är svårt att beskriva.
Jag vet att hon valde mig av alla tidigare, hon kunde välja vem hon ville (jag skojar inte) alltså vem hon ville. Vi snackar här om en 11 poängare. Jag skryter inte. När man träffar en sådan extremt jävla snygg och bra tjej så smärtar sånt här extra mycket. Jag pratar om Victoria Secret snygg fast egentligen snyggare, kanske en av Sveriges snyggaste tjejer? jag önskar att jag kunde visa bild men jag kan ju säga att hon är en snyggare lite mer blond version av
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...irls-girls.jpg Christina lindberg.
Jag menar, att gå ner på henne är som att befinnas sig i himmelriket i 10 min. Hon åldras för övrigt inte. Män blir kära i henne konstant. Ingen man har någonsin dumpat henne. En som hon dumpat tidigare åkte utomlands och tog livet av sig tyvärr.
Vi snackar om en förförerska utan dess like. en kropp som inte går att beskriva. Och henne får man se varje dag klä av sig och springa halvnäck hemma. Hon älskar mig, superprincipfast, skulle aldrig vara otrogen, lever för mig oavsett. Så jag behandlar henne bra.
För övrigt ser killarna ut allt från totalt skit, en jävla nörd till ren Svensson till muskelknuttar och kriminella.
Min tjej kan mycket väl vara Sveriges snyggaste tjej, kanske en av världens snyggaste tjejer, skulle skratta om jag ställde Adriana Lima bredvid henne .Jag tyvärr inte bevisa det jag skriver, jag önskar att jag kunde.
Hon är ingen vanlig liten tjock Svensson tjej jag är avundsjuk på. Jag vill för övrigt säga att jag överkommit det värsta och jag är extremt lyckligt lottad varje dag jag får andas nära henne,skratta, prata, ha sex, känns hennes kropp, känna hennes doft. Glömde säga att hon har helt perfekta naturligt fylliga mammatuttar, ett tight innandöme som känns totalt fullt med räfflor för att reta en direkt när man kommer in. Hon älskar även analsex. Så ja..man håller sig inte ens 30 sek hur manlig man än är, det går inte. Även efter många års träning. Jag glömde också säga att hon kan programmera vad som helst, har nog en IQ på 140+, samt har en så pass len röst som skulle kunna få vilken man att bli en liten pojke och ligga i hennes knä och få läst godnatt saga för sig.
Så det smärtar, det gör det. Det som känns bättre är att alla killar blivit totalt galna i henne och sedan superledsna när de blev dumpade.
Så där har ni, jag kan inte fatta att så många män fått ligga med henne. Hur de kunde få tillgång till en sådan drömtjej. Det är helt otroligt. Men oavsett vilket utseende man har är man väl kåt och bara människa?