2017-08-23, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Har Peter Madsen syskon?

Barn?
Han har bröder. Inga barn så vitt jag hört. Men de kanske finns fast ingen nämnt något.
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quggel
Ja. Och jag förstår inte att inte fler har diskuterat den film från YouTube som nämns i längre bak i denna tråd. Där har han kedjat fast en skyltdocka och hissat upp den i verkstaden. Fruktansvärt. Bara att göra det är ju något som skulle ta emot för en normalt funtad människa, trots att det är en skyltdocka. Lägg därtill det som nämns i kommentaren ovan så faller pusselbitarna på plats.

En störd individ.

Det är förstås inte någon olycka. Händer en olycka ringer man på hjälp. Eller tar sig in till land omgående för att skaffa hjälp. Ingen normal människa bestämmer sig för att stycka kroppen.

Det är ingen skyltdocka. Den diskussionen dog när folk fattade att det är en testdocka, typ krocktest-docka som han brukade använda i sina raketexperiment... Så det var inte konstigt att han hade en sån där i sin video om raketer.
Citera
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Ja, och kanske uppfostrad till det i någon mån. Han fick väl bara träffa modern en gång om året. Danmark är ju nu inte ett jättestort land heller, så det var knappast praktiska skäl bakom det.

Jag är övertygad om att Madsens kvinnobild är nyckeln till flera kvinnomord i Danmark!
Citera
2017-08-23, 21:08
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Drar man halvgrova sexskämt inför en främling så är det opassande. Drar man skämt som denna händelse inför en främling så är man sjuk.

Är det opassande inför en som bokar strippor för lite rajtan tajtan?
Citera
Medlem
Är det bara min inbillning eller ser han ut att ha små sår på händerna här:

https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/08/nintchdbpict000345252731.jpg?strip=all&w=640&quali ty=100

Sår som han sedan lite snyggt döljer för polisen här:

http://www.abc.net.au/news/image/8803944-3x2-700x467.jpg
Citera
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Var har man sagt att han har Asperger? Det har jag verkligen missat.
Trådsanning.
Skribenterna här i tråden leker psykiatriker och ställer diagnoser.
Citera
2017-08-23, 21:09
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Har Peter Madsen syskon?

Barn?

Han hade väl en halvbror i vart fall.
Citera
2017-08-23, 21:10
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScroogeDog
Jag är ledsen att göra dig besviken men även en människa är ett djur, anatomin skiljer sig inte så dramatiskt från en hjort/älg/vildsvin/annat jaktbart vilt när det gäller just styckning. Att såga genom ben är jobbigt och onödigt, man angriper därför lämpligast lederna som håller ihop skelettdelar främst med mjukdelar som är lättare att ta sig igenom (och därför även ofta föremål för diverse idrotts-/vardagsskador helt utan inslag av yxor, sågar och svärd)

Och med tanke på ditt resonemang så styckar svensson alla lik i bakgården?

varför begrava någon på en kyrkogård då Scrooge Dog kan visa hur han har styckat äldre familjemedlemmar på bakgården och undvikit dyra kostnader.

Tummen upp för dig ScroogeDog och ditt styckande av familjens lik!!!
Citera
2017-08-23, 21:11
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Är verktyg för att stycka en kropp något man vanligtvis skulle behöva på en ubåt eller är det möjligen planerat?

En kniv eller såg alternativt yxa är nog något man har på en ubåt tror jag.
Citera
2017-08-23, 21:11
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Jo, det har jag skrivit flertalet gånger nu att jag är medveten om. Herregud

Jag försöker bara reda ut att du sa att japanskan dog för sexton år sedan i ett tidigare inlägg och att jag pekar på att siffran sexton korresponderar till Madsens ålder då hon mördades 1986 (vilket i min värld är 31 år sedan i år och inte 16..)

Svår punkt, men hade det inte varit jobbigare om hon var helt spårlöst försvunnen? Detta är ju ett steg mot någon form av upprättelse, inte minst mot vad som faktiskt har hänt. Det i sig kan ju på ett sätt vara skönt, även om det mest sköna i det hela hade varit om alla levt och inte haft ihjäl varandra

Vi får se vad som händer nu i fallet!!!
Citera
2017-08-23, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluis
jag tror det exakt måttet var 57 cm - kanske 59 cm det är ingen för oss gamla stötar med en bodyframe....
Men hur kan då både Peter och Kim få så bra plats när de syns i det där röret. De står ju inte ens i kroppskontakt med varandra?
Citera
2017-08-23, 21:14
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Det är ingen skyltdocka. Den diskussionen dog när folk fattade att det är en testdocka, typ krocktest-docka som han brukade använda i sina raketexperiment... Så det var inte konstigt att han hade en sån där i sin video om raketer.

Så du menar att det är kutym att hänga krocktestdockor i kedjor i taket och sätta ögonbindel på,dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in