Citat:
Var kan KM ha gömt HA kvarlevor? Kan vi inte gemensamt försöka göra en lista över de platser som varit uppe för diskussion och de rykten som gått angående var HA kan vara gömd?
Jag har som ni kanske läst i tråden mer och mer inriktat mig på att KM gömt HA någonstans på sin tomt. Dexter sig logiskt förutsatt att de pågick reparations- och byggnationsarbeten hos honom i juni 1992.
Hur/vad tänker ni angående detta?
Det som jag på rak arm tänker på är att KM bott i samma hus sedan han flyttade in 1991. Det är M.a.o. 26år. Det är länge och sannolik har KM renoverat någonting i huset sedan han flyttade in. Gjorde han det redan i juni -92?
Om man går till sig själv och ser tillbaka på livet så har i alla fall jag flyttat tre gånger sedan 1992. Är det bara jag som tänker som så, vd tror ni?
När polisen sedermera plockar in KM ånyo på förhör hoppas jag att de även gör en husis för att kolla upp huset och tomten. Det kan inte skada i alla fall.
Jag har som ni kanske läst i tråden mer och mer inriktat mig på att KM gömt HA någonstans på sin tomt. Dexter sig logiskt förutsatt att de pågick reparations- och byggnationsarbeten hos honom i juni 1992.
Hur/vad tänker ni angående detta?
Det som jag på rak arm tänker på är att KM bott i samma hus sedan han flyttade in 1991. Det är M.a.o. 26år. Det är länge och sannolik har KM renoverat någonting i huset sedan han flyttade in. Gjorde han det redan i juni -92?
Om man går till sig själv och ser tillbaka på livet så har i alla fall jag flyttat tre gånger sedan 1992. Är det bara jag som tänker som så, vd tror ni?
När polisen sedermera plockar in KM ånyo på förhör hoppas jag att de även gör en husis för att kolla upp huset och tomten. Det kan inte skada i alla fall.
Jajo, visst men allt är inte som på film.
Vi lever i ett demokratisk samhälle där regler och lagar måste ha företräde.
Om kleti och pleti själva väljer, vilka lagar vi skall följa då blir vårt samhälle snart ett fullständigt kaos.
Om polis och/eller åklagaremyndighet skulle tro att de ska ha vinning av att genom att ta in person och pressa skiten ur vederbörande, så skulle de gjort det redan. Men det går inte till på detta vis, hur djävla tråkigt det nu låter, så lägg ned snacket om Gunvald Larsson etc.
De måste ha någon form av belägg och bevis för sitt agerande, allt annat är uteslutet. Tro mig, polis och åklagare är långt mer insatta i samt utbildade i detta än vad vi, trådens innevånare är....