2017-08-07, 23:26
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Ingen sedvanlig recension eftersom det inte finns mycket som avviker mot det vanliga och inget av större intresse. Besöken har också varit få senaste året.

Droppar in på ett ställe jag besökt många gånger. Har hört av en kompis att det ska finnas en attraktiv tjej. Jag är dock väl medveten om att de byts ut ofta på här så jag är egentligen här av andra skäl. Har ett behov av att lätta på trycket efter allt för lång avhållsamhet.

Tjejen från tipset finns inte där. Blir mött av en ung androgyn tjej med kort blonderat hår och tandställning. Hon är lång och helt platt fram. Höfterna gör att det går att säkerställa att det är en tjej, åldern dock svår men gissar på 20. Nu blir det dock en annan mogen dam på dryga 40 som masserar mig. Hon är smal och har fin kropp med hygglig hylla för att vara thai.

Massagen är inget att orda om. Den är en tvåa på en femgradig skala. Inget ovanligt händer förutom att teasingen är obefintlig. När det är dags för vändning smeker hon lätt över baken och jag som tagit ett blått piller behöver inte mer för att gå igång.

Vänder och frågan kommer. Hon håller som de flesta gör upp fem fingrar medan jag kontrar med tre. Nu kommer det som gör att jag skriver inlägget. Det handlar om thailogik.
Hon säger att hon tar hand om sina kunder och ger bra massage. Därför är hon värd en hundring extra för extratjänsten. Jag tänker att hon möjligen är bra på det hon gör och ger henne chansen.

Paketet blir inoljat och hon börjar. Det är full fart från början och jag säger genast åt henne att sakta ned. Jag vill avnjuta stunden och inte komma så fort som möjligt. Hon tar det lugnt i mindre än 2 sekunder och sen är det full fart igen. Det resulterar snart i avfyrning och hon slutar nästan samtidigt som det första skottet. Kort sagt en av de sämre hj jag fått.

Därmed är hennes logik att hon är värd mer pengar för extratjänster baserad på att hon ger bra vanlig massage. Det vill säga den jag redan betalt för i entrén. Även om jag vet att det baseras på en annan kultur har jag många gånger svårt att fatta deras fullkomligt ologiska argument, men det är bara att lära sig. Det här besöket gör inte lusten till nya besök större.
Ta något mer än handjobb, det kan du lika gärna göra själv. En avsugning drar hon inte av lika lätt och du tycker säkert det är mer värt pengarna i slutändan. Lycka till nästa gång!
Citera
2017-08-14, 12:27
Medlem
Bästa handjobbet någonsin
Efter osunt levene på semestern tog jag i fredags min första löprunda på länge. Sprang en dryg mil för att straffa min lata kropp lite extra. Vaknade därför upp på lördagen med ordentligt stela ben. Eftersom även kuken var stel kändes det som att massage var på sin plats.

Trots att jag var riktigt nöjd med mitt senaste besök (se recension från mitten av juli) är det ju alltid spännande att testa nya ställen. Jag hade fått en del tips av FB-bröder och när jag undersökte dem hittade jag ett strax utanför stan som verkade lovande. Åkte ut på vinst och förlust utan att boka.

Efter ett par sekunders väntande utanför den låsta dörren kom en kvinna över 50 och öppnade. I soffan innanför dörren satt två tjejer runt 25 år och såg glada ut. Den ena var dessutom sockersöt. Inledde en inre monolog debatt med mig själv under de ca 1,5 sekunderna det tog att gå fram till kassan. Alternativen var:

1. Be om den snygga, unga tjejen med risk för att riskera att massagen inte skulle vara bra (lilla huvudet förespråkade detta)
2. Be att mamasan skulle stå för massagen för att bota min träningsvärk (vader, lår och rumpa röstade på detta alternativ)
3. Inte säga något och låta slumpen välja (gamblern i mig ville det)

Alla ni som läser detta och varit i liknande situationer vet vad jag valde. Soldaten mellan benen bestämmer i dessa situationer så jag vände mig till den snygga av dem och frågade om hon ville massera mig. Eftersom hon inte förstod svenska fick jag fråga igen på engelska. Hon sken upp och sa att hon gärna skulle göra det.

Gick in i massagerummet (ett av mina viktigaste krav på massageställen är att det finns riktiga rum) och näckade. Efter någon minut kom hon in i rummet och hade nu plockat av sina mjukisbrallor och satt på sig ett par shorts.

Det som sen inleddes var en mycket mjuk men i övrigt helt ok massage. Det var inte lika mycket tease som mitt förra besök men strax innan vändning kom det trots allt tydliga indikationer om att alla stela delar på kroppen skulle behandlas.

Efter att ha masserat ljumskarna och resten av överkroppen ett litet tag började hon smeka kuk och bollar med samma lugna tempo och fjäderlätta beröring som resten av massagen samtidigt som hon tittade mig djupt i ögonen. Detta höll på i flera minuter innan frågan kom! Jag har alltid tidigare varit av skolan att HJ är värdelösa och att det kan man lika gärna göra själv men hennes unika och nästan romantiska stil gjorde att jag inte ens försökte undersöka om det fanns något mer på menyn än HJ. Hon föreslog 300kr vilket jag villigt accepterade och här kommer nästa charmiga sak med denna tjej: Hon krävde inte pengarna i förskott utan fortsatte i samma lugna tempo med djupa tag och lika djup ögonkontakt.

Med tanke på det lugna tempot tog det längre tid äv vanligt till avslut men hon verkade inte ha det minsta bråttom. Efter salutskjutning rengjorde hon mig och avslutade med huvudmassage. När vi var klara bad hon mig blygt komma tillbaka snart så att vi kan göra annat än bara HJ.

När jag gick ut till bilen tittade jag på klockan och insåg att jag varit där inne i över 90 minuter när jag hade betalt för 60. Riktigt trevligt sätt att tillbringa förmiddagen!
Citera
2017-08-18, 15:42
Medlem
Bestämde mig för att ge ett ställe i utkanten av huvudstaden en chans till då förra gången bjöd på bra massage men inget mer. Ringde på dörren och blev insläppt direkt, betalade för en timme och blev visad till rummet av en tjej som som såg ut att vara mellan 30 och 40. Jag klädde av mig och la mig tillrätta och strax kom hon in och började massagen. Riktigt bra massage, hon började ladda upp mig från första början och efter vändningen fortsatte hon på ett sätt som fick handduken att stå som ett tält. Hon hällde på olja och smekte och smårunkade en stund innan hon frågade om jag ville betala lite extra för en fortsättning. Vi gjorde upp, och hon fortsatte sakta och blev märkbart påverkad själv. Hon frågade om hon skulle ta av sig och klädde av sig naken när jag nickade. Hon var riktigt kåt, och det blev en riktig FS-vända till priset av ett HJ. Två timmar efter att jag klev in på salongen gick jag därifrån med känslan av att jag nog kommer att bli stammis där
Citera
2017-08-18, 23:07
Medlem
Efter lång tids frånvaro från den underbara massage-världen var det dags för en utflykt till stora staden för lite äventyr. Hade klart för mig vart jag skulle tills ett tips kom från ett massage-proffs kom. Kompassen riktades om och siktade in mig på den nya adressen. Ringde på fem minuter innan eftersom jag inte orkade vänta. Mamsen öppnade dörren och log. Kvinnan hade stora bröst utan bh, tog betalt och min spontana tanke var - hoppas inte hon ska kladda på mig.

Artigt frågade hon om jag behövde toaletten innan och jag passade på att tacka ja. När jag kom ut så möttes jag av en 20-årig tjej som log lite blygt. För mig ett litet varningstecken, men okey, hon kanske tyckte jag såg bättre ut än hennes senaste 50 gubbar... haha...

Invisad i rummet och slet av mig snabbt. Den här gången tänkte jag, med min nyinköpta spionkamera, förse världen med den 20:e videon från äkta Hidden massage (ironi). För utbudet av amatörmässiga videos av massage är ofantligt lågt. Det var såklart en chansning eftersom jag inte visste hur den skulle palla mörkret i rummet. Givetvis var det mörkare än normalt 😒

Nåja, kameran var riktad, jag var näckad och tjejen kom in. Hon frågade inget om hårt, medel eller mjuk. Bad sign. Ryggraden masserades i fyra minuter med samma drag. Sen kom sidorna på samma sätt osv..... suck. Skinkor och ben utan teasing. Bad sign igen. Efter en evighet på 40 minuter fick jag vända mig om.

Jag fick anstränga mina tankar på det mesta nu. Lyckades i sista sekunden pressa fram ett halvstånd vid vändningen. Brukar sällan välja att möta nån blick där o då. Vill verkligen INTE få frågan om "massage där". Hon började massera låren rätt okey. Gjorde allt i mitt liv för att behålla ståndet. Kunde dessvärre inte hålla mig från att kika upp, men möttes av en trött och oinspirerande blick. "Massage där"? SUCK!

Ja tack, sa jag. De sedvanliga fem fingrarna kom upp och mina sedvanliga två kontrade. Hon fyra, jag två, hon tre, jag två. Hon sa nej och jag gav mig. Sen ville hon förnedra mig genom att ha pengarna på stört. Bedrövligt.

Hon oljade på en hel del och började runka. Jag försökte förmedla att jag ville ha mer massage innan. Hon pekade på klockan och menade på att det snart gått en timme. No no, sa jag. Bara 45 minuter så fortsätt du med din massage.

Det blir lite löjligt när det är kass massage men när man ändå vill få ut nåt mer av massagen så... När jag gav henne min hårda kuk så kände jag att det lika bra kunde avslutas. Men innan så undrade jag om jag inte kunde få se henne mer avklädd. NOPE! Få känna lite? NOPE! Få ett footjob istället för HJ? NOOOOOPE! 😀

Hon tog tag i kuken och det var väl ändå den bästa massagen hon kunde utföra. Båda händerna fick avsluta det hela. Halvvägs i sprutet så var händerna borta och hon på väg till vattenbaljan innan sista kaskaden hade landat på mig. Så jäkla osexigt!!!

Efterspelet:
- Mamsen log brett när jag gick förbi med handduken kring mig till duschen. Hon vet jag, i efterhand från "proffset", att hon både kan massera, teasa, knulla ordentligt och spruta fontän. Good for him.
- Min nyinköpta kamera gav inte ett skit. För mörkt. Ska helt enkelt köpa en kamera med Night Vision.
- Ibland har man helt enkelt osis men skam den som ger sig
Senast redigerad av Frippos70 2017-08-18 kl. 23:19.
Citera
2017-08-19, 14:23
Medlem
Besök nummer två!

I somras under en dag med strålande sol och riktigt varmt väder valde jag att förskjuta arbetstiden för att kunna komma till den nyligen upptäckta salongen i min närhet. Besöket vart så härligt som man önskar och värmen gjorde att tjejen inte hade mycket på sig från början. Snabbt var hon naken och allt gick som jag hoppats på med ett skönt sprut i fittan som avslutning, dock utan det där lilla extra känslan som man ändå vill ha för att det ska bli bra. ex när man får en skön tungkyss.

En vecka senare gjorde jag om besöket och samma tjej var ledig och jag antydde att jag ville ha henne när jag betalade. Hon sken upp och var snabbt med och lotsade in mig i samma rum. Hon hade samma lätt klädsel och under det lösa linnet skymtade hennes vårtor. Hon har ganska små bröst så förstår att hon sällan har BH. Vårtorna är dock fullmogna och riktigt najsiga.

Innan hon hunnit ut hade jag fått av mig min klädsel som bara bestod av en skjorta och shorts. Kuken var halvstyv och jag såg att hon kikade lite. När tjejerna normalt brukar gå ut var jag redan klar och på väg ner på madrassen. Lite demonstrativt lade jag kuken i rätt läge och jag kunde höra ett litet fniss. Hon körde på med massagen och ryggen fick en skön behandling, inte så lång, men tillräcklig för att känna effekten av en skön massage. Hon gled ner över benen och jag kände hennes mjuka ben och hudkontakten fick mig att reagera. Rumpan fick en skön behandling och nu kom de förta beröringarna när hon körde ner handen i ljumsken och samtidigt "råkade" nudda kuken.

Spelet var igång..

Hon var mer pratsam denna gång och på hyffsad engelska fråga hon om det var bra och om jag tykte det var skönt. Hon klappade lite på min rumpa och sa att den var fin. Jag fick en känsla att detta kanske skulle bli något extra extra och svarade med att ge henne komplimanger för sin massage och sina sköna händer. Fnisset till svar och efterföljande rörelser där hon direkt greppade om kuken var helt underbart. Benen fick sitt och när jag kände något varmt mot hälen och fotens undersida vart kuken om än ännu hårdare.

Älskar när tjejerna använder hälen för att kåta upp sig själva genom att trycka fittan mot den. Ganska snart vart den vändning och hon satt med handduken så man bara såg hennes ansikte men hennes leende och definitivt kåta blick var härlig att möta. När hon sänkte handduken fick jag en skön chock då hon fått av sig sina kläder och satt helt naken. Kuken stod som ett spett och hon kröp som en katt lätt masserande av benen, utan olja och blicken fäst mot mina ögon.

Hon kunde inte undgå att nudda kuken men fortsatte så att rumpan hamnade framför den. hon satte sig upp och jag kände värmen och fukten från fittan. Nu kunde jag inte låta bli att smeka upp på hennes lår för att landa på smeka hennes sexiga vårtor. Hon riste till av välbehag och slöt ögonen medan jag masserade dem. Jag reste mig halvvägs upp genom att lätt pressa på henne rygg fick henne att börja sig fram så jag kunde fånga upp en vårta med munnen och direkt suga in den. Nu kom att par sköna stön från hennes sida och att hon pressade bak sig mot kuken så att den spände mot fittan och rumpan.

Så kom det som verkligen skulle göra detta besök minnesvärt när hon började sig fram och kysste mig. Det är som att en tungkyss verkligen visar på vilken nivå tjejen är och denna eldiga avslöjade att hon var riktigt kåt. Hon fortsatte gnidandet mot kuken och nu kände jag fukten från fittan. Under den häftiga kyssen kände jag hur hon sökte ollonet med fittan och med ett knyck kände jag värmen omsluta ollonet. Härligt långsamt gled hon ner på kuken för att sitta still en stund med hela kuken i sig. Åter kunde jag fånga hennes vårtor och det fick henne att börja rida mig sakta.

Tempot ökade och jag fattade om hennes söta lilla rumpa för att hjälpa till med takten. När hon åter kysste mig kunde jag ta spjärn och jucka. Höll om henne och genom att öka takten tog det inte lång tid innan hon gnydde till och fick sin första orgasm. Jag stötte in lite extra och det gav resultat. Jag kände att trots upphetsningen att jag hade en bit kvar och Lade ner henne på sidan, så skön ställning när man kan smeka hela kroppen och samtidigt kyssas.

Hon knep med låren och det vart lite trängre och det var det sista för att jag skulle skjuta iväg allt in i henne fitta. Kuken gled ur och hon vände runt och började kyssa mitt ansikte och sa att det vart så skönt. Vi låg och kramades en stund innan hon började kyssa ner på min magen och innan jag visste ordet av sög hon in kuken. Jag brukar inte kunna få stånd så snabbt men hon kunde verkligen väcka liv i kuken som bara på ett par drag var hård igen. Efter lite olika ställningar kunde jag åter fylla henne.

Åter pustade vi och jag så på klockan som dragit iväg ordentligt. Nu kom tanken på att jag just lagt två satser i henne. Lite skamligt kändes det men när hon kramade mig och berättade att hon vart så kåt hela morgonen men att det nu kändes så skönt släppte jag alla de tankarna.

Vi hade inte ens diskuterat några pengar men gav henne det hon fick förra gången samt lite extra bonus. Fick ett kort med hennes nummer och uppmaningen att ringa. Jag fick lite busiga blickar från mamsan då jag tog emot den kaffekopp jag blivit erbjuden. Satt i soffan och efter en stund kom tjejen och satte sig bredvid. Hon hade hunnit med en snabb dusch vilket jag insåg hade vart skönt. Nu visste jag att den dusch de hade inte var en tvåpersoners så det fick vara. Hade redan planerat att åka till stranden för ett dopp.

Märkte att tjejen vart lite avis när jag berättade om badet. Normalt brukar jag inte stanna kvar men nu kändes det härligt att sitta med tjejen och mamsan. och inte vart vi störda av andra kunder. Jag frågade nyfiket om det var många men hon sa att när solen skiner som idag är det mycket lugnt. Jag sa på skoj att de fick stänga och hänga med och bada. Klockan var redan 3 och efter lite thaiprat svarade mamsan att tjejen kunde få ledigt och hänga med. Jag satt nästan kaffet i fel strupe av beskedet. För nog för att man önskar det men att sen det ska bli så trodde jag aldrig.

Efter som denna sida recenserar salonger och massage så slutar jag nu men visst vart det trevligt på stranden även om hon inte ville knulla öppet så vart det en sväng i bilen på väg hem.

Novell eller verkligt upplevelse? Jag gillar att skriva noveller och då blir gärna mina recensioner som en kort novell. Och var salongen ligger? ....Har ingen aaaaning!!!! :-)
Citera
2017-08-20, 15:52
Medlem
Länge sedan jag skrev något, beror ju på att jag gått hos mina favorit massöser där alla levererar allt och lite till utan knussel.

Men en ny salong är ju alltid ett nytt spännande äventyr, bra eller anus det är ju alltid frågan.
På söder kör en dropIn vet att en ganska fin Donna ska jobba här men ser inte till henne när jag entrar salongen. Dock säkert 6-7 andra massösen med alldagligt utseende.
En dam med riktigt stora bröst tar betalt o visar mig till rummet. Det är även hon som börjar massera. Jag brukar tacka nej till extra om damen inte tilltalar mig, men jag vill ju se dessa gigantiska lökar. En bra massage med lagom med tease och frågan kommer som vanligt efter en stunds ryggläge. Kommer snabbt överens om FS, hon vill ha betalt förskott men det får hon inte och det går bra endå.
Hon klär av sig och släpper ut sina bomber, äkta vara och så stora, dessa är lätträknade i Thaidjungeln. Hon kör lite sug o pill innan oljan kommer fram, oljar in kuken och sätter sig på mig och det blir lite bröst knull, detta hade hon gjort förr. Efter en stund kommer regnrock på och en ritt tar sin början. Greppar lökarna men behöver fan 4 händer om jag ska kunna greppa fullt ut. Vänder på henne och kör lite doggy, ber henne lägga sig på mage och pumpar på, hon verkar gilla det som det verkar. Avslutar i regnrocken. Ännu ett lyckat första gången besök.
Hon jag var ute efter såg jag senare att hon va i Thailand... jaja en annan gång..
Citera
2017-08-20, 22:24
Medlem
Börjar ledsna på detta nu. Ni som hängt med kan jag berätta att tog en massage på hemmaplan så "nästa" recensssion blir ej frpn norrort som utlovat.
När man började med detta var teasingen väldigt viktig för tjejerna. Det var klass på den.
Nu hinner man knappt in i rummet innan extra erbjuds.

Så till recenssionen. Näckar och hon kommer in. Massagen som vanligt i dessa dagar. Alldaglig. Vändning och frågan kommer omgående.
Hon runkar mig som om hon var med i en tävling för att pumpa upp en fotboll med en cykelpump. Ber henne ta det lungt med hon skakar bara på huvudet. Allt över på 30 min fast jag betalat för 60 min. Nästa 10 min så trycker hon på axlar och rygg så det nästan kommer tårar. Inte nog att man inte fick njuta av handjobbet. Nu ska man straffas också. Så efter 40 var allt över. Orkade inte säga till. Ville bara där ifrån.
Citera
2017-08-20, 23:44
Medlem
Söndag, dagen efter Midnattsloppet. Inte nog med att jag sprang, hann med ett antal öl efter det också. Suget efter lite massage finns där och jag besöker en salong hemmavid, efter gröna linjen i Stockholm. Knackar på, blir insläppt, ser två par mans-skor till vänster om dörren. Två leende damer hälsar mig välkommen. Betalar för en timme, blir invisad i rum nummer ett, närmast till det yttre rummet. De brukar lägga mig i rum tre eller fyra, som ligger längst bort, men tanken blir att det blir väl inget extra idag.

Näckar, inser att jag blivit svettig på vägen dit, så jag säger att jag vill duscha innan massagen. Får en extra handduk och en snabb sväng genom duschen. Tillbaka på rummet, kommer det in den andra kvinnan. En kvinna som masserat mig en gång förut men när frågan om extra kom, så skiftade hon plats med en annan kvinna. Sen börjar en mycket kompetent massage, riktigt bra, så där extremt skönt det kan vara. Glider in i den där sköna känslan och bara njuter.

Efter en stund är det dags för vändning, och handduken slängs åt sidan, men den sköna massagen fortsätter. Efter att varje ben är behandlade, utan tillstymmelse till teasing, klappar hon mig på magen och frågar om massage här också. Ja gärna svarar jag, och tackar ja till mag-massage. Ok, jag ska bara hämta kondom svarar hon och smiter ut ur rummet. Inget snack om vad det skulle kosta eller att hon ens gjorde full-service. Hon kommer tillbaka, och smeker långsamt av sig de få plaggen hon har. Oljar in överkroppen och börjar glida omkring på mig. Mysigt, och nu kommer det riktigt bra teasing på många ställen av min kropp.

Grabbar tag i hennes ben och lyckas svänga runt henne så att hon hamnar med underlivet framför mitt ansikte och jag smakar på henne. Hade hoppats på att hon skulle smaka på mig men det vill hon inte göra utan smeker bara med handen, men jag har fritt spelrum. Hon njuter, det tror jag i varje fall. Hon snurrar tillbaka, sättet sig upp, och gnider min kuk mellan sina lår. När den är riktigt hård, så trär hon på skyddet, glider lite tillbaka och sjunker ner på kuken. Återigen rister kroppen till, och hon biter sig själv i handen för att vara tyst.

Vänder över till missionären, överraskar henne genom att strax dra mig ur, och smaka på henne igen samtidigt som ett finger försvinner innanför hennes ringmuskel. Nu är det ingen tvekan om att hon njuter och hon biter hårt i en handduk när en kraftig benskakande orgasm kommer.

Vänder på henne och tar henne bakifrån, hon biter i handduken igen.

Vi lägger oss ner och jag tar henne bakifrån liggandes på sidan, hon tuggar på handduken.

Vår tid är slut sen en stund och en röst säger till på thai, att tiden är slut.

Det har ännu inte gått för mig men jag ber henne att avsluta det hela med ett handjobb. Hon runkar på, och jag tror att jag har kondomen på, men när mitt sprut kommer, så märker jag att den måste vara av, för jag känner stänk i mitt eget ansikte.

Hon går sen och försöker torka upp min sperma, var den nu har hamnat. Tänker på hur det här rummet skulle se ut med de där lamporna man använder på CSI. Frågar nu efter namn, samtidigt som jag räcker över två femhundringar, och undrar om det är OK. Hon skiner upp i ett leende så summan var nog i varje fall. Medans jag dricker det där obligatoriska vattnet, frågar jag hur gammal hon är. 26 är svaret jag får, och en önskan om att jag ska komma tillbaka imorgon, måndag. Kanske är svaret men jag lovar att komma i varje fall under nästa vecka.
Senast redigerad av Thai-massagen 2017-08-20 kl. 23:49.
Citera
2017-08-21, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Länge sedan jag skrev något, beror ju på att jag gått hos mina favorit massöser där alla levererar allt och lite till utan knussel.

Men en ny salong är ju alltid ett nytt spännande äventyr, bra eller anus det är ju alltid frågan.
På söder kör en dropIn vet att en ganska fin Donna ska jobba här men ser inte till henne när jag entrar salongen. Dock säkert 6-7 andra massösen med alldagligt utseende.
En dam med riktigt stora bröst tar betalt o visar mig till rummet. Det är även hon som börjar massera. Jag brukar tacka nej till extra om damen inte tilltalar mig, men jag vill ju se dessa gigantiska lökar. En bra massage med lagom med tease och frågan kommer som vanligt efter en stunds ryggläge. Kommer snabbt överens om FS, hon vill ha betalt förskott men det får hon inte och det går bra endå.
Hon klär av sig och släpper ut sina bomber, äkta vara och så stora, dessa är lätträknade i Thaidjungeln. Hon kör lite sug o pill innan oljan kommer fram, oljar in kuken och sätter sig på mig och det blir lite bröst knull, detta hade hon gjort förr. Efter en stund kommer regnrock på och en ritt tar sin början. Greppar lökarna men behöver fan 4 händer om jag ska kunna greppa fullt ut. Vänder på henne och kör lite doggy, ber henne lägga sig på mage och pumpar på, hon verkar gilla det som det verkar. Avslutar i regnrocken. Ännu ett lyckat första gången besök.
Hon jag var ute efter såg jag senare att hon va i Thailand... jaja en annan gång..

Stora tuttar och bra massage är ovanligt nu för tiden!
Lycka!
Citera
2017-08-21, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux
Haha är denna tråd seriös? Alltså jag är nyfiken, går ni till thai-massagesalonger och har sex? De flesta recensioner här låter överdrivna och är helt klart fake news Det verkar mer som ni fantiserar och runkar samtidigt som ni skriver ert inlägg här LOL. De flesta av er är nog inte ens tillräckligt snygga för att ens få ligga med en thai.

För att inte drabbas av en varning så ska jag ge en egen recension på mitt besök på thaimassage.

Jag anlände. Jag blev masserad. Jag gick. Inte svårare än så. 10/10 massage. Ett av de bättre ställena i Stockholm.

Inte massa struntsnack om att "kuken ställde sig i givakt och thailändaren blev uppenbart kåt och upphetsad också". Haha.

Tro vad du vill, jag vet bara vad jag varit med om.
Citera
2017-08-21, 14:29
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux
Haha är denna tråd seriös? Alltså jag är nyfiken, går ni till thai-massagesalonger och har sex? De flesta recensioner här låter överdrivna och är helt klart fake news Det verkar mer som ni fantiserar och runkar samtidigt som ni skriver ert inlägg här LOL. De flesta av er är nog inte ens tillräckligt snygga för att ens få ligga med en thai.

För att inte drabbas av en varning så ska jag ge en egen recension på mitt besök på thaimassage.

Jag anlände. Jag blev masserad. Jag gick. Inte svårare än så. 10/10 massage. Ett av de bättre ställena i Stockholm.

Inte massa struntsnack om att "kuken ställde sig i givakt och thailändaren blev uppenbart kåt och upphetsad också". Haha.
Det är nog blandat, en del sitter säkert med ballen i högsta hugg samtidigt som de skriver på ett tangentbord med diverse intorkade DNA-spår, andra ger en korrekt beskrivning av vad som hände på salongen. Du märker rätt kvickt vilka texter som är fake news.

Så om du bor i någon av de större städerna i landet, är trevlig, hel och ren och inte uppför dig som ett psykfall/snut så så är chansen stor att du kan få knulla mot ersättning.

Svårt att svara på hur de andra i forumet ser ut, men jag går på salong för nöjes skull då jag är singel. Vill jag knulla thai gratis eller dejta så kan jag besöka någon av de populärare thaiställena med karaoke. Har funkat bra det med...
Citera
2017-08-21, 18:09
Medlem
s-täljes avatar
Thai massage med bad?
har fan spåra in på detta? på rätt sett? utan säga ställe?
så jävla nice få massage sedan ett skönt bad med massage
Nu frågan? hur många finnes det i Stockholm som erbjuder detta?
min senaste bad var fan nice! hehe fick min tjej i badet med skön massage hehe
kort res
DET VAR GÖTT!! med .... jag tror du vet vad jag mena haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in