2017-08-23, 00:05
Medlem
Oden69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Personer, som uppehåller sig olagligt i landet, tillåts ockupera mark mitt i huvudstaden. Polisen tittar på.

I vilket friskt land skulle det tillåtas?

Sverige är ett mkt, mkt sjukt land.

Instämmer till fullo! :-) Tragiskt då detta visar att polis, politiker och rättsväsende är helt ointresserade. Jag antar att vi ser starten på en stat som är på väg rejält nedåt.
Citera
2017-08-23, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winston Smith
De har inte samma efternamn. Fatemeh på Medborgarplatsen heter Khavari i efternamn, Amineh Kakabaveh har alltså ett annat.

Personen som pm'ade mig skrev att det inte fanns någon Fatemeh Khavari i Sverige, men Fatema är ju samma namn, bara litet annan stavning eller rättare sagt transkription.
Citera
2017-08-23, 00:14
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oden69
Yepp, precis som jag såg precis innan du publicerade så skrev jag att hon jobbar för Vänsterpartiet. Är de släkt? De har iaf samma efternamn.

Så det blev en förväxling mellan namnen När jag kollade hennes Facebook verkar hon vara vän med allas våran Tess Asplund AFA Tess.

Citat:
De har inte samma efternamn. Fatemeh på Medborgarplatsen heter Khavari i efternamn, Amineh Kakabaveh har alltså ett annat.
Citera
2017-08-23, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Personen som pm'ade mig skrev att det inte fanns någon Fatemeh Khavari i Sverige, men Fatema är ju samma namn, bara litet annan stavning eller rättare sagt transkription.

Enligt Eniro finns det hela 7 personer som skriver sitt namn Fatemeh Khavari och en Fatmeh Khavari i olika åldrar och på olika platser.

https://personer.eniro.se/resultat/Fatemeh+Khavari

Kan det finnas så många? Det är ju en ren Fatemeh-invasion. Och då har jag inte sökt på varianter som Fatema eller Fatima eller för den delen Fadime.
Citera
2017-08-23, 00:23
Medlem
Citat:
Enligt Eniro finns det hela 7 personer som skriver sitt namn Fatemeh Khavari och en Fatmeh Khavari i olika åldrar och på olika platser.

https://personer.eniro.se/resultat/Fatemeh+Khavari

Kan det finnas så många? Det är ju en ren Fatemeh-invasion. Och då har jag inte sökt på varianter som Fatema eller Fatima eller för den delen Fadime.

Ja, Ratemeh/Fatima är nog lika vanligt i muslimska länder som Maria eller Lena/Helena/Elin i Europa.

Eftersom det inte var jag som kollade med Skatteverket tidigare så kan jag inte svara för det, men den där tjejen som är Fejan-vän med Tess Asplund och var med i Ung Vänster låter ju som ett bra stalltips.
Citera
2017-08-23, 00:25
Medlem
Oden69s avatar
Ok, låt oss säga att hon då heter Fatemeh Khavari. Det märkliga är att när man söker så är alla färska, och den tidigaste jag hittade var från mars i år med det namnet. Det är ju hur lätt som helst att ha fler identiteter och bara uppge ett namn till våra DDR-medier som självfallet rapar en lögn flertalet gånger.

Tillägg: många som har kommit på senare tid har flertalet identiteter och våra myndigheter har inte koll på detta.

Hur länge skulle hon ha bott i Sverige?
Senast redigerad av Oden69 2017-08-23 kl. 00:29.
Citera
2017-08-23, 00:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beer-goggles
Men Sommarpappan, ärligt talat, tycker du inte på något sätt att den jämförelsen haltar?

Som om ni på Medis skulle nöja er med att Sveaskog ger var och en av de Afghanska männen 4 tunnland mark i Västerbottens inland att överleva på. Afghanmännen omnämns som så otroligt företagsamma och kapabla på både det ena och det andra, så det är väl inga problem att bygga ett pörte och klara sig för livet. OM du nu menar allvar med din liknelse?

Personlig har jag väääldigt svårt att tro att de Afghanska männen skulle nöja sig med det och klippa banden till dagersättning-de-lux-extra-allt-soc-och-hvb-betalar.

Men man skall aldrig säga aldrig - så vad tror du, tar de den dealen??

P.S. Och bara så vi vet var vi har varandra - anser du detta inlägg kvalificerar mig som "rasist"? D.S.

Ja, du är rasist eftersom du anser att unga killar inte hade uppskattat X baserat på deras hudfärg. Vidare, varför ska de nöja sig med att bo i skogen? Det finns plats över hela Sverige, jag håller med om att det är en aning tråkigt att så många kräver att bo i Stockholm/Gbg/Malmö men å andra sidan så är vi alla människor med samma rättigheter och om du ska ha rätt att söka lägenhet i Stockholm så ska en hazarpojke också kunna gå i skolan och drömma om det, han ska inte behöva titta på sina klasskamrater och veta att han efter skolans slut ska skeppas iväg till skogen.

Ponera dock att det blir som så att de tvingas välja mellan att åka hem till Afghanistan och dö samma dag eller spendera ett långt och fridfullt liv i Sveriges skogar -- ja, de hade tagit den dealen. Det hade du med. Det hade alla. Skogen är bättre än döden.
Citera
2017-08-23, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Ja, du är rasist eftersom du anser att unga killar inte hade uppskattat X baserat på deras hudfärg. Vidare, varför ska de nöja sig med att bo i skogen? Det finns plats över hela Sverige, jag håller med om att det är en aning tråkigt att så många kräver att bo i Stockholm/Gbg/Malmö men å andra sidan så är vi alla människor med samma rättigheter och om du ska ha rätt att söka lägenhet i Stockholm så ska en hazarpojke också kunna gå i skolan och drömma om det, han ska inte behöva titta på sina klasskamrater och veta att han efter skolans slut ska skeppas iväg till skogen.

Ponera dock att det blir som så att de tvingas välja mellan att åka hem till Afghanistan och dö samma dag eller spendera ett långt och fridfullt liv i Sveriges skogar -- ja, de hade tagit den dealen. Det hade du med. Det hade alla. Skogen är bättre än döden.

Iran kanske är lite säkrare än Afghanistan.
Citera
2017-08-23, 01:48
Medlem
beer-goggless avatar
Citat:
Ja, du är rasist eftersom du anser att unga killar inte hade uppskattat X baserat på deras hudfärg.

Du är ganska inskränkt i dit tänkande om du tror att jag besatt av hudfärg och baserar min världsbild på endast den parametern.

Citat:
Vidare, varför ska de nöja sig med att bo i skogen? Det finns plats över hela Sverige, jag håller med om att det är en aning tråkigt att så många kräver att bo i Stockholm/Gbg/Malmö men å andra sidan så är vi alla människor med samma rättigheter och om du ska ha rätt att söka lägenhet i Stockholm så ska en hazarpojke också kunna gå i skolan och drömma om det, han ska inte behöva titta på sina klasskamrater och veta att han efter skolans slut ska skeppas iväg till skogen..

Suck. Det var ju DU som jämförde dem med utvandrarna till USA. Minns du?
Jag försökte ge en liknelse till hur det i så fall skulle kunna sett ut översatt till svenska nutida förhållanden. Jag inser nu att du inte förstår det resonemanget.

Sen så vet jag inte hur kunnig du är i svensk arbetarklasshistoria och kulturgeografi. Kan garantera dig att det finns väldigt många (idagsläget levande) svenskar som bor/bott och är uppväxta "i skogen". Men de kanske inte "skeppades" hem efter skoldagen. De tog skolbussen, cyklade eller t.o.m. gick hem.
Men det konceptet och den verkligheten menar du alltså inte är ett acceptabelt alternativ för "hazarpojkarna" (som du så elegant benämner dem). Urbant och centralt skall det tydligen vara för att duga...
Citera
2017-08-23, 01:48
Medlem
Utbrytarens avatar
Citat:

Genom ditt upprepade trollande skämmer du ut ditt användarnamn och gör dig till åtlöje gång efter annan. Du svamlar på sådant sätt, att den enda som kan tro på skiten är du själv.

Nej, dessa afghanscammare (hazarer kommandes från Iran, som i många fall aldrig satt sin fot i Afghanistan, detta torde alla veta vid det här laget), hazarelement vid Medborgarplatsens trappa - är inte människor med samma rättigheter som andra i Sverige. De som är där vid trappan är i stor utsträckning här illegalt, de har utvisningsbeslut och har fått avslag på sina asylansökningar och har inte någon egentlig rätt att få vara här. Hur mycket än svenska vänsterextremismmedier fortsätter yra om annat, hur mycket Du än ser asylhopping-hazarerna som saftiga lammkött.

De som är där och vid trappan och demonstrations-horar efter Sveriges gemensamma resurser, dessa personer är till stor del i 20-åldersåldern och uppåt. De är inga jävla barn, trolltrams från din sida att gagga om "hazarpojke". Jag är ledsen att behöva påminna herr fulpedofili-sommarpappan om just detta, du har alltså ingenting för din pederasti-talang i det här sammanhanget.
Citera
2017-08-23, 02:30
Medlem
Jag hoppas ockupanterna avancerar och ger sig på politiker Tänk om de skulle försöka lyncha Ribbenvik Visst så länge skräpet håller sig till att ockupera torg, ta sig ut för att stoppa lagliga utvisningar och ge sig på andras barn står polisen styrd av Eliasson på ockupanternas sida ger de sig på politiker sätts resurserna in Då är det aldrig tal om hänsyn och dialog. Sök upp Ribbenvik, släpa ut honom till torget för svar Klarsynt av Salle det gick från barn till unga och nu till att alla från Afghanistan ska få stanna Vilken jävla fraud. Jag förstår nu varför hazarer är föraktade värre än zigenare zigenare framstår som guds gåva till befolkningen.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1972896546315498&id=181688751 5249736
Citera
2017-08-23, 02:44
Medlem
Jag har sett batikhäxor hylla och gilla Kanada batikhäxor som lobbar för hazarer egentligen statliga pengar mer än hazarer. Batikhäxor förstår sällan att om vi haft Kanadas migrationspolitik har SD hamnat utanför riksdagsgränsen aldrig ens nått riksdagsspärren. 2015 stoppade Kanada vuxna män som i Sverige cosplayar som barn från att söka sig till Kanada landet prioriterar barn och kvinnor För alla sommarmammor och sommarpappor här på forumet när jag skriver barn menar jag inte barn mellan 18år och 48år utan barn.

http://www.cbc.ca/beta/news/canada/montreal/trudeau-asylum-seekers-1.4254851

Ser ni inte skillnaden på barn och barn är ni totalt värdelösa och bör svälja cyanid

http://imgur.com/a/9bsCy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in