Citat:
Ursprungligen postat av
Vekruset
Jag hänger inte riktigt med i ditt resonemang, som är väldigt motsägelsefullt i sista stycket, men nej, nej, nej. Sverige behöver inte någon av dessa personer.
Ta bort hotbilden som hänger över svenskar som protesterar mot massinvandringspolitiken. Hotbilden som utgörs av statens våldsmonopol, och som låter AFA-krafterna löpa amok helt fritt. Då kommer du garanterat få se att Sverige inte lider brist på inhemska organisatörer med hög IQ. (Med ditt resonemang kan man även tycka att Afghanistan behöver henne bättre.)
Tråkigt att läsa att Sverige inte ens lyckades utvisa en av minst 100 000 som inte har lyckats muta eller ljuga sig till ett PUT.

I sista stycket blev det konstigt. Det skall vara att jag
inte tycker att alla ska få stanna. Kanske 5?
Och att Fatameh har pissat på oss är feminint för " kulla oss i röven " . Hon har fått oss att vika ner oss. Utvisningen av en galning inhiberad. Några svenska motdemonstranter stoppade. " Rasistiska " slagord. Etc. Hon står och skriker ut i megafonen hur dåliga våra politiker är. Var säker på att de får rätt i allt.
Hade våra styrande svarat med samma mynt och gripit henne för förtal av Sverige, så hade vi visat lite stake.
Du har en stor poäng i att Afghanistan behöver henne bättre. Men där hade hon inte fått öppna käft.
Allt är så bedrövligt så jag tyar snart inte längre. Skönt att ha framtiden långt bakom sig.