2017-08-23, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Tror hov fått storhetsvansinne. Eller är säker på det efter att hört hur stort det här ska bli och att dom ska ta över hela Sverige och skriva om våra lagar.

Tycker det är väldigt konstigt att en muslimsk kvinna, minderårig om man får tro henne, att hon är taleskvinna. Men det tyder på att det är anpassat till och passa vänsterfeministerna som tror att dom har rätt och vi helt fel.

Det hela är ett spel. Dom är som dåliga skådespelare som styrs av vänsterfeministerna. Nu har dom väl kommit in i det litegrann men dom påminde om yra höns i början. Speciellt när DOM attackerade NU.

Säkert att du har rätt. Men jag imponeras ändå. Tänk att några NU vände på klacken så lydigt.

Varför låter vi oss trampas på så lätt. Vårt förb etablissemang är så att svenskar så man storknar. 10 lagliga svenskar blir med polisens hjälp undanskuffade av några hundra illegala.
Jag ropar snart på Öst. Varför ska vi vara rädda för dem när vi redan utsatts för myteri?
Citera
2017-08-23, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJT2020
Hon är redan en farlig terrorist. Sådanna uppviglande luder ska inte vara här.

Det är väl bättre att hon är med oss än mot oss. Har du svårt att se en stark kvinna?
Citera
2017-08-23, 11:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av regnidagigen
Den svenska samhällsmakten visade föga styrka när det gällde utvisningen av en, säger 1 stycken, galning i går...
Någon svarade mig att Fatameh hade behövts bättre i Afghanistan, och visst, men än gäller väl där att kvinnor skall tiga.

Där hade det gått för henne som med Janne d'Arc.

Kvinnor borde tiga överallt. Att ge de rösträtten var det största misstag den västerländska civilisationen har begått. På hundra år lyckades de förstöra det som tagit tusen år att bygga upp.
Citera
2017-08-23, 11:59
Bannlyst
Citat:
Det är väl bättre att hon är med oss än mot oss. Har du svårt att se en stark kvinna?

Kör upp feminismen och vakna.
Citera
2017-08-23, 12:00
Medlem
Citat:

Hon är inte för någonting som har med Sverige att göra, hon och hennes sort är kravmaskiner.

Du kan glömma att hon t ex skulle ta ställning mot hedersförtryck om det betyder att hon måste peka på den ruttna kvinnosynen i den kultur hon kommer ifrån. I sådana lägen kommer hon alltid att stå på det egna gängets sida.
Citera
2017-08-23, 12:02
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:

Hon är välkommen att vara stark i Afghanistan. Hur ska det annars bli bättre där?
Citera
2017-08-23, 12:04
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJT2020
Kvinnor borde tiga överallt. Att ge de rösträtten var det största misstag den västerländska civilisationen har begått. På hundra år lyckades de förstöra det som tagit tusen år att bygga upp.

Nej, förändringen började efter andra världskriget, och det är ynkligt av dig och dina gelikar att envist upprepa att problemet är att kvinnor har rösträtt.
Citera
2017-08-23, 12:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Ja, du är rasist eftersom du anser att unga killar inte hade uppskattat X baserat på deras hudfärg. Vidare, varför ska de nöja sig med att bo i skogen? Det finns plats över hela Sverige, jag håller med om att det är en aning tråkigt att så många kräver att bo i Stockholm/Gbg/Malmö men å andra sidan så är vi alla människor med samma rättigheter och om du ska ha rätt att söka lägenhet i Stockholm så ska en hazarpojke också kunna gå i skolan och drömma om det, han ska inte behöva titta på sina klasskamrater och veta att han efter skolans slut ska skeppas iväg till skogen.

Ponera dock att det blir som så att de tvingas välja mellan att åka hem till Afghanistan och dö samma dag eller spendera ett långt och fridfullt liv i Sveriges skogar -- ja, de hade tagit den dealen. Det hade du med. Det hade alla. Skogen är bättre än döden.

De hade nog dött fortare i skogen än i hemlandet. Finns björnar, vargar och tristess i skogen.
Citera
2017-08-23, 12:23
Avslutad
Ung i Sveriges facebook för 4 timmar sedan:

Hej! Det akuta behovet av förvaring är löst. Vi kommer behöva hitta en mer långvarig lösning, eventuellt börja skänka bort en del grejer. Så fortsätt ringa eller skriva om du/ni har ett utrymme för ca 25 kubik av sovgrejer.

Vi kommer fortsättningsvis ha andra förhållningsregler att följa som delgetts oss av insatscheferna. Vi kommer kunna redogöra för vad det innebär mer allt eftersom då det inte är helt klart för oss själva hur det kommer bli. Vi kan lugna alla med att vi blir kvar med sittstrejkens hjärta på Medis, vi kör hårt med skolstrejk och filar på nästa steg i planen för att stoppa utvisningarna!

Var kan man läsa om skolstrejkerna?
Citera
2017-08-23, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Ung i Sveriges facebook för 4 timmar sedan:

Hej! Det akuta behovet av förvaring är löst. Vi kommer behöva hitta en mer långvarig lösning, eventuellt börja skänka bort en del grejer. Så fortsätt ringa eller skriva om du/ni har ett utrymme för ca 25 kubik av sovgrejer.

Vi kommer fortsättningsvis ha andra förhållningsregler att följa som delgetts oss av insatscheferna. Vi kommer kunna redogöra för vad det innebär mer allt eftersom då det inte är helt klart för oss själva hur det kommer bli. Vi kan lugna alla med att vi blir kvar med sittstrejkens hjärta på Medis, vi kör hårt med skolstrejk och filar på nästa steg i planen för att stoppa utvisningarna!

Var kan man läsa om skolstrejkerna?

De kan glömma att de skulle få något störrre antal svenska elever med sig på skolstrejken.
Citera
2017-08-23, 12:32
Medlem
LaScalas avatar
Jag har blivit grovt förolämpad!
En hazaryngling gjorde ett handhjärta till mej och blinkade!
Jag tog idag mina första stapplande steg på egen hand ut i gatuvimlet. Satte mej ner en bit från porten på ett elskåp för att vila.
Då kommer dom...tre exemplar som ska sitta på Medis och inte patrullera min trottoar.
Den ena stannar upp och granskar mina kläder. Vi var nästan likadant klädda...
Jag hade armegröna byxor med benficka. Han också. Jag hade armegrön jättet-shirt från jaktkeps.se. Han hade också armegrön tröja.
När han fick syn på mina canvaskängor (israeliska för marsch i sand) började han peka på dom och det gick ett sus i grabbgänget.
En tog upp en plånbok och pekade på mina kängor.
Sen började det handhjärtas och blinkas.
Jag blev så paff att jag glömde skrika "Inga hazararer på våra gator"
Bättre att handhjärtas än att våldtas, tänkte jag och stapplade iväg i motsatt riktning.
#jaggårinteut
Citera
2017-08-23, 12:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
De kan glömma att de skulle få något störrre antal svenska elever med sig på skolstrejken.
Det kan man inte vara säker på. Den svenska skolan formar barnen tidigt, och idag tittar morsan och farsan hellre i mobilen än håller koll på vad barnen gör och lär sig.

De har nu talat om skolstrejk i en vecka. Någon borde väl rapporterat om hur det går, annars är det ju meningslöst att sitta där på golvet, under lektionstid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in