Vann WL igår på första försöket när jag fick sitta ostörd. Kommit fram till att min familj står ivägen för min gamingkarriär

Nä, men det gör sån oerhörd skillnad att få sitta i lugn och ro, utan störningsmoment och bara fokusera. Med familj är det inte så lätt alla gånger.
Vann finalen på straffar och även fast jag vann hatar jag det momentet med passion. Bolljäveln går ju inte dit man siktar! Hoppas på en total remake av dem till FIFA18.
Har runt 200k på kontot och de uppgraderingar jag kan tänka mig göra är ekonomiskt lite långt borta (TOTS Hazard, TOTS Ibra). Funderar på Lahm men det betyder att jag måste peta in Boateng på CB, peta TOTS Marquinhos. Det blir iofs Neuer i mål, men troligen NIF. Håller de korten i endgame?
La 50k igår kväll på att köpa spelare från högprofilerade lag som just nu inte är i MM (Chelsea, City, Spurs, Juve, Barca, PSG, Monaco, Milan, Bayern osv) samt guldmittbackar vars pris fortfarande inte riktigt återhämtat sig sen den där SBCn när de gick upp till 2-3k per styck. Tänker att jag har igen det på kommande MM.
Mina 84+ IF-kort från MM: 84 Skrtel, 84 Ben Yedder, 84 Werner. Inte ett kort som går att använda...