2017-08-27, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MlmNeutral
Det går såklart inte. Idag minas det ca 50 000 nya Onecoins per minut, så när 210 000 000 000 är fram minat, så kommer det inte att finnas fler Onecoins i omlopp.

Eftersom ointresset är så stort här i detta FB forum om hur Onecoin fungerar så råder jag er att läsa igenom FAQ, så slipper ni ställa så korkade frågor här inne på forumet.
https://www.onecoin.eu/en/faq
Som vanligt svarar du inte på direkta frågor utan svamlar vidare som en idiot...
Citera
2017-08-27, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cristall
Hur sjukt som helst... Många mlmneutral i Indien...
Ingen av de arresterade i Indien kräver sina investerade pengar tillbaka,trots det generösa erbjudandet. De tror hellre på 2018.
När alla blir miljonärer...

Hahaha..! Tack Cristal för det inlägget. Bevisar ju hur stor tilliten är bland medlemmarna för Dr Ruja och företaget Onelife/Onecoin världen över.
Citera
2017-08-27, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hmflb
Som vanligt svarar du inte på direkta frågor utan svamlar vidare som en idiot...
Ok, tar till mig av din kritik, men har svårt att se hur jag skulle kunna svara er på ett annat sätt.
Citera
2017-08-27, 11:40
Medlem
Citat:
Ok, tar till mig av din kritik, men har svårt att se hur jag skulle kunna svara er på ett annat sätt.

Fortfarande inte svarat ditt klappmongo

(FB) Onecoin

Läs det inlägget ordentligt så inser du att vi står inför två val...

1) Pressreleasen från Onecoin är en lögn

2) Följande inlägg från dig är en lögn
(FB) Onecoin

Så? Hur skall du ha det - du eller Onecoin som ljuger?
Citera
2017-08-27, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Fortfarande inte svarat ditt klappmongo

(FB) Onecoin

Läs det inlägget ordentligt så inser du att vi står inför två val...

1) Pressreleasen från Onecoin är en lögn

2) Följande inlägg från dig är en lögn
(FB) Onecoin

Så? Hur skall du ha det - du eller Onecoin som ljuger?
Nä nu får du ge dig du är ju tjurigare än den tjurigaste 6 -åring!

Citat:
Åter igen ingen ljuger det har redan förklaras, och jag tänker inte kommentera det ngn mer gång.
Citera
2017-08-27, 12:12
Medlem
Citat:
Nej - för du har inte besvarat

Du skriver ett inlägg där du länkar till Onecoins pressrelease där Onecoin själva säger att Onecoin inte är ett MLM företag
Fem timmar efter det inlägget så gör du ytterligare ett inlägg - där du själv skriver att
"Onelife/Onecoin är det snabbast växande MLM företaget i Sverige"
(Samt kommenterar "stolt" att Onecoin är med på Wikipedia bland MLM företag)

Så - hur skall du ha det?

Ljuger du - eller ljuger pressreleasen?

Så nu skall jag göra det extremt tydligt så att till och med ett klappmongo som du borde inse att du snurrat till det ordentligt...

1) 2017-08-24, 09:10
skriver DU följande inlägg
(FB) Onecoin
Här länkar DU till pressreleasen från Onecoin där det klart och tydligt framgår att Onecoin själva påstår att dom inte är ett MLM företag

2) 2017-08-24, 14:14 (Fem timmar senare än inlägget med länken till Pressrealeasen)
skriver DU följande inlägg
(FB) Onecoin
"Kända MLM-företag
(Lustigt att se att Onecoin är med på Wikipedias lista Kända MLM företag.)"
"Onelife/Onecoin är det snabbast växande MLM företaget i Sverige"

3) 2017-08-24, 17:05
Tre timmar senare så kommer din klappmongohjärna på att "Shit - jag har visst knullat i det blå skåpet"
(FB) Onecoin
"Visst är Onelife ett MLM företag!"

Sedan försöker du på sedvanligt klappmongosätt försöka få bort att du kommenterat att Onecoin är ett MLM företag i flertalet inlägg efter det - genom att ändra till Onelife.....

Vi står inför följande frågeställning som du INTE har besvarat.

1) Du har ljugit om att Onecoin är ett MLM företag
2) Onecoin ljuger om att dom inte är ett MLM företag

Notera nu ditt klappmongo - Onelife är inte nämnt i frågan!
Citera
2017-08-27, 12:23
Medlem
Och vi kan fortsätta på Onecoin/Onelife illegala varksamhet...

http://online.vasabladet.fi/Artikel/Visa/154821?shareID=158079-f1b2dc0c67

"Till saken hör att en av de mest centrala Onecoin-figurerna i Österbotten tidigare i sommar råkade i klorna på Österbottens utsökningsverk. Via utsökningsverket realiserades bland annat personens personbil.Men polisen kan inte i det här skedet bekräfta att utsökningsmyndighetens agerande är kopplat till den nu pågående förundersökningen."

Hoppsan - en bil som försvann för ett klappmongo

Enligt polisen är misstankarna om brott så starka att ärendet kommer att gå vidare till åklagaren.

Ajdå - mindre bra reklam för dena pinsamma bluff...

Nu kan vi bara spekulera i vilket klappmongo som är på väg att åka dit...
Tyvärr har ett par finländare redan nu hoppat av denna bluff i hopp om att undkomma rättvisan...
Citera
2017-08-27, 13:02
Medlem
Citat:
Hahaha..! Tack Cristal för det inlägget. Bevisar ju hur stor tilliten är bland medlemmarna för Dr Ruja och företaget Onelife/Onecoin världen över.
Egentligen var ditt inlägg onödigt.Vi visste redan på förhand vad skulle svar.
Tyvärr kommer det indiska gänget att ångra sig bittert.
Citera
2017-08-27, 13:43
Medlem
Treo2s avatar
Citat:

Om du bara erkänner för Pellets att du blandade ihop Onecoin med Onelife och tvärtom. Den delen behöver du i min värld inte svara på igen. Du försa dig helt enkelt.
Det kanske är viktigt här i tråden, vad vet jag men för polisen och ekobrottsmyndigheterna spelar det ingen roll om bananen är utklädd till gurka eller tvärtom.
Citera
2017-08-27, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treo2
Om du bara erkänner för Pellets att du blandade ihop Onecoin med Onelife och tvärtom. Den delen behöver du i min värld inte svara på igen. Du försa dig helt enkelt.
Det kanske är viktigt här i tråden, vad vet jag men för polisen och ekobrottsmyndigheterna spelar det ingen roll om bananen är utklädd till gurka eller tvärtom.
Men va fan...
Nu avslöjade du min twist på hans svar...

Oavsett om Onelife är MIN och Onecoin inte så här det ingen betydelse.
Eftersom nu är det ju Onelife som alla blir medlem i och köper stulna utbildningar (som inte ger ett skit) bara i tron att dom kan bli rika.
Så då kommer det att bli samma resa för Onelife och det blir också rabalder och namnbyte - om inte alla klappmongon högst upp i pyramidspelet har flytt innan dess.
Citera
2017-08-27, 15:35
Medlem
Treo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Men va fan...
Nu avslöjade du min twist på hans svar...

Oavsett om Onelife är MIN och Onecoin inte så här det ingen betydelse.
Eftersom nu är det ju Onelife som alla blir medlem i och köper stulna utbildningar (som inte ger ett skit) bara i tron att dom kan bli rika.
Så då kommer det att bli samma resa för Onelife och det blir också rabalder och namnbyte - om inte alla klappmongon högst upp i pyramidspelet har flytt innan dess.

Soory. Kände bara att hålet han grävde för sig själv blev så djupt att vi skulle bli uta svar på andra viktiga frågor. Typ

One World Foundation och Oneworld Foundation. Där är det dock inte så svårt att förstå varför dom gjorde det, det märkliga är att ingen kan svara. Tror ingen har förstått!
Citera
2017-08-27, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treo2
One World Foundation och Oneworld Foundation. Där är det dock inte så svårt att förstå varför dom gjorde det, det märkliga är att ingen kan svara. Tror ingen har förstått!
Det var riktigt, riktigt fult, och något jag också gärna skulle vilja se ett svar på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in