Citat:
Ursprungligen postat av
Xnepmus
Har läst igenom det så mycket som möjligt dom senaste 30 minuterna. Så bli inte frustrerade om jag skriver något som någon redan har påpekat.
angående styckning på 'däck' eller styckning nere i ubåten för att transportera upp henne så har jag en sak jag en fundering.
om det nu är så att PM inte får upp KW ner ifrån och bestämmer sig för att stycka henne för att få upp henne. Så får jag en tanke att stycka en kropp i minst 3 delar borde eskalera rätt mycket blod och sedan lyfta upp dom här kroppsdelarna utan att få en droppe blod på kläderna låter orimligt. få upp Torson på ca 20-35 kg upp för en stege igenom ett hål på ca 50-60cm med bara händer utan att stödja mot bröstet eller axlarna känns väldigt svårt. Om det nu är så han har gjort så får min hjärna en tanke att det borde finnas blod på kläderna. Och jag har inte läst någonstans att det har funnits något blodspår på honom när dom ''räddade'' honom.
Det här är bara en spekulation och jag kan ha helt fel.
Vi vet inte hur mycket blod som har hittats, bara att det har hittats. Eller rättare sagt, jag har för mig att jag läste i någon tidning om att det var spår av betydande mängder, men kommer typiskt inte ihåg nu. Vi vet inte heller om och hur mycket blod han hade på kläderna och hur han bytt kläder osv. En död kropp blöder långsammare om alls, men självklart kommer det blod där man skär.
Så, du kan ha helt rätt i blod på kläder osv, bara det att polisen inte gått ut med uppgifterna.