Idag blev jag masserad av två tjejer samtidigt. Måste bara säga WOW! Vilken känsla.
Ringde som vanligt till min stammissalong och bokade tid med min vanliga tjej. När jag kom dit så hade de fått in en ny tjej som jag skulle få istället. "Oj då, kan man inte få båda" frågade jag lite skämtsamt utan att bry mig om att få något svar. Men till min förvåning så var det inga problem. Betalade dubbelt (700 kr) och blev visad till ett rum med bänk. Näckade som vanlig och la mig till rätta.
Min stammistjej är mullig vilket jag gillar. Cirka 35 år gammal. Den nya tjejen är äldre, gissningsvis runt 50. Båda kommer in samtidigt och börjar tvätta av fötterna för att sedan börja massera benen. De småskrattar lite i början men tystnar ganska snabbt och kommer in i rytmen. Ingen teasing i början men ju mer tiden går desto högre upp mot ljumsken går de. Till slut känner jag den efterlängtade beröringen av pungen.
Nya tjejen går över till att massera min rygg medans min stammistjej fortsätter med benen, allt mer intimt. Känslan att bli omhäntertagen av två tjejer var helt otrolig. Aldrig tidigare varit så hård som jag var då. När vändningen kom så gick det inte riktigt att dölja min upphetsning. De fnissade lite innan de började massera på varsitt ben. Någon handduk fick jag inte på mig efter vändningen
Utan att vi kommer överens om något så börjar de massera min kuk. Ganska långsamt med mycket teasing vilket jag gillar. De turas om och byter med varandra några gånger medans den andra masserar pungen och mina bröstvårtor. Efter en alldeles för kort tid kan jag inte hålla mig längre och kommer rakt ut och råkar spruta mig själv i ansiktet. Smällar man får ta :-)
Ger båda tjejerna 300 kr var efter duschen och åker sedan hem. Mycket nöjd.
Det här med två tjejer kan bli en ny grej för mig. Ska försöka hitta något nytt ställe som erbjuder detsamma.